Er gaat niets boven... Leeuwarden!

Moderator: Moderafo's
CGK<3 schreef:De eerste lijkt wel zo'n oude foto, mooi!
CGK<3 schreef:En de laatste erg hip
Smurffie schreef:Hoe gek ben je overigens als je foto's van een bouwterrein maakt?![]()
Hmz..hangt er vanaf. Liepen er geen gespierde bouwvakkers rond? In dat geval is het totáál niet vreemd dat je foto's maakt van een bouwterrein![]()
Ze zijn leuk, mooi
Ness schreef:Smurffie schreef:Hoe gek ben je overigens als je foto's van een bouwterrein maakt?![]()
Hmz..hangt er vanaf. Liepen er geen gespierde bouwvakkers rond? In dat geval is het totáál niet vreemd dat je foto's maakt van een bouwterrein![]()
Ze zijn leuk, mooi
Ja zeg, ben je nou helemaal!Moet wel een beetje denken om mijn toekomstige inkomen
![]()
(ben écht niet van plan als creatief therapeut met een bouwvakker te trouwen.. bovendien, mijn pianist-vriend is leuk genoeg)
Smurffie schreef:Ness schreef:Smurffie schreef:Hoe gek ben je overigens als je foto's van een bouwterrein maakt?![]()
Ze zijn leuk, mooi
Ja zeg, ben je nou helemaal!Moet wel een beetje denken om mijn toekomstige inkomen
![]()
(ben écht niet van plan als creatief therapeut met een bouwvakker te trouwen.. bovendien, mijn pianist-vriend is leuk genoeg)
Ik zeg ook niet dat je er mee moet trouwenJe kan er een kalender van maken, toch?
Klaas schreef:Ness schreef: Hoe gek ben je overigens als je foto's van een bouwterrein maakt?
Kijk uit hè. Voor mij is dat onderdeel van m'n werk
Ness schreef: Hoe gek ben je overigens als je voor je hobby foto's van een bouwterrein maakt?
Ness schreef:Nogmaals dank jeHoe gek ben je overigens als je foto's van een bouwterrein maakt?
Toch niet PVT he!Ik had er 350 in een half uurspacy schreef:Ness schreef:Nogmaals dank jeHoe gek ben je overigens als je foto's van een bouwterrein maakt?
Kan heel veel symetrie in zitten
http://members.lycos.nl/vaframentum/vormen/buizen.jpg
http://members.lycos.nl/vaframentum/vor ... renkap.jpg
Je bent pas gek als je 2500 foto's in 4 dagen maakt van een volleybal competitie...
Ness schreef:zo beter? Wat voor werk overigens?
CGK<3) schreef:Ik had er 350 in een half uur
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten