gekke bui

Ik vind make-up veel mooier als je geen puistjes hebt...(en ik heb natuurlijk weer wel puistjes

Moderator: Moderafo's
Dreamster schreef:Ik vind make-up veel mooier als je geen puistjes hebt...(en ik heb natuurlijk weer wel puistjes)
Nee hoor, van de Hema is goedkoop (ik kan er tegen iig...)MissF schreef:[...]
En sinds een tijdje heb ik ook foundaution spul, gigantisch duur, maar echt mooi!
[...]
kwebbel schreef:Ik gebruik helemaal niet veel make-up. Mijn collega's zeggen altijd: "Kind, wat zie je wit, gaat het wel met je??"Dus vanaf die tijd ben ik foundation gaan gebruiken (van de Hema, lekker goedkoop he
)
En sinds een tijdje heb ik ook foundaution spul, gigantisch duur, maar echt mooi!
[...]
Dreamster schreef:kwebbel schreef:Ik gebruik helemaal niet veel make-up. Mijn collega's zeggen altijd: "Kind, wat zie je wit, gaat het wel met je??"Dus vanaf die tijd ben ik foundation gaan gebruiken (van de Hema, lekker goedkoop he
)
[...]
Dat vind zij toch![]()
Aragorn schreef:Lipgloss is zó BrEeZaHh..
Hippieblijhoofd schreef:Aragorn schreef:Lipgloss is zó BrEeZaHh..
ghe, dat is waar ja
Ik vind het ook niet echt mooi. Waarom zou je je lippen er zó over-the-top glimmend uit willen laten zien?![]()
Aragorn schreef:Hippieblijhoofd schreef:Aragorn schreef:Lipgloss is zó BrEeZaHh..
ghe, dat is waar ja
Ik vind het ook niet echt mooi. Waarom zou je je lippen er zó over-the-top glimmend uit willen laten zien?![]()
Eh, geen idee? Ik vind het er eerder plakkerig en puberaal uitzien dan sensueel, maar dat is misschien ook wel niet de bedoeling.
Anyway, ik zie liever klassieke karmozijnrode lipstick.
Leej schreef:mmmm, nu mijn reactie nog maar......
ik gebruik nooit make-up. Reden: is dus helemaal nix voor mij omdat ik het nut er niet van in zie. Het past ook totaal niet bij mij, al dat getuttel, gefriemel en gefrutsel!!! !!!.....iew....!!! (het idee om elke morgen en avond minstens 5 minuten te plannen om je op te maken, en daarna de hele dag te moeten controleren of je make-up nog wel goed zit...)
Voor degene die de ene dag wel make-up op doen en de andere dag niet: dan heb je tog 2 verschillende gezichten? (je 's zondags gezicht en je huis-tuin-keuken-gezicht?)
Ik vind overigens mijn innerlijk 100x belangrijker dan mijn uiterlijk.....
(misschien een troost voor enkele onder ons: ik ben uniek in mijn soort)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten