Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 01 mar 2007 11:48

Cisca schreef:Nee dat snap ik ook niet, maar het is nu eenmaal wel zo :|

Wat raar!
Ik vind het wel een goed idee wat geopperd is om een topic te maken waarin uitleg komt en waarin dan -uiteraard ;)- niet gereageerd kan worden.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 01 mar 2007 12:20

rosalie83 schreef:
Cisca schreef:Nee dat snap ik ook niet, maar het is nu eenmaal wel zo :|

Wat raar!
Ik vind het wel een goed idee wat geopperd is om een topic te maken waarin uitleg komt en waarin dan -uiteraard ;)- niet gereageerd kan worden.

Precies, zou veel handiger zijn :)
Als je dan toch ergens gaat reageren-> ban voor een week :mrgreen: :wink:

Collateral

Berichtdoor Collateral » 01 mar 2007 14:18

elbert schreef:Kijk, als iedereen zich daar nou eens aan hield...
Maar nee, we hebben nu al een aantal posts die bewijzen dat er over openbare bans geheid discussie ontstaat.

Hier moet ik toch even meewarig van grijnzen.

Ik heb persoonlijk toch meer het idee dat de reacties (een discussie kun je het moeilijk noemen) het gevolg zijn van 1) het feit dat niemand aanvankelijk wist dat de beide heren geband zijn, laat staan waarom - een nalatigheid die wellicht te maken heeft met de mate van kinderachtigheid die betracht is door om een dergelijke reden een ban uit te delen - en 2) de nog wat onprofessionelere manier van afhandelen (als je een weekban uitdeelt hoort die ook een week (= zeven dagen) te duren).

Nee, als je zo'n knullige wijze te werk gaat, dan vraag je totáál niet om reacties... :roll:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 01 mar 2007 14:22

Dussss regenboog-smile

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 mar 2007 19:32

Hou gewoon allemaal jullie mond. Henkie zal nog wel even wachten omdat jullie nu zeurenen om jullie niet het gevoel te geven dat jullie die ban weggepraat hebben 8)

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 02 mar 2007 00:40

Wat een gezeur, de ban stelt kwa duur geen fu..drol voor, zeuren leidt aangetoond slechts tot verharding en dictatorieel gedrag van mods.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 02 mar 2007 03:15

*kruipt in een hoekje weg voor dictator-mods*

zijn ze écht zo vreselijk? :o :mrgreen:

sela

Berichtdoor sela » 02 mar 2007 08:06

'een w., een w.'

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 mar 2007 19:45

Acire schreef:
sela schreef:want ik mis ze.

Irl vind ik ze allebei heus aardig, maar van mij mag die ban nog ff duren 8)

Haha, neemt de kwaliteit van jouw RW-experience vanaf nu dus weer schrikbarend af? :clown:

Verder moet ik toegeven hevig geroerd te zijn door al jullie harverwarmende steunbetuigingen, waarvoor alsnog mijn dank. ~:)

Overigens blijkt uit deze hele affaire dat ik dit topic niet voor niets ooit uit de grond gestampt heb, want dit wan-banbeleid rammelt natuurlijk aan alle kanten. Op basis van onduidelijke criteria worden bans uitgedeeld, waarbij ook nog eens de ernstige schijn van persoonlijke willekeur dan wel voorkeur gewekt wordt. Vervolgens is de strafmaat ook slechts nattevingerwerk, en is het kennelijk in principe voor onbepaalde tijd en afhankelijk van de grillen van de eoa admin. Dit kan natuurlijk niet op een forum dat zichzelf ook maar een beetje serieus neemt, en ik stel dan ook voor om het door hippie hier geciteerde ban-beleid van credible op staande voet integraal over te nemen.

jip_86 schreef:Hou gewoon allemaal jullie mond. Henkie zal nog wel even wachten omdat jullie nu zeurenen om jullie niet het gevoel te geven dat jullie die ban weggepraat hebben 8)

En dat is precies het euvel bij al dit soort steeds weer terugkomende questies. Ik heb dan ook wel een beetje medelijden met mods die dit 'beleid' uiteindelijk moeten verantwoorden, omdat er geen geloofwaardig verhaal van te maken valt. Zoals hierboven ook alweer bleek.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 mar 2007 20:58

Honnepon, je bent terug! omhelzing-smile

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 mar 2007 21:19

Smurffie schreef:Honnepon, je bent terug! omhelzing-smile

:jaknikken: :kiss:

Dirk
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Dirk » 02 mar 2007 22:15

A. is slecht 11 dagen afwezig geweest - gerekend vanaf de laatste post. en vandaag maar gelijk 10 berichten.

blijkbaar moet de schade ingehaald worden door A...

we wachten weer op de leuke reacties
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 02 mar 2007 22:23

Dirk schreef:A. is slecht 11 dagen afwezig geweest - gerekend vanaf de laatste post. en vandaag maar gelijk 10 berichten.

Aragorn post altijd veel, 'k heb het idee, dat hij bovenaan het forum begint en zo steeds verder gaat, met over het algemeen zinnige postings :wink:

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 02 mar 2007 22:43

Dirk schreef:A. is slecht 11 dagen afwezig geweest - gerekend vanaf de laatste post. en vandaag maar gelijk 10 berichten.

Met een gemiddelde van 15.71 betekend dat dat er nog 5.71 postings aankomen :mrgreen:

Technico

Berichtdoor Technico » 03 mar 2007 00:03

Een A-woord :shock:

Terug naar “Archief”