make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 mar 2007 21:00

@Leej: het valt best wel mee, met een beetje oefening kost het maar een minuutje om wat make-up op te doen. Ik zag mezelf in de spiegel bij de kapper en dat is zo'n hippe vrouw en ik schaamde me dood om m'n bleke hoofd... dus ben daarna naar de Hema gerend voor wat gezichtsverzorgende dingetjes en make-upjes. Het kwam eerlijk gezegd ook een beetje doordat m'n moeder zei van doe nou een klein beetje rouge op je wangen en smeer wat creme op je gezicht, terwijl mijn moeder me altijd heeft geleerd dat innerlijk veel belangrijker is dan uiterlijk.

koekie
Mineur
Mineur

Berichtdoor koekie » 27 mar 2007 21:52

make-up doe ik zelden op. en als ik het op doe is het mascara, om daarna te vergeten dat ik mascara op heb om vervolgens geweldig in mijn ogen te gaan wrijven. make-up is echt aan mij besteed (not) 8)
als je een kuil graaft met je tanden, krijg je geen vieze handen.

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 27 mar 2007 22:13

Als je make-up goed gebruikt ziet het er natuurlijk uit, volgens mij, en heb je niet twee gezichten.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 mar 2007 22:40

koekie schreef:make-up doe ik zelden op. en als ik het op doe is het mascara, om daarna te vergeten dat ik mascara op heb om vervolgens geweldig in mijn ogen te gaan wrijven. make-up is echt aan mij besteed (not) 8)

aan mij ook niet.
Ik heb daar heel de tijd en geduld niet voor.
Laat mij maar gewoon zijn zoals ik ben.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 mar 2007 22:46

Ik moet zeggen dat je wel snel ergens aan gewend bent. Eigenlijk altijd teken ik mn wenkbrauwen bij, maar dat probeer ik steeds vaker níet te doen. Dan heb ik dus wel het gevoel dat ik iets mis, ofzo. Voor de rest is foundation wel natuurlijk. Als je de goede kleur maar gebruikt. Foundation is niet om een lekker kleurtje te krijgen, maar om je huid te egaliseren. Ik ben pas ook weer overgegaan op een wat lichtere, die andere was echt te donker :)

Leej
Mineur
Mineur

Berichtdoor Leej » 28 mar 2007 12:59

En toch denk ik nog steeds dat je dan twee gezichten heb....laat mij ff dwars en eigenwijs zijn......kijk mascara valt mee, maar as je nou de ene keer blauwe oogschaduw op heb en de andere keer groene, bij wijze van.....of de ene keer wél rouge en de andere keer geen.......dan heb je volgens mij wél twee gezichten!!!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 28 mar 2007 14:45

Leej schreef:En toch denk ik nog steeds dat je dan twee gezichten heb....laat mij ff dwars en eigenwijs zijn......kijk mascara valt mee, maar as je nou de ene keer blauwe oogschaduw op heb en de andere keer groene, bij wijze van.....of de ene keer wél rouge en de andere keer geen.......dan heb je volgens mij wél twee gezichten!!!

Nee hoor. Het is het geheel. Verschil van oogschaduw maakt niets uit evenmin het wel of geen rouge opdoen. Je hebt 2 gezichten als je de ene keer wèl en de andere keer géén make-up op hebt. En dan hangt het er nog vanaf hóe je je opmaakt :wink:

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 28 mar 2007 15:27

Ik gebruik altijd ene klein beetje mascara en een klein beetje oogpotlood. Maar ik vind oogschaduw en rouge er niet uitzien meestal, net als lippenstift. Dat maakt je dan zo onnatuurlijk.
Er zijn ook van die meiden (en vrouwen) die hun gezicht helemaal dicht plamuren, dat vind ik nou echt zonde!
Wat vinden jullie?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 28 mar 2007 15:31

Persoonlijk ben ik heel blij met hoe de Schepper mij gemaakt heeft! Maar een beetje lipgloss is natuurlijk nooit weg :D . Mijn zus gebruikt redelijk veel make-up en ik vind het zonde van haar geld, tijd en huid. Maar, ieder voor zich natuurlijk. Zij voelt zich daar fijn bij, en ik voel me fijn zonder.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 mar 2007 16:43

Als je de goede kleur rouge gebruikt, valt het niet op.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 mar 2007 09:11

Dat van die twee gezichten dat heb je alleen als je je echt dichtverft ;) Ik heb sowieso altijd maskara op, behalve als ik ziek ben :mrgreen: En poeder (een goeie, want anders vind ik het lelijk) gebruik ik alleen wanneer ik bleekjes zie of plekjes heb. Nu niet, want ik ben klein beetje bruinig van de zon van gisteren whoeiii!! :P En afhankelijk van mijn bui of wat ik die dag heb besluit ik of ik me meer opmaak: bruine oogschaduw bij bruine kleding, verder vaak grijs. 's Zomers meer paars of groenig. En natuurlijk altijd lippenbalsum. regenboog-smile

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 29 mar 2007 09:30

rosalie83 schreef:Dat van die twee gezichten dat heb je alleen als je je echt dichtverft ;) Ik heb sowieso altijd maskara op, behalve als ik ziek ben :mrgreen: En poeder (een goeie, want anders vind ik het lelijk) gebruik ik alleen wanneer ik bleekjes zie of plekjes heb. Nu niet, want ik ben klein beetje bruinig van de zon van gisteren whoeiii!! :P En afhankelijk van mijn bui of wat ik die dag heb besluit ik of ik me meer opmaak: bruine oogschaduw bij bruine kleding, verder vaak grijs. 's Zomers meer paars of groenig. En natuurlijk altijd lippenbalsum. regenboog-smile

Voor plekjes gebruik ik ook wel wat, haha. Maar ik bedoelde in mijn vorige stukje echt van die geplamuurde vrouwen. Er zijn ook van die oudere vrouwen die zo'n gerimpelde zonnebankkhuis hebben en dan ook nog een veel te diepe decolleté, dat is pas eng!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 29 mar 2007 09:41

dorine88 schreef:
rosalie83 schreef:Dat van die twee gezichten dat heb je alleen als je je echt dichtverft ;) Ik heb sowieso altijd maskara op, behalve als ik ziek ben :mrgreen: En poeder (een goeie, want anders vind ik het lelijk) gebruik ik alleen wanneer ik bleekjes zie of plekjes heb. Nu niet, want ik ben klein beetje bruinig van de zon van gisteren whoeiii!! :P En afhankelijk van mijn bui of wat ik die dag heb besluit ik of ik me meer opmaak: bruine oogschaduw bij bruine kleding, verder vaak grijs. 's Zomers meer paars of groenig. En natuurlijk altijd lippenbalsum. regenboog-smile

Voor plekjes gebruik ik ook wel wat, haha. Maar ik bedoelde in mijn vorige stukje echt van die geplamuurde vrouwen. Er zijn ook van die oudere vrouwen die zo'n gerimpelde zonnebankkhuis hebben en dan ook nog een veel te diepe decolleté, dat is pas eng!

Grijns :mrgreen: Tsja, je wordt er dan niet veel mooier op vind ik, maar ja...

Terug naar “Archief”