Zwanger deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sela

Berichtdoor sela » 01 mar 2007 16:26

inderdaad, tenen naar boven zodat je been vanachter strekt.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 mar 2007 19:05

ik ben dan wel niet zwanger ;) maar heb wel behoorlijk vaak kuitkramp (au!). Je been helemaal strekken helpt heel goed, of juist helemaal dubbelvouwen...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 mar 2007 11:14

rosekapje schreef:Bloempie, heb jij ondertussen de echo al gehad?

Nee, aanstaande dinsdag heb ik de echo. Op zich vind ik het wel leuk dat ik die volgende week pas krijg, want ik begin de baby nu steeds meer en beter te voelen. Eerder voelde ik soms uren niks.
Als ik dan volgende week de echo heb, dan kan ik op het scherm tegelijk zien wat ik van binnen voel!

Van de week ging ik trouwens zwemmen. Ik voelde m'n buikspieren wel zeg! Na het zwemmen even relaxen in het bubbelbad. Die kleine vond het heerlijk! En lag flink te spartelen!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 02 mar 2007 13:28

hahaha als ik kramp heb kan ik echt niet blijven liggen in bed, ik weet dan niet hoe snel ik mijn bed uit moet springen...van schrik :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 mar 2007 16:45

ooh ik spring ook altijd uit bed als ik kramp in mn kuit heb (voor de zwangerschap had ik het ook al regelmatig.. nu nog veel vaker) laatst had ik trouwens kramp in mn bekken.. das ook niet echt een pretje...

hier gaat het niet zo lekker.. ik heb veel last van buikpijn/hoofdpijn/moeheid en duizeligheid.. snachts slapen gaat ook niet zo lekker (en dan slaap ik eindelijk, is milan wakker)

we gaan nu toch voor een duowagen! milan is zooo eigenwijs en wil altijd alleen maar de andere kant op als wij willen.. en dan is het toch wel eens makkelijk om het vast te kunnen zetten..
ik heb er een gezien in utrecht.. inclusief reiswieg en regenhoes! het enige nadeel is dat het foam aan een kant kapot is.. maar ach.. dat is niet het ergste ;)

Mooie en in goede staat verkerende duo Mountain.
De winter is voorbij, de lente komt er aan. Tijd om naar buiten te gaan, met peuter en baby. Dat kan met deze uitstekende Mountain Terrain buggy.

Inclusief regenhoes
Inclusief passende reiswieg
Kleur: groen
Vrij grote boodschappenmand onderin
Zitplaatsen makkelijk en afzonderlijk in slaapstand te zetten
Zeer eenvoudig inklapbaar
Goede luchtbanden
Zeer geschikt voor wandelingen door bos en duin. Kan ieder pad aan. Zeer robuust en gaat zeer lang mee.
Comfortabel voor baby en peuter.

Afbeelding
Afbeelding

bloempie veel plezier bij de echo dinsdag! willen jullie ook weten wat het wordt?
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 04 mar 2007 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 mar 2007 16:49

Ik ben wel benieuwd!! :D Wordt het een tweeling???????? 8) :D 8) :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 06 mar 2007 13:06

Groot gelijk TJ dat je een duowagen neemt!
Het lijkt me eigenlijk ook best gezellig voor de kids, zo samen in één wagen.

We willen wel weten wat het wordt ja. Maar als het niet duidelijk zichtbaar is, dan wachten we gewoon af.
Het is eigenlijk meer omdat het behang op de kinderkamer blauw is met grote omtrekken van bloemen er op. Die omtrekken zijn heel dun geverfd in het lichtroze met wit. Het roze valt nu dus niet zo op. Als het een jongetje wordt, dan richten we het verder in met wit en blauw. Wordt het een meisje, dan wil ik het roze wat duidelijker terug laten komen. En met dat bloemenpatroon is het dan een echte meidenkamer.
Dus we willen het eigenlijk weten vanuit praktisch oogpunt. Maar het is natuurlijk ook wel errug spannend dat we vanavond als het goed is weten wat het wordt! ::))

@kwebbel: Haha, nee het wordt geen tweeling! 8) Op de vorige echo was duidelijk 1 kindje te zien.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 06 mar 2007 13:11

Gister zijn we trouwens weer op controle geweest bij de verloskundige.
Alles was gelukkig goed.
De kleine was gister alleen in een erg drukke bui en dat was wel te merken bij het luisteren naar het hartje!
Eerst draaide het steeds weg en toen ze het hartje eindelijk goed te pakken had, hoorden we vijf harttonen en opeens: BAF! :shock: Een harde trap tegen dat ding aan! Onze druktemaker had blijkbaar zoiets van: wegwezen met dat ding! :lol:
Dus ben benieuwd hoe het vanavond er aan toe gaat.... 8)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 mar 2007 13:18

haha.. ja hier ook al zon druktemakertje! we konden steeds het hartje heel even horen, en dan zwom hij weer weg ..

morgen moet ik weer naar de huisarts voor controle!

weet je ook al of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 mar 2007 14:34

TrijntjeJohanna, balen dat het bij jou niet zo lekker gaat! Hoop dat je je snel wat beter voelt.
Is het geen optie om eventueel de nachten te verdelen met Tobias, zodat jullie om de beurt er een nachtje niet uit hoeven, je bent misschien wel even wakker, maar je kan wel blijven liggen.

Dus je hebt een duowagen, ben benieuwd hoe het bevalt, wij hebben juist net besloten er in eerste instantie geen te nemen en als het dan toch niet werkt kunnen we er alsnog 1 aanschaffen.

Bloempie, geniet vanavond van de echo, altijd weer spannend vind ik.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 07 mar 2007 10:42

Kom net bij de verloskundige vandaan, alles was goed, moet alleen volgende week weer een keer mijn hb laten prikken want die blijft laag. Ook weer het hartje gehoord, hij zwom de hele tijd weg dus hij was goed wakker en beweeglijk. Ook al voel ik het kindje bewegen, ben toch altijd weer blij als ik ook een ander bewijs heb gehoord dat het er daadwerkelijk in zit.
Bloempie, hoe was je echo??
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mar 2007 10:58

ik ben vandaag ook op controle geweest.. alles was prima! bloeddruk 132/82.. glucose: 4,0.. Hb: 6,8! we hebben het nog even over de uitgerekende datum gehad.. hij heeft nog gevoeld en ik loop inderdaad nog steeds een week voor.. ik ben dus inderdaad verder dan verwacht! de datum wordt nu veranderd naar 2 juni! uit de laatste 2 echos kwam nl deze datum naar voren.. hij begreep ook mn zorg wat betreft het verkalken van de placenta.. de laatste weken mag ik dan 2 keer langs komen voor controle.. wel een fijn idee dat het extra in de gaten wordt gehouden!!

fijn dat alles goed was rosekapje!

bloempie hoe was de echo?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 mar 2007 13:51

buikfotos met 27week en 4 dagen
Afbeelding

Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 mar 2007 14:20

Wat wordt Milan groot zeg!! Wat een lief krullenbolletje :lol: en wat een mooie buik heb je!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 07 mar 2007 16:25

kwebbel schreef:Wat wordt Milan groot zeg!! Wat een lief krullenbolletje :lol: en wat een mooie buik heb je!!

Helemaal mee eens :wink:

Terug naar “Archief”