Markie en Daphne zijn getrouwd (16 mei 2007)!!!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 01 mar 2007 18:34

Gefeliciteerd allebei, en veel succes bij de voorbereidingen.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 01 mar 2007 19:34

essieee schreef:
Daphne schreef:Hmm, dan is er genoeg te vertellen, ja... 8)
Vooral de Slowakijegangers weten errug veel van ons... :o :mrgreen:
Maar goed, dat nemen we maar voor lief. :wink:

Wij hebben diverse kanten mogen szien :mrgreen:

Sssttt... :-$ 8-[ :mrgreen:
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 03 mar 2007 11:35

Gisteren heb ik een jurk uitgezocht. Ik heb er maar één hoeven passen want die was het gewoon. Hij is echt super! 4 april wordt de maat genomen, dus voor die tijd nog even flink afvallen... 8)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 mar 2007 11:45

Daphne schreef:Gisteren heb ik een jurk uitgezocht. Ik heb er maar één hoeven passen want die was het gewoon. Hij is echt super! 4 april wordt de maat genomen, dus voor die tijd nog even flink afvallen... 8)

wel op de goede manier he? :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 mar 2007 15:14

Wauw, gefeliciteerd zeg! Hoe krijg je het voor mekaar, zo snel alles regelen? Puuhh zeg, daar zijn wij al een jaar van tevoren mee begonnen, en zelfs toen konden we al niet meer trouwen op de dag dat we wilden, omdat alle locaties al vol zaten!

Aan de ene kant lekker, zo kort de tijd, maar aan de andere kant zou het mij persoonlijk veel te veel stress geven. En je jurk dan? Die van mij doet er tot nu toe al 4,5 maanden over om besteld te worden en hij is er nog steeds niet...

Maar supergaaf joh! Geniet va de voorbereidingen!!!!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 03 mar 2007 16:19

Mijn jurk wordt pas een maand van tevoren gemaakt en daar gunt die vrouw zich twee weken voor. Dat schijnt ze altijd te doen en dan is ie ook af.
Eigenlijk alles is op dit moment geregeld:
de kerk, de dominee, de feestlocatie (daar weten ze ook al wat we precies willen bij het diner en de receptie), het gemeentehuis (datum voor ondertrouw en huwelijk staan al vast), het boeket en de corsages hebben we net uitgezocht. De jurk is in bestelling. Gisteravond zijn we bij een fotograaf geweest. Die lijkt ons wel wat. Aanstaande maandagavond hebben we een afspraak met een andere fotograaf zodat we even kunnen vergelijken.
Ook de trouwkaarten zijn al in bestelling. Bovendien hebben we erg leuke en originele bedankjes geregeld. Voor het vervoer hoeven we niets te doen, want iedereen gebruikt zijn eigen auto. Mark gaat zijn auto van te voren goed poetsen, zodat we die als trouwauto kunnen gebruiken.
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 mar 2007 16:23

Daphne schreef:Mijn jurk wordt pas een maand van tevoren gemaakt en daar gunt die vrouw zich twee weken voor. Dat schijnt ze altijd te doen en dan is ie ook af.
Eigenlijk alles is op dit moment geregeld:
de kerk, de dominee, de feestlocatie (daar weten ze ook al wat we precies willen bij het diner en de receptie), het gemeentehuis (datum voor ondertrouw en huwelijk staan al vast), het boeket en de corsages hebben we net uitgezocht. De jurk is in bestelling. Gisteravond zijn we bij een fotograaf geweest. Die lijkt ons wel wat. Aanstaande maandagavond hebben we een afspraak met een andere fotograaf zodat we even kunnen vergelijken.
Ook de trouwkaarten zijn al in bestelling. Bovendien hebben we erg leuke en originele bedankjes geregeld. Voor het vervoer hoeven we niets te doen, want iedereen gebruikt zijn eigen auto. Mark gaat zijn auto van te voren goed poetsen, zodat we die als trouwauto kunnen gebruiken.

Pff, nou ik heb er respect voor hoor, alles zo snel voor elkaar.
Hebben jullie misschien wel dezelfde smaak enzo, en zijn jullie het snel eens, dat scheelt misschien ook wel ;)
Ben heel benieuwd naar je jurk!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 03 mar 2007 16:26

We hebben van de week een bankstel gekocht waar we het zowaar allebei over eens waren. :wink: Ik hou meer van strak zeg maar en Mark van klassiek. Nu hebben we er ééntje 'tussenin'. Wat meubels betreft hebben we niet echt dezelfde smaak.
Tja, over de kerk, het gemeentehuis en de feestlocatie waren we het zo eens. En ja, over mijn jurk heeft Mark niks te zeggen! :mrgreen:
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 mar 2007 16:47

Wij zijn een halfjaar van tevoren begonnen met voorbereiden en dat ging heel goed. Maar wij zijn ook niet zo moeilijk met dingen uitkiezen: jurk had ik in een uurtje uitgekozen (net als Daphne ook lekker snel) en met de ringen vonden we hetzelfde mooi. Dat schiet dan inderdaad lekker op. Soms hoor je van stellen die eeuwen zitten te dubben wat ze nou willen en dan kost het allemaal wat meer tijd.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 03 mar 2007 16:48

Ringen hoeven alleen maar gegraveerd te worden. We gebruiken gewoon onze verlovingsringen :)
Afbeelding

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 04 mar 2007 08:34

Van harte gefeliciteerd! Leuk :D
Maar nu ben ik wel erg nieuwsgierig geworden, waar in Veen? :oops:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 05 mar 2007 10:26

Zie pb van Mark. :wink:

Zaterdag hebben we ook het boeket, de corsages en de bloemen voor op de auto besteld. Vrijdagavond zijn we naar een fotograaf geweest. Was leuk. We hebben een reportage van hem gezien. Erg mooi! Vanavond zullen we nog een andere fotograaf bezoeken en zien wat zij voor ons kan betekenen. Hierna zullen we het besluit moeten nemen met wie we 'in zee gaan'. :)
Afbeelding

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 05 mar 2007 11:58

Daphne schreef:Zie pb van Mark. :wink:

Zaterdag hebben we ook het boeket, de corsages en de bloemen voor op de auto besteld. Vrijdagavond zijn we naar een fotograaf geweest. Was leuk. We hebben een reportage van hem gezien. Erg mooi! Vanavond zullen we nog een andere fotograaf bezoeken en zien wat zij voor ons kan betekenen. Hierna zullen we het besluit moeten nemen met wie we 'in zee gaan'. :)

Ik weet niet of je al naar Peter Honkoop uit Wijk en Aalburg gaat, maar die is echt super goed! Hele leuke fotograaf, hele gewone man. Maar hij maakt fotoalbums waar je U tegen zegt :D
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 05 mar 2007 12:59

Funlover schreef:
Daphne schreef:Zie pb van Mark. :wink:

Ik weet niet of je al naar Peter Honkoop uit Wijk en Aalburg gaat, maar die is echt super goed! Hele leuke fotograaf, hele gewone man. Maar hij maakt fotoalbums waar je U tegen zegt :D

Ja, dat weet ik. :wink: Hij zit bij ons in de kerk. Maar hij is aardig aan de prijs wat reportages betreft. De fotograaf waar we nu geweest zijn is ongeveer twee keer zo goedkoop. En we moeten toch aan ons budget denken... 8)
Afbeelding

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 05 mar 2007 13:26

Jullie moeten nu zeker ook een Mercedes kopen? Anders hoor je er niet bij in Veen :P

Staan jullie na de volgende jaarwisseling ook in de Sufferd, als relschoppers en fikstekers op het kruispunt van Veen?!

Zijn jullie al bij Ton Visser geweest in Werkendam? Dat is een super fotograaf en houdt echt rekening met je budget.

Terug naar “Archief”