De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 27 feb 2007 17:56

Je komt maar langs hoor :wink: :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 feb 2007 13:23

Gefeliciteerd Maaikje!

Sarah is geslaagd voor de gehoortest :wink: En wat kan ze vandaag slapen zeg, van mij mag ze vannacht ook zo goed dr best doen :lol:

Leuk dat Timo weer een tandje heeft! En van mij mag het mooie weer ook wel gaan beginnen hoor :wink: Succes met de verhuizing vlinder!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 28 feb 2007 14:24

Ja dank je :)

Ik ben nu bezig met het ontwerpen van de kamers, we gaan er click marmoleum leggen en het leuke is dat je allerlei kleuren kan kiezen en allerlei patronen kan maken.
Wel een hele klus dat uittekenen op papier :roll: maar ook erg leuk om te doen :)

Volgende week maar es beginnen met inpakken, ik heb 100 dozen dus dat moet lukken :wink:

Maar nu wijk ik teveel af van het topic :oops: :wink:

Fijn dat Sarah zo lekker slaapt :)
Slaapt ze ook al door s'nachts?

Timo is tegenwoordig al om 5.30 wakker s'morgens :shock:
Ik kan het vaak rekken tot 6:00 maar dan wil hij toch echt de fles.
Daarna slaapt hij niet meer totdat hij de fles van 11:00 heeft gehad...
Dan slaapt hij tot 12:30 en ook daarna wil hij niet meer even een uurtje gaan slapen nog met als gevolg dat hij om 17:30 zo moe is dat hij dan gaat slapen voor de hele nacht.
Ik denk ook dat hij daarom s'morgens al weer zo vroeg wakker is.

Een vroege vogel dus :roll: maar ja wat kun je eraan doen :?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 28 feb 2007 18:18

Sarah slaapt 's nachts dus niet door, komt vaak 2 keer, een keer in de voornacht en een keer tegen de ochtend....

Maar kun je Timo dan niet wakker maken om 20 uur ofzo voor een fles?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 28 feb 2007 19:04

Dan ben ik echt zo blij dat die van mij braaf tussen half 8 en 8 wakker wordt. En sowieso heb ik de regel dat we niet voor 7 uur uit bed gaan. Dus als die een keer voor zevenen wakker is, krijgt hij zijn kroel en slaapt hij meestal nog wel door of gaat hij lief spelen.

@Vlinder, ben benieuwd hoe dat wordt met dat marmoleum! Maak straks maar een paar foto's met Timo op de grond :)
@Lammetje fijn dat ze voor de gehoortest is geslaagd
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 feb 2007 19:52

Vlinder.......

hij slaapt toch het klokje rond alleen eigenlijk wel een vroeg klokje. Kun je niet proberen om de tijden een beetje te veranderen? Ik leg bijv. Caroline ook vaak onder (avond) etenstijd op bed omdat ze dan vaak ook moe en zat en jankerig is. Na het eten komt ze er weer uit en krijgt dan eten. Als ze het daarna zat is, meestal om en nabij 8 uur gaat ze naar bed. Zo heeft haar vader haar ook nog even gezien. Bij de andere kinderen deed ik dat ook op die leeftijd. De volgende dag om 9 uur krijgt ze haar ontbijt op bed.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 28 feb 2007 19:57

Dat vind ik ook belangrijk Annet, dat de vader het kind ook nog ziet 's avonds Als papa 's avonds af en toe wat later is probeer ik de bedtijd ook te rekken alleen op vrijdag lukt dat niet dan is hij echt te laat thuis.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 28 feb 2007 22:45

*Annet* schreef:Vlinder.......

hij slaapt toch het klokje rond alleen eigenlijk wel een vroeg klokje. Kun je niet proberen om de tijden een beetje te veranderen? Ik leg bijv. Caroline ook vaak onder (avond) etenstijd op bed omdat ze dan vaak ook moe en zat en jankerig is. Na het eten komt ze er weer uit en krijgt dan eten. Als ze het daarna zat is, meestal om en nabij 8 uur gaat ze naar bed. Zo heeft haar vader haar ook nog even gezien. Bij de andere kinderen deed ik dat ook op die leeftijd. De volgende dag om 9 uur krijgt ze haar ontbijt op bed.

Ik heb al geprobeerd te schuiven met de tijden maar hij zit zo aan zijn ritme vast! :roll:
En dat onder het eten op bed leggen heb ik ook al geprobeerd maar dan is hij daarna niet wakker te krijgen en wil ook niet meer eten.

Misschien gaat hij meer slapen als hij gaat lopen en dus actiever is.
En aangezien ik op een flat zit en de kamers naast elkaar zijn word hij ook al snel wakker van zijn broer en zus die s'morgens om half 6 wakker zijn.
Het zal dan ook zeker gaan schelen denk ik als ik straks een gewoon huis heb wat niet zo gehorig is.
Even zijn speen in de mond en knuffel geven helpt ook niet, hij is gewoon klaarwakker ( staat rechtop in zijn bed :lol: )

De kinderen zien hun papa altijd ( dat vind ik ook erg belangrijk) voor ze naar bed gaan en hij leest dan ook een verhaaltje voor.
Dat is echt zijn uurtje met de kinderen :)

Ik zal zeker een paar foto's maken straks met Timo op de nieuwe vloer :wink: :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 01 mar 2007 16:03

leuk vlinder dat je in nunspeet gaat wonen, welke buurt kom je te wonen?
en heb je daar een huis gekocht of ga je huren?

veel succes met de voorbereidingen/inpakken en weggooien:(

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 01 mar 2007 19:01

Ik ben al lekker aan het opruimen idd :wink:
Volgende week ga ik beginnen met pakken.

Timo stond vandaag even los!! :P
Hij wilde van de tafel naar de bank lopen en halverwege liet hij de tafel los.
En daar stond hij dan :mrgreen:
Na een moment van twijfel besloot hij toch maar om de tafel weer vast te pakken en daar te blijven staan :lol:

jan10e
Mineur
Mineur

Berichtdoor jan10e » 01 mar 2007 23:55

jaa ik was ook al benieuwd waar je komt te wonen! Er staan zoooveel huizen te koop bij ons! Pfff 8)
Beminnen en bemind worden is de zon aan twee kanten voelen schijnen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 mar 2007 14:56

Het begin van 'los' lopen!!! Leuk hoor!!

Hier even een paar fotootjes van Sarah :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zal het hier maar bij laten :oops: :lol: Kan nog wel uren doorgaan, heb deze foto's + nog 47 foto's zojuist gemaakt toen ze in bed lag, kan er geen genoeg van krijgen :wink:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 02 mar 2007 14:59

Wat lief zeg, daar kun je toch niet bij weg komen, zou me niets verbazen als je een stoel naast het bedje hebt neer gezet en fijn een poos blijft kijken regenboog-smile

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 02 mar 2007 16:27

hahaha ja Lammetje ik ken dat maar al tegoed :wink: Ik zal maar niet zeggen hoeveel foto's ik ondertussen van Timo gemaakt heb :mrgreen:

Wat een popje trouwens en zoveel haartjes :)

Als ik dat zo zie dan denk ik sjonge wat mini zeg :) Timo word alweer zo groot!
Maar elke leeftijd heeft zijn leuke dingen :)

Gisteren zei hij voor het eerst mama , nou dan ben je als moeder supertrots :mrgreen: :mrgreen: ( helemaal omdat hij eerst mama zegt en niet papa :lol: )

sela

Berichtdoor sela » 02 mar 2007 16:37

enig! die fotos..

Terug naar “Archief”