Moderator: Moderafo's
Footsteps schreef: en nu weer een meisje van 15 uit Staphorst... zoveel stervende mensen.. zo jong.. daardoor word het gemis nog erger...
kuikentje schreef:Footsteps schreef: en nu weer een meisje van 15 uit Staphorst... zoveel stervende mensen.. zo jong.. daardoor word het gemis nog erger...
daar wil ik ook aan denken aan die familie. en vooral aan de broer...verschrikkelijk net een week je rijbewijs, je zusje mee in de auto en dan dit..
Hippieblijhoofd schreef:kuikentje schreef:Footsteps schreef: en nu weer een meisje van 15 uit Staphorst... zoveel stervende mensen.. zo jong.. daardoor word het gemis nog erger...
daar wil ik ook aan denken aan die familie. en vooral aan de broer...verschrikkelijk net een week je rijbewijs, je zusje mee in de auto en dan dit..
*sluit aan*
ik hoorde het gisteren..
Acire schreef:Hippieblijhoofd schreef:kuikentje schreef:Footsteps schreef: en nu weer een meisje van 15 uit Staphorst... zoveel stervende mensen.. zo jong.. daardoor word het gemis nog erger...
*sluit aan*
ik hoorde het gisteren..
Gruwelijk....
Ik heb foto's van het ongeluk gezien. Zag er precies zo uit als ongeluk waarbij een vriendin van mij om het leven kwam.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten