Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 05 mar 2007 18:03

nu, aragorn, het is ergens toch wel een beetje zo dat je misschien niet helemaal achter het geloof enzo meer staat en daar behoorlijke [gedegen en onderbouwde] argumenten voor hebt. dat zet jou als veelposter hier op refoweb uiteraard in een bepaald licht. en met alle uitwassen van je huidige overtuiging heeft het team van refoweb het maar aardig druk met het in gareel houden van het geheel als zijnde een verantwoorde christelijk-reformatorische site. 8-[

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2007 18:19

Ik zie eigenlijk niet in hoe mijn levensovertuiging in verhouding zou staan tot deze affaire. Temeer daar rafaell wel hardcore christen is (jongerenavondganger zelfs, dat is bij de RW-top toch zo ongeveer het ultieme) en met precies hetzelfde te maken kreeg.

Daarbij verkeer ik nog altijd in de veronderstelling dat ik nergens zomaar aan het schoppen ben of expres mensen confronteer met zaken die niet des refo's zijn en over het algemeen mijn kritiek alhier goed onderbouw.

parsifal schreef:mensen on-topic.

Ik wacht eigenlijk nog steeds een beetje op een reactie van mod-zijde op de suggesties van Technico en ondergetekende.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 05 mar 2007 18:23

Goed, het antwoord en daarmee dus ook het slot van deze discussie. Er komt geen topic/subforum waarin gebande leden komen te staan. Einde discussie, houd in niet meer over doorzeuren ;-) (dit ter verduidelijking)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 05 mar 2007 18:31

Tipje voor Mw nog: open anders een soort gebruikers-ter-verantwoording-roep-topic en ga daarin kritiek op gebruikers leveren. Liefst dit keer wel met een fatsoenlijke onderbouwing (d.m.v. quotes bijvoorbeeld).

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2007 18:38

BJ schreef:Goed, het antwoord en daarmee dus ook het slot van deze discussie. Er komt geen topic/subforum waarin gebande leden komen te staan. Einde discussie, houd in niet meer over doorzeuren ;-) (dit ter verduidelijking)

Eh, what about ban-beleid enzo? :roll: Dit is namelijk maar een klein onderdeel van ons verhaal, zoals je zelf ook al wel hebt kunnen lezen.
Laatst gewijzigd door Aragorn op 05 mar 2007 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

sela

Berichtdoor sela » 05 mar 2007 18:38

@ collatoral

of haar vragen wat ze precies bedoeld.
ergens zit er iets scheef. maar wat precies?
of gelden dergelijke gesprekstechnieken alleen irl?!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 mar 2007 18:42

Cisca schreef:
columbus schreef:ga ouwe mensen helpen met boodschappen doen of zo :wink:

Slim plan, wie doet mijn boodschappen? :|

Esieee :8>

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 05 mar 2007 18:44

Cisca schreef:
Cisca schreef:
columbus schreef:ga ouwe mensen helpen met boodschappen doen of zo :wink:

Slim plan, wie doet mijn boodschappen? :|

Esieee :8>
ss :roll:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 mar 2007 18:46

mw schreef:sjongesjonge wat een een enorm gezeik over een ban. Iedereen is rep en roer omdat 2 personen niet op refoweb kunnen/konden. Misschien is het eens nuttig om er over na te denken wat die 2 personen voor refoweb betekenen. Het enige wat ik van hen zie is negatieve, in de grond trappende kritiek, ongenuanceerde reacties

Aragorn is sowieso altijd genuanceerd :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mar 2007 19:19

Nou, dat zou ik graag nuanceren: ik ben het niet áltijd. 8)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 05 mar 2007 19:29

Aragorn schreef:Nou, dat zou ik graag nuanceren: ik ben het niet áltijd. 8)

Oké, bijna dan :P :wink:

Collateral

Berichtdoor Collateral » 05 mar 2007 19:54

sela schreef:@ collatoral

of haar vragen wat ze precies bedoeld.
ergens zit er iets scheef. maar wat precies?
of gelden dergelijke gesprekstechnieken alleen irl?!

Wat ze bedoelt vraag ik in feite indirect met mijn oproep om het dit keer wel te onderbouwen.

Ze is duidelijk gefrustreerd; er zit dus inderdaad iets scheef, maar gezien de wel heel geringe mate van onderbouwing heeft het er alle schijn van dat ze zich niet irriteert aan de kritiek omdat die zo onredelijk is, maar omdat ze er zelf geen redelijk antwoord op weet. En dan kan het inderdaad best frustrerend worden om vaker kritiek aan te moeten horen. Maar dat lijkt me een heel slechte reden om de ander van babygedrag e.d. te betichten.

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 05 mar 2007 23:09

Aragorn schreef:Dat 'behoorlijk bont' kun je in dit geval wel met een even zo behoorlijke schep zout nemen.

Ik neem aan dat je in 'mijn' systeem dan ook niet geband had geworden ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 mar 2007 08:08

Kom mensen laten we hier mee kappen en anders per pb. verder.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 08 mar 2007 16:04

Alles leuk en aardig, maar kan een van de mods mij vertellen wanneer ik mijn geliefde huisgenoot weer op het forum mag verwelkomen? :)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Terug naar “Archief”