Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Wat die lange reistijden betreft: als het je op d'n duur te veel zou worden, kun je altijd weer gaan solliciteren. Het schijnt sowieso makkelijker te zijn om vanuit een baan ander werk te vinden dan als werkloze of student.
Gerdien B. schreef:nou ik ben net echt enorm dom bezig geweest.(ja ik ben op moment aan het werk)
Er wilde een bewoner neit douchen vanmiddag dus ik afgesproken dat hij vanavond zou gaan douchen. Ben ik toch zelf totaal vergeten dat hij nog moest douchen.![]()
Dus vandaag slaan we het een keer over want nu wil hij niet meer en ik kan hem er geen ongelijk in geven
koekie schreef:loop momenteel stage in het ziekenhuis. pfff.. zo druk. afgelopen vrijdagavond een late dienst gehad, ben niet eens toegekomen aan eten. maar het is wel een super leerzaam en leuke afdeling! en aangezien ik over 2 weken daar klaar ben is het nog wel af te zien. en dan weer lui naar school
froske schreef:koekie schreef:loop momenteel stage in het ziekenhuis. pfff.. zo druk. afgelopen vrijdagavond een late dienst gehad, ben niet eens toegekomen aan eten. maar het is wel een super leerzaam en leuke afdeling! en aangezien ik over 2 weken daar klaar ben is het nog wel af te zien. en dan weer lui naar school
welke afdeling
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten