Moderator: Moderafo's
Riska schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:Dreamster schreef:Hmmm, als ik ouder ben ga ik wel iets als roccutanae slikken...dat is definitief.
Dat is inderdaad definitief, maar pas alsjeblieft op met dit medicijn! Het is erg agressief! Als je dit gaat slikken als vrouw moet je verplicht elke maand een zwangerschapstest doen, omdat je absoluut niet zwanger mag worden als je dit medicijn slikt. De kans op ernstige misvormingen van de baby is enorm groot. Verder moet je regelmatig bloedprikken, want de kans op leverklachten is ook behoorlijk aanwezig. Dat zegt allemaal wel iets over hoe agressief het is...
Is zeker niet definitief. Heb twee kuren gehad en daarna kwam het nog. Nu na chemokuren kan ik het wel onder controle houden met een of ander huis tuin en keuken zeepje ofzo.
Ik wist niet dat de heren ook al de pil gebruikten?
rosalie83 schreef:Riska schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:Dreamster schreef:Hmmm, als ik ouder ben ga ik wel iets als roccutanae slikken...dat is definitief.
Dat is inderdaad definitief, maar pas alsjeblieft op met dit medicijn! Het is erg agressief! Als je dit gaat slikken als vrouw moet je verplicht elke maand een zwangerschapstest doen, omdat je absoluut niet zwanger mag worden als je dit medicijn slikt. De kans op ernstige misvormingen van de baby is enorm groot. Verder moet je regelmatig bloedprikken, want de kans op leverklachten is ook behoorlijk aanwezig. Dat zegt allemaal wel iets over hoe agressief het is...
Is zeker niet definitief. Heb twee kuren gehad en daarna kwam het nog. Nu na chemokuren kan ik het wel onder controle houden met een of ander huis tuin en keuken zeepje ofzo.
Roaccutane is geen de pil, maar een ander medicijn, speciaal tegen acne.
jip_86 schreef:rosalie83 schreef:Riska schreef:jip_86 schreef:rosalie83 schreef:Dreamster schreef:Hmmm, als ik ouder ben ga ik wel iets als roccutanae slikken...dat is definitief.
Roaccutane is geen de pil, maar een ander medicijn, speciaal tegen acne.
Gelukkig zijn er nog mensen die het wel snappenaan de andere kant...
Het is dan misschien niet DE pil maar wel een pil
rosalie83 schreef:Dreamster schreef:Hmmm, als ik ouder ben ga ik wel iets als roccutanae slikken...dat is definitief.
lammetje schreef:Maar de diane35 mag je toch helemaal niet lang achter elkaar gebruiken??? Mijn collega vertelde me pas dat het super slecht voor je was....
lammetje schreef:Maar de diane35 mag je toch helemaal niet lang achter elkaar gebruiken??? Mijn collega vertelde me pas dat het super slecht voor je was....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten