Met liefde denken we aan.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 25 feb 2007 18:15

aan oma, gisteren na de bruiloft van me vriends zus gekeken, daar kwam oma dus een heel poos volop in beeld. dan is het wel ff slikken hoor..
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Ikkuh0310
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Ikkuh0310 » 07 mar 2007 14:41

.. mijn opa die in 2001 is overlede, al oud maar toch...
.. mn tante.. zy is veel te jong aan kanker overlede...
.. mn oma die 3 maanden geleden is overlede.. zo heel erg plotseling! Zaterdag nog gezellig (voor het eerst samen) by dr op de koffie gweest, niets aan de hand! 's avonds nog naar het ziekenhuis gebracht en 's maandags was ze weg :cry:
Love Is A Dream Come True! :8>

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 07 mar 2007 18:57

... Bert Ippel, een vriend/bekende van 2 vriendinnen van me. :|
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Footsteps
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Footsteps » 07 mar 2007 19:18

ik zie dat jullie al veel in liefde hebben terug gedacht aan sara en haar moeder.. ik wil dit ook doen.. ze waren mijn buurvrouw en buurmeisje.. ik mis ze echt!

Nu zeker ik weer gehoord heb dat Bert, die ik ook ken, ook om het leven is gekomen. Verder een jongen van 17 vorige week en nu weer een meisje van 15 uit Staphorst... zoveel stervende mensen.. zo jong.. daardoor word het gemis nog erger...

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 07 mar 2007 20:05

Footsteps schreef: en nu weer een meisje van 15 uit Staphorst... zoveel stervende mensen.. zo jong.. daardoor word het gemis nog erger...

daar wil ik ook aan denken aan die familie. en vooral aan de broer...verschrikkelijk net een week je rijbewijs, je zusje mee in de auto en dan dit..
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 mar 2007 20:38

Andréa B. schreef:... Bert Ippel, een vriend/bekende van 2 vriendinnen van me. :|

broertje van Bert heeft bij mijn zoontje in de klas gezeten. Ik ken hem niet persoonlijk, maar weet wel wie bij het gezin horen.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 07 mar 2007 20:41

kuikentje schreef:
Footsteps schreef: en nu weer een meisje van 15 uit Staphorst... zoveel stervende mensen.. zo jong.. daardoor word het gemis nog erger...

daar wil ik ook aan denken aan die familie. en vooral aan de broer...verschrikkelijk net een week je rijbewijs, je zusje mee in de auto en dan dit..

*sluit aan*
ik hoorde het gisteren..

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 mar 2007 10:16

Hippieblijhoofd schreef:
kuikentje schreef:

*sluit aan*
ik hoorde het gisteren..

Gruwelijk....
Ik heb foto's van het ongeluk gezien. Zag er precies zo uit als ongeluk waarbij een vriendin van mij om het leven kwam.....

Footsteps
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Footsteps » 08 mar 2007 11:14

Acire schreef:
Hippieblijhoofd schreef:
kuikentje schreef:

*sluit aan*
ik hoorde het gisteren..

Gruwelijk....
Ik heb foto's van het ongeluk gezien. Zag er precies zo uit als ongeluk waarbij een vriendin van mij om het leven kwam.....

Dat van die vrouw en dochter (buren) is ook gekomen door een stuurcorrectie... alleen daarbij heeft een auto (die tegemoet kwam) ze aangereden..

Laten we niet alleen in liefde denken aan maar ook met ons verdriet, vragen enz tot God vluchten.. want wie zal de volgende zijn??? Wij moeten God kunnen ontmoeten!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 08 mar 2007 14:53

vreselijk al die ongelukken...
gister een vriend van een klasgenoot, in Dalfsen, zelfde soort ongeluk als dat meisje in staphorst...de foto's van de ongelukken staan boven elkaar op een site, beide in de berm gekomen, door stuurcorrectie aan de andere kant van de weg tegen boom geklapt...vreselijk!

Hadassa
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hadassa » 08 mar 2007 18:46

Aan een collega die van het dak rond deze tijd storte, (3 jaar geleden) was als een vader voor mijn man. :cry:
U schonk mij het leven en de liefde, Uw zorg heeft mij bewaard !

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 mar 2007 13:26

De buren zijn nu naar de begrafenis van Bert Ippel, sterkte aan allen die daarheen gaan, in het bijzonder de ouders en naaste familie. Ook aan de dominee die de begrafenis leidt.

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 09 mar 2007 16:34

Tis echt vreselijk van Bert, eergisteren hebben we er veel over gepraat in de klas. Lucht wel enorm om, maar de hele dag was de klas erg stilletjes. Normaal zijn we altijd heel druk, en gezellig, en hebben we nooit gezeik met de leraren, nu waren we erg stil, en beginnen ze allemaal te zeuren... :roll: Laat ons ook ff verdrietig zijn!
De meeste van ons kende hem niet eens persoonlijk, en waren al verdrietig. Moet je nagaan hoe het voor zijn ouders, broer, broertje en zusje moet zijn? Of voor zijn beste vrienden, zijn naaste familie, zijn buren enzenz. Daar kan ik niet met mijn gedachten bij komen.
Ik hoop maar dat ze in hun verdriet de Trooster opzoeken, maar ook daar kan je alleen maar voor bidden.
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

CGK<3
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor CGK<3 » 09 mar 2007 19:13

Wat mij opviel bij de rouwadvertenties in het RD bij deze jongen was dat overal het woord "ontvallen" gebruikt is, weet iemand waarom het speciaal zo is omschreven?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 09 mar 2007 19:16

Dat verdoezeld vaak iets wat niet een gewoon ongeluk is !:)

Terug naar “Archief”