Second Life

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 11 mar 2007 08:46

na een aantal weken second live moet ik concluderen dat het een gekke wereld is waar lang niet alles kan. het is saai, er staan miljoenen gokkasten en het betekent veel minder vrijheid dan het doet vermoeden. maar als je er eenmaal inzit, is het anderzijds ook echt wel een tweede leven waar je induikt. wat betreft gevaarlijke excessen, dat is natuurlijk maar net waar je je jezelf mee inlaat. die liggen er niet duimdik bovenop ofzo. het is niet moeilijk zonder kleerscheuren te secondliven.
algehele conclusie: men maakt zoveel reclame rond secondlive dat het even een hype lijkt. desondanks is het saai , maar ook wel weer een grappige surrogaat voor het echte leven. je komt met van alles en nog wat in aanraking.

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 29 mar 2007 00:42

Kan je ook een second life hebben in je second life 8) ?
Afbeelding

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 29 mar 2007 07:35

reform schreef:Kan je ook een second life hebben in je second life 8) ?

Het is wel mooi om te zien hoe voor sommige mensen Second Life het toonbeeld wordt van alles wat slecht is aan Internet, of zelfs van alles wat fout gaat in de wereld. Hoera voor de eenzijdige berichtgeving in de media.

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 29 mar 2007 19:35

MrSokkie schreef:
reform schreef:Kan je ook een second life hebben in je second life 8) ?

Het is wel mooi om te zien hoe voor sommige mensen Second Life het toonbeeld wordt van alles wat slecht is aan Internet, of zelfs van alles wat fout gaat in de wereld. Hoera voor de eenzijdige berichtgeving in de media.

Ik weet niet waar jij dit op baseert, maar in mijn reactie geef ik geen waardeoordeel over second life...
Afbeelding

Terug naar “Archief”