Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 19 mar 2007 13:14

poosje borstvoeding geven straks en de kilo's vliegen eraf..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2007 13:21

nou dat ging hier niet zo! helaas is dat niet bij iedereen zo!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 19 mar 2007 16:41

lammetje ik zat even op jullie eigen website te kijken, wat me opviel, heb je niet zo`n verkleiner voor in de maxi cosi vindt Sarah er zo wel heel ruim inzitten :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2007 19:50

aaaaaaaaah ik kan niet meer fietsen :| :| de laatste tijd steeds als ik fiets heb ik verschrikkelijke pijn in mn bekken.. voooral aan mn rechterkant.. ik wilde nou juist deze zomer met milan te fietsen zolang het nog kon voordat de baby er was.. maar nu kan ik dat wel vergeten :| verder gaat het vrij goed met mn bekken.. alleen het fietsen is een probleem.. of als ik teveel doe...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 20 mar 2007 16:27

kun je niet bij je man achterop de tandem zonder te trappen :mrgreen:

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 23 mar 2007 23:15

liefje schreef:kun je niet bij je man achterop de tandem zonder te trappen :mrgreen:
:lol:
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 mar 2007 23:16

ff verslagje van een bewogen weekend :wink:

zaterdag 24 maart:

vanmiddag ben ik de slijmprop verloren.. sindsdien heb ik ook buikpijn!

nou heb ik vanavond de dokterswacht gebeld... op zich niet veel wijzer geworden, want ze hadden er daar ook niet echt verstand van... ze zeiden eerst dat we de verloskundige maar moesten bellen.. maar ja de huisarts is mijn "verloskundige" dan moesten we het nummer vna de huisarts maar bellen voor wie de vervanger was.. wij zeiden: duh, dat is de dokterswacht

nou ja goed .. ze gingen even overleggen.. volgens hun kon het niet zoveel kwaad.. maar ik moest het goed in de gaten houden en als ik dan vaak harde buiken en pijnlijke steken kreeg moest ik ze maar weer bellen.. ik moest het in ieder geval melden aan de huisarts maandag!

zondag 25 maart:

vannacht aardig wat harde buiken gehad..

kheb nu wel weer wat buikpijn... ik kan ook gewoon niet rustig aan doen.. tis zo heerlijk weer.. en dan maar binnen op de bank zitten.. nee das niks voor mij..
ik heb wel even een middagdut gedaan van 3 uur (waar ik ook weer een paar harde biuken had).. en daarna hebben we een eindje gefietst.. vanmorgen even gewandeld... en nu weer rustig aan doen..

verder heb ik sinds donderdag ook last van hoofdpijn en weer meer duizeligheid en misselijheid.. morgen ga ik maar gewoon voor een extra controle naar de huisarts.. benieuwd wat hij te zeggen heeft!

25 maart 23:59 uur:

nou ik kom net uit het ziekenhuis... we hadden opnieuw de HAP gebeld... die vond het nu wel verontrustend en zij hebben de dienstdoend huisarts (van de verloslijn) gebeld.. die was er vrij snel, want hij woont vlak bij ons.. er was tegen hem gezegd dat ik weeen had.. maar goed.. hij heeft mn bloeddruk gemeten./.. die was 180/95... veel te hoog dus.. omdat ik duizelig was en hoofdpijn had en misselijk was vond hij het beter dat ik naar het ziekenhuis ging.. daar hebben ze een hartfilmpje gemaakt.. daar zijn geen harde buiken op geregistreerd( die had ik daar dus ook net niet :wall: ) ze hebben bloed en urine gecontroleerd en dat was allemaal goed! toen hebben ze nog gevoeld of ik ontsluiting had.. als ik dat nl zou hebben dan zou ik moeten blijven.. maar gelukkig heb ik dat neit!

wat wel vreemd was, was dat mn bleoddruk in het ziekenhuis ineens 120/60 was... wel apart, want ik heb nog nooit zon lage onderdruk gehad... maar goed.. als we het niet vertrouwen dan moetne we maar weer bellen,...

ik bel zowiezo morgen onze eigen huisarts om de bloeddruk nogmaals te laten controleren, want ik vind het verschil een beetje te groot!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 mar 2007 06:09

wohw. Heftig zeg TJ. *sterkte*

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 mar 2007 06:45

Nou dat is zeker wel spannend TJ.

Hou wel een beetje je gemak zou ik zo zeggen. Niet dat je perse binnen moet blijven maar niet te veel gekkigheid overhoop halen!

Sterkte ermee en we hopen dat het goed mag blijven gaan.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mar 2007 08:57

goedenmorgen... vannacht zeer slecht geslapen.. pas na 2en in slaap gevallen... in mn slaap ben ik nog bevallen van een prachtig jongetje met een bos donkerbruin krullend haar ;)
vanmorgen hebben we de eigen huisarts gebeld... ik kan er om 11 uur terecht!! eigenlijk was er geen plekje meer.. maar hier maakten ze wel een plekje voor vrij..
ik heb nu vooral last van hoofdpijn en ben misselijk!

nog ff wat fotootjes van de babykamer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 mar 2007 09:04

sterkte tj en inderdaad misschien toch wat rustiger aandoen???

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 mar 2007 09:05

Wat vervelend voor je Tj! Sterkte zo bij de huisarts!
Een leuke babykamer trouwens! :)
Afbeelding

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 26 mar 2007 09:06

Heftig en spannend TJ!!

Doe rustig aan en sterkte verder!!
Wat de toekomst brengen moge........

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mar 2007 11:24

ou ben bij dokter geweest... bloeddruk was ook nu goed! gelukkig maar!

voel me zelf nog niet zo goed.. ben misselijk en heb hoofdpijn en buikpijn..

ws zal ik toch even een tijdje rustiger aan moeten doen.. maar dat is niet makkelijk..

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 26 mar 2007 12:12

Sterkte verder, tzal niet gemakkelijk voor je wezen!!

Leuke foto's van de babykamer trouwens!!
Wat de toekomst brengen moge........

Terug naar “Archief”