Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Owww, moet ik hem vragen of hij alshemblieft terug wil komen? Stom van me dat dat niet in me opkwamHet moet niet veel gekker worden.
De laatste reactie van hem was dat het niet meer hoefde. Ik heb hem dat niet uit het hoofd weten te praten
Aragorn schreef:henkie schreef:Owww, moet ik hem vragen of hij alshemblieft terug wil komen? Stom van me dat dat niet in me opkwamHet moet niet veel gekker worden.
De laatste reactie van hem was dat het niet meer hoefde. Ik heb hem dat niet uit het hoofd weten te praten
Of hij wel of niet terug wil komen is helemaal niet relevant voor jou. Hij heeft geen permban, dus die dient gewoon na een week opgeheven te worden.
Verder heeft hij niet gezegd dat hij niet terug wilde komen, maar dat hij dat niet wilde bij zo'n bekrompen sfeer en een dode refobliek. Dat laatste is nu echter niet meer het geval. Maar nogmaals, dat is zijn zaak en voor jou van geen belang.
Cisca schreef:Aragorn schreef:Sinds wanneer is het verboden een grote mond te hebben of te zeggen waar het op staat?
De toon maakt de muziek, dat ben je zeker even vergeten
Carpento schreef:Volgens mij heeft Henkie die ban allang opgeheven, maar maakt Raf geen gebruik van de mogelijkheid om RW te bezoeken.
Aragorn schreef:Cisca schreef:Aragorn schreef:Sinds wanneer is het verboden een grote mond te hebben of te zeggen waar het op staat?
De toon maakt de muziek, dat ben je zeker even vergeten
Dat is tot op zekere hoogte waar.Echter, ik vind mijn toon hier, hoewel stevig, niet grensoverschrijdend, beledigend, denigrerend of op enige andere wijze amobinabel.
Aragorn schreef:Of hij wel of niet terug wil komen is helemaal niet relevant voor jou. Hij heeft geen permban, dus die dient gewoon na een week opgeheven te worden.
Verder heeft hij niet gezegd dat hij niet terug wilde komen, maar dat hij dat niet wilde bij zo'n bekrompen sfeer en een dode refobliek. Dat laatste is nu echter niet meer het geval. Maar nogmaals, dat is zijn zaak en voor jou van geen belang.
henkie schreef:Een ban hangt af van de medewerking van de uitvreter.
Overigens had ik me voorgenomen om mijn energie alleen nog op een positieve manier in Refoweb te steken. Op jouw reageren is het tegenovergestelde gebleken in de afgelopen 3 jaar. U zoekt het maar uit.
Collateral schreef:henkie schreef:Overigens had ik me voorgenomen om mijn energie alleen nog op een positieve manier in Refoweb te steken. Op jouw reageren is het tegenovergestelde gebleken in de afgelopen 3 jaar. U zoekt het maar uit.
Ik vind juist dat jullie altijd zo heerlijk positief reageren op elkaar. (Ga zo door!) 'U zoekt het maar uit,' dat soort termen houden een conversatie smeuïg - chapeau! - en ook tussen de regels door is de sfeer werkelijk om van te smullen.
henkie schreef:Aragorn schreef:Of hij wel of niet terug wil komen is helemaal niet relevant voor jou. Hij heeft geen permban, dus die dient gewoon na een week opgeheven te worden.
Op de vorige pagina's beweer je nog dat er geen beleid is. Nu zou het 'gewoon' een week moeten duren. Je spreekt jezelf tegen. Er is geen 'gewoon'. Een ban hangt af van de medewerking van de uitvreter.
Overigens had ik me voorgenomen om mijn energie alleen nog op een positieve manier in Refoweb te steken. Op jouw reageren is het tegenovergestelde gebleken in de afgelopen 3 jaar. U zoekt het maar uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten