Moderator: Moderafo's
ikkie89 schreef:wat vind jij het belangrijkste in je/een relatie?
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Maatjes.. als er iets fantasie- en passieloos klinkt is dat het wel.
Waarom moet alles vol passie zijn?Passie is leuk, maar dat moeten wel de speciale momenten zijn hè. De rest kun je best doorbrengen als elkaars maatjes
Aragorn schreef:Smurffie schreef:Aragorn schreef:Maatjes.. als er iets fantasie- en passieloos klinkt is dat het wel.
Waarom moet alles vol passie zijn?Passie is leuk, maar dat moeten wel de speciale momenten zijn hè. De rest kun je best doorbrengen als elkaars maatjes
Ik zei ook niet dat het altijd vol passie moest zijn.![]()
Opzich heb je wel gelijk overigens en het is natuurlijk ook erg belangrijk om ook gewoon zomaar met de ander (jezelf) te kunnen zijn en je daar ook nog eens relaxed bij te voelen. Maar ik had even zin om te ageren tegen de verheerlijking van het maatjes-zijn hier, aangezien alleen maatjes-zijn me toch wat magertjes lijkt.
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Maatjes.. als er iets fantasie- en passieloos klinkt is dat het wel.
ikkie89 schreef:wat vind jij het belangrijkste in je/een relatie?
Bertus87 schreef:Vertrouwen en liefde.
En daarbij vind ik humor eigenlijk een pré. Samen gigantisch lol hebben is gewoon gaaf:) Alleen het enige stel heeft lol om iets waar het andere stel van denkt, waar lach je nou om. Ik denk dat ieder stel zijn/haar humor heeft, al dan niet buitenshuis dan zal dat wel binnenshuis, desnoods onderdekens zijn
Bertus87 schreef:Vertrouwen en liefde.
En daarbij vind ik humor eigenlijk een pré. Samen gigantisch lol hebben is gewoon gaaf:) Alleen het enige stel heeft lol om iets waar het andere stel van denkt, waar lach je nou om. Ik denk dat ieder stel zijn/haar humor heeft, al dan niet buitenshuis dan zal dat wel binnenshuis, desnoods onderdekens zijn
Aragorn schreef:Bertus87 schreef:Vertrouwen en liefde.
Ah, hierdoor kom ik er opeens achter dat iets anders voor mij nog heel belangrijk is, namelijk relativeringsvermogen. Daar scoren vrouwen vaak wat lager op, terwijl ik juist heel relativerend ben ingesteld en geen zin heb om van futiele dingen een groot probleem te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten