Alcohol

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 18 feb 2007 19:06

nu ja, 1 of 2 glaasjes. en op feestjes meer.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 feb 2007 19:09

Ah dat is ook weer niet extreem veel ofzo. Ik heb verder niet de indruk dat ik de dagen dat ik niet drink meer energiek uit bed kom, maar dat is misschien pas zo als je helemaal gestopt bent?

André

Berichtdoor André » 18 feb 2007 20:34

Aragorn schreef:Ah dat is ook weer niet extreem veel ofzo. Ik heb verder niet de indruk dat ik de dagen dat ik niet drink meer energiek uit bed kom, maar dat is misschien pas zo als je helemaal gestopt bent?
Bij sommige mensen uit het zich als je zwaar lichamelijk werk gaat verrichten. En bij een andere kan het zich gaan uiten in de mate waarin je je kunt concentreren. 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 mar 2007 23:29

Nou, ik ben ondertussen alweer zo'n 3 dagen alchol- en THC-vrij, maar ik merk eigenlijk weinig verschil.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 mar 2007 23:32

Nou, ik ben ondertussen alweer zo'n 3 dagen alchol- en THC-vrij, maar ik merk eigenlijk weinig verschil.

André

Berichtdoor André » 07 mar 2007 23:45

Aragorn schreef:Nou, ik ben ondertussen alweer zo'n 3 dagen alchol- en THC-vrij, maar ik merk eigenlijk weinig verschil.
Je trilt al wel iets meer want je post 2 keer hetzelfde. :P

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 08 mar 2007 00:01

:mrgreen: :mrgreen:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 mar 2007 14:46

André schreef:
Aragorn schreef:Nou, ik ben ondertussen alweer zo'n 3 dagen alchol- en THC-vrij, maar ik merk eigenlijk weinig verschil.
Je trilt al wel iets meer want je post 2 keer hetzelfde. :P

Eh, ik denk dat mijn laptop er gewoon wat moeite mee heeft om in een alcohol- en wietvrije omgeving te draaien. 8-[

Hadassa
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hadassa » 08 mar 2007 18:57

Aragorn schreef:Eh, ik denk dat mijn laptop er gewoon wat moeite mee heeft om in een alcohol- en wietvrije omgeving te draaien.

Haha, zou je denken, maar wel goed hoor !!
U schonk mij het leven en de liefde, Uw zorg heeft mij bewaard !

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 16 mar 2007 03:27

Ik las vandaag in de krant dat stevige drinkers degene zijn die meer dan 5 eenheden per drinkmoment achteroverslaan.

Ik denk dat 1-3 wijntjes etc. per dag niet verkeerd is, drink zelf erg onregelmatig, en dan maar een tot anderhalf per avond, omdat ik naders naar bed gedragen moet worden... (kan er niet zo goed tegen...)

En idd, het is al een paar keer gezegd maar een (rood) wijntje is niet slecht voor je, alles met mate...
A smile costs nothing, but gives much

Lina
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Lina » 28 aug 2007 17:06

Volgens mij kan alcohol best goed zijn. Mijn opa moest zelfs van de dokter het af en toe drinken. Maar een teveel aan alcohol kan je hersencellen beschadigen en doden. Als je echter nog meer als teveel drinkt kan er een groot percentage aan alcohol in je bloed zitten. Daarvan kan je in coma raken en er uiteindelijk aan sterven.
dat klinkt als een verhaaltje die elke dokter je zal vertellen, en waar bijna niemand in gelooft. Maar geloof mij nu maar, ik spreek uit ervaring. een hele goede kennis van mij, heeft dit ook meegemaakt, alleen is hij uit die coma ontwaakt. Maar er was niet veel hoop meer. Daarna is zijn levenswijze een stuk anders geworden. En die van ons allemaal trouwens. Ik drink nu nog wel wat alcohol, maar niet meer zoveel als eerst. Ik wil graag nuchter blijven
Als je spijt hebt van gisteren, bang bent voor morgen, wees dan vandaag gelukkig.

Terug naar “Archief”