Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Toch is het volgens mij wel wat professioneler om wat meer duidelijkheid te bieden. Nu heeft het er alle schijn van dat een gebruiker met een grote mond op moet passen om niet te vallen in de handen van een wraakzuchtig en grillig opperhoofd. Transparantie en duidelijkheid komen je geloofwaardigheid over het algemeen ten goede, en ik heb toch het idee dat het daar soms een beetje aan ontbreekt.
Ik voel er niets voor om een discussie met jullie te beginnen over een ban terwijl je geen flauw idee hebt wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Je ziet niet wat er is weggehaald, wat er gewaarschuwd is, wat er is afgebeld, gemaild en gesproken. Toch denken er een aantal een mening te moeten vormen op basis van beperkte informatie. Prima hoor maar vraag me niet om dat serieus te nemen. Het idee alleen al dat het plaatsen van een W-woord reden is voor een ban is te belachelijk voor woorden.
M.b.t. een vaste banperiode:
Er is al gezegd dat we medewerking van een gebande willen hebben en dat we het van geval tot geval bekijken. Laten we een hypothetisch geval nemen van iemand die weigert mee te werken of die geen beterschap beloofd. Ik kan me heel goed voorstellen dat deze persoon er niet eerder opkomt dan dat de problemen uit de wereld zijn. Met een week kom je er dan makkelijk van af. Overigens zijn er mensen ook minder dan een week geband. Is dat ook een probleem?
Dirk schreef:Als ik de discussie goed gevolg hebt levert het begaan van meerdere overtredingen er uit eindelijk toe dat:
1) er een ban wordt gegeven voor een periode die vooraf wordt bepaald.
2) dat de ban echter pas wordt opgeheven als de banneling aangeeft zich in het vervolg beter te gedragen, excuses aanbiedt, etc.
moppie schreef:ik vind het een beetje frustrerend voor de mensen achter de schermen
die steken hier veelk tijd en geld in en hebben momenteel echt wel wat beters te doen dan zich met deze nutteloze discussies bezig te houden.
Wie het niet eens is met het beleid staat het vrij een ander forum te zoeken toch?
Zeur niet maar vertrek dan.
Smurffie schreef:moppie schreef:ik vind het een beetje frustrerend voor de mensen achter de schermen
die steken hier veelk tijd en geld in en hebben momenteel echt wel wat beters te doen dan zich met deze nutteloze discussies bezig te houden.
Wie het niet eens is met het beleid staat het vrij een ander forum te zoeken toch?
Niet eens zijn met een beleid kan komen doordat het niet duidelijk is, of niet compleet. Daar kunnen de mensen achter de schermen dan weer aan werken in hun voordeel. Investeren, wordt het ook wel genoemd. In geld en tijd.
moppie schreef:Smurffie schreef:moppie schreef:ik vind het een beetje frustrerend voor de mensen achter de schermen
Niet eens zijn met een beleid kan komen doordat het niet duidelijk is, of niet compleet. Daar kunnen de mensen achter de schermen dan weer aan werken in hun voordeel. Investeren, wordt het ook wel genoemd. In geld en tijd.
mensen achter de schermen zijn ook vrijwilligers en die hebben ook een baan en gezin ernaast. Dan kan het wel eens voorkomen dat investeren een beetje frusterend en demotiverend wordt bij dit soort gezever. Dan kun je beter met je kids gaan spelen met dit weer levert je maar respect en dankbaarheid op
moppie schreef:Smurffie schreef:moppie schreef:ik vind het een beetje frustrerend voor de mensen achter de schermen
mensen achter de schermen zijn ook vrijwilligers en die hebben ook een baan en gezin ernaast. Dan kan het wel eens voorkomen dat investeren een beetje frusterend en demotiverend wordt bij dit soort gezever. Dan kun je beter met je kids gaan spelen met dit weer levert je maar respect en dankbaarheid op
Carpento schreef:moppie schreef:Smurffie schreef:moppie schreef:ik vind het een beetje frustrerend voor de mensen achter de schermen
Ja, leuk en aardig, dan mag je wel vrijwilliger zijn, maar vrijwillig is niet hetzelfde als vrijblijvend. Als je dan de baas wilt zijn, of in ieder geval wat in de melk te brokken wilt hebben, neem dan ook je verantwoordelijkheid en zorg voor helderheid. Dan voorkom je namelijk een hoop gezever.
En nee, ik ga niet herhalen wat ik al zo vaak gezegd heb, dan krijg ik weer beste-stuurlui-staan-aan-wal-reacties naar mn hoofd, en daar heb ik geen trek in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten