reunie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 06 mar 2007 18:28

jamillah schreef:Of ze willen de rest laten zien hoe 'goed' het met hen vergaan is natuurlijk..

Als ik dat merk tijdens een gesprek gaat dat bij mij het ene oor in en het andere oor meteen weer uit.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 mar 2007 18:43

jamillah schreef:Of ze willen de rest laten zien hoe 'goed' het met hen vergaan is natuurlijk..

Inderdaad, dat is toch dé reden om een reunie te orgainseren en te bezoeken. :)

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 06 mar 2007 18:50

Aragorn schreef:

Inderdaad, dat is toch dé reden om een reunie te orgainseren en te bezoeken. :)

Dit gaat bij mij dus het ene oor in en het andere weer uit 8) .
Wat zei je overigens? :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 mar 2007 18:51

Dat je één oor dicht moest houden en het andere ook nadat ik uitgesproken ben. 8)

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 06 mar 2007 18:54

Ach, ben toch zo vergeetachtig als de pest 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 mar 2007 19:12

parsifal schreef:
Lalage schreef:Even aanvullende info: ik heb m'n vriendin van toen al gemaild en we gaan er allebei heen, maar ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen.

Doe haar de groeten :)

:wink:

Laten zien dat je goed terecht gekomen ben is toch ook een reden om naar zo'n reunie te gaan.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 06 mar 2007 19:21

Helaas ooit gemist, men wist geen adres te vinden, de sukkels, ik kwam er jaren later achter doordat ik een veel jonger collegaatje had, die met een boekje met schoolfoto's aan kwam zetten,ze zei, dat ben jij toch, dat klopte, bleek uitgegven te zijn voor die reunie, 'k heb toen wel alsnog het boekje kunnen krijgen, best leuk :D

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 mar 2007 11:41

Heb 2 jaar geleden een reüni van de lagere school gehad, dat was erg leuk.

Als ik een reüni van de MAVO zou hebben zou ik er niet heen gaan. Wat een kl*te tijd was dat.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 mar 2007 12:41

Ik ben naar de reunie van mn basisschool geweest maar daar was ik zElf net 3 jaar van af dus dat was wel geinig maar niet heel boeiend.

Ik ben niet naar de reunie van de middelbare school geweest toen zat ik in het buitenland wat ik nog steeds jammer vond dat gemist te hebben.

Ik ben niet naar de reunie van mn HBO-opleiding geweest, ik had het er niet slecht maar ook geen warme gevoelens. HEt was een grote massale school en met geen docent heb ik ook maar enigzins een contact gehad.
De klas was okee maar wisselde te veel per jaar om ook maar een beetje een band mee op te bouwe.

Ik vind Reunies wel grappig, maar dan meer per leerjaar en niet een hele massale school tegelijk. Dan loop je mensen mis denk ik.

Ayo!

Karni

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 07 mar 2007 20:27

Bij ons hadden ze aangegeven welk eindjaar zich in welk lokaal kon verzamelen; daarna ging een ieder zijns weegs. Wat ook erg leuk was, was dat ze lesboeken van toen verkochten.

Nostalgie ten top!!!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 mar 2007 10:34

Pfff....kzou niet weten wat ik zou doen...... In ieder geval samen met iemand gaan die ik goed ken...
Ik denk dat ik me echt a-releks zou voelen, zowel bij middelbare als basisschool. Zou denk ik het idee hebben dat ik mezelf moet bewijzen ofzo.
Vertel je hoe het was als je geweest bent, Lalage?

Hadassa
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hadassa » 08 mar 2007 18:49

Nee, heb weinig met reunie's, zal wel gaan denk ik maar meer uit nieuwsgierigheid, kijken hoe met ze is vergaan. :lol:
U schonk mij het leven en de liefde, Uw zorg heeft mij bewaard !

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 08 mar 2007 22:27

vorig jaar reunie van de basisschool gehad, maar was niet echt bijzonder. waren er maar een paar, en die sprak ik nog geregeld. was ok nog maar 5jaar dat ik er af was. en een klein dorpje dus tja :wink:

middelbare school? ik weet niet wat ik zou doen. heb 3 goede vrienden er aan over gehouden, maar om nu de rest terug te willen zien? daar sta ik nou niet echt om te springen eerlijk gezegt

veel succes/plezier lalage
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 mar 2007 21:11

Voor de liefhebbers:

Er is aanstaande zaterdag een reuni van de Udemans/lodestein in Hoevelaken.

http://www.vanlodenstein.nl/Page/sp14711/ml1/Index.html

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 15 apr 2007 13:18

Zo het is geweest, gisterenmiddag. 't Was erg leuk om iedereen weer te zien en te spreken. We hebben het ook gehad over hoe het toen was. Een meisje vertelde dat ze er altijd mee worstelde dat ze het pesten niet tof vond, maar ook haar eigen status niet omlaag wilde halen en er dus maar niets van zei. Ik heb ook nog een paar jongens gesproken die me gepest hebben, ze wisten het nog wel, niet alles maar wel iets. Maar omdat het al zolang geleden is, hebben we het elkaar toch ook allemaal vergeven en was het gewoon erg leuk om te horen wat iedereen nu voor opleiding of werk doet. Een meisje kwam met haar dochtertje, eigenlijk wel maf dat maar 1 van de 25 mensen die er waren een kindje heeft, terwijl we nu 25 jaar zijn. De meiden hebben wel (bijna) allemaal een vriend/man, maar de jongens leken toch nog wat minder ver wat dat betreft. Twee wonen nog bij hun ouders. De meiden hebben ook best oude mannen, zelfs eentje van 38 en eentje van 46!

Maar goed.... het was erg goed en misschien doen we het wel nog een keer, omdat er ook een aantal niet bij waren.

Terug naar “Archief”