Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 28 feb 2007 20:36

Ben ook al paar weekjes bezig.... maarre nog niks kwijt :oops: :oops:

Drink veel water, en multivitamin light, eet veel fruit, veel groente, weinig aardappels, sinds van de week ontbijtkoek i.p.v. gewone koekjes, creackers met weinig caloriën etc. Maarre nog niks draf :x .
Wat de toekomst brengen moge........

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 28 feb 2007 20:42

Ahh jammer annette.. moet je veel kwijt??

Met mij gaat het nog steeds de goed kant op. Elk jaar nam ik me voor op 1 januari om nou echt heel goed te gaan lijnen. Ook dit jaar! op aanraden van omstanders ben ik naar de Weight Watchers gegaan. Ik ga elke woensdag avond naar de club. Daar weeg ik en kletsen we over hoe het is gegaan en geven we elkaar tips. Dit is voor mij de stimulans die ik nodig heb. Nog nooit eerder is het me gelukt om bijna 12 kilo af te vallen. Nu wel.. dat geef me een voldaan gevoel ik ben er blij mee!! :D :D

Jullie allemaal ook weer heel veel succes deze week!!
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 28 feb 2007 20:58

[quote="maja"]Ahh jammer annette.. moet je veel kwijt??

Met mij gaat het nog steeds de goed kant op. Elk jaar nam ik me voor op 1 januari om nou echt heel goed te gaan lijnen. Ook dit jaar! op aanraden van omstanders ben ik naar de Weight Watchers gegaan. Ik ga elke woensdag avond naar de club. Daar weeg ik en kletsen we over hoe het is gegaan en geven we elkaar tips. Dit is voor mij de stimulans die ik nodig heb. Nog nooit eerder is het me gelukt om bijna 12 kilo af te vallen. Nu wel.. dat geef me een voldaan gevoel ik ben er blij mee!! :D :D

Jullie allemaal ook weer heel veel succes deze week!![/quote]

Kmoet eigenlijks niks kwijt. Mn BMI zit nu op 21.7.
Maarre kwil dr het liefst 11 :wink: af hebben. Met 6 ben ik eerst ook al tevreden. Wil van mn dikke spekbuik en benen af.

Wat eet je precies allemaal met Weight Watchers? Tis n beetje lastig. Woon nog thuis enja denk dat ik heel wat commentaar van me ouders zou krijgen als ze merken dat ik aan een dieet doet. Stiekem doe ik er natuurlijk wel aan, kijk ook wel eens eventjes bij mn moeder af die bij een diëtste loopt. Maar twil nu nog echt niet :x ! Andere jaren ging het vanzelf.... :?

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 28 feb 2007 21:23

Je BMI is toch heel goed. :?:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 28 feb 2007 21:30

[quote="Lisette.V"]Je BMI is toch heel goed. :?:[/quote]

Maarre kwil van mn dikke spekbuik en benen af...... En ben vooral na de zomervakantie best aangekomen tijdens mn stage (terwijl het heeel veel lopen de hele dag was), en wil deze zomer graag nog wel wat van mn kleding van vorig jaar passen. Dus vandaar ik er graag een aantal kilo'tjes af wil hebben. Voel me nu soms zo opgepropt :oops: .

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 02 mar 2007 11:07

Okeej, dan kunnen we elkaar de hand geven :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 02 mar 2007 11:26

[quote="Lisette.V"]Okeej, dan kunnen we elkaar de hand geven :wink:[/quote]

Herken je het ook zo dan :?:

Gelukkig ben nie de enigste :wink: .

Weet iemand of muslie met yoghurt gezond voor je is? En helpt als je wilt afvallen?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 02 mar 2007 11:27

*Annette* schreef:Weet iemand of muslie met yoghurt gezond voor je is? En helpt als je wilt afvallen?

Yoghurt met muesli kan gezond zijn! Moet je wel magere yoghurt nemen en muesli zonder suiker... Dat is een beter ontbijt dan bijvoorbeeld wit brood met jam of zo!

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 02 mar 2007 17:26

*Annette* schreef:
Lisette.V schreef:Okeej, dan kunnen we elkaar de hand geven :wink:

Herken je het ook zo dan :?:

Gelukkig ben nie de enigste :wink: .

Weet iemand of muslie met yoghurt gezond voor je is? En helpt als je wilt afvallen?

JA, maar ik wil voor de zomer juist andere kleren en een andere maat en niet die van vorig jaar.
:wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 03 mar 2007 11:29

Ik ben inmiddels 5 1/2 week bezig met Sonja Bakker en ben nu 8 kilo kwijt. Over 8 weken wordt de maat genomen voor mijn trouwjurk en ik wil dan het liefst nog minimaal 10 kilo kwijt zijn. Hoop dat het me gaat lukken! Ik heb in ieder geval een goede stok achter de deur.
Afbeelding

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 03 mar 2007 12:28

Goed man!
En wat betreft die andere 10, als je zo door gaat moet je iig een gruwelijk eind zijn over 8 weken, als t er al niet gewoon helemaal af is! Succes!

Na een tussenpoze van een tijdje steeds zeggen dat k weer gezond en goed ga eten en ondertussen alles opeten wat ik tegenkom, ga ik vanaf vandaag ook maar weer eens gruwelijk beginnen, wil voor de zomer de rest er af hebben, hopen dat t lukt :)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 mar 2007 15:33

Ik schrik me rotje, na twee weken vakantie. Iets teveel aangekomen :oops:
Ik dacht: met een weekje snowboarden gaat het er zo af, maar helaas beviel snowboarden mij totaal niet, en heb ik heerlijk in het zonnetje en de sneeuw gezeten, me volvretend. Bah, weer aan de lijn :?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 03 mar 2007 20:27

Yeah! Ik ben 6,5 kilo kwijt. :) En dat in 5 weken. Yeah! :D

Alle lijnpogingen tot nu toe mislukten, omdat ik gewoon niet vol kon houden. En nu doe ik niets. Geen dieet of whatever, en nu val ik af.
Het verschil is..dat ik nu hard werk. *kuch* en dus meer beweeg. En ik merk dat ik minder snoep, nu ik op mezelf woon. Vreemd eigenlijk, ik had het tegenovergestelde verwacht. Afijn, dit voelt goehoed..!
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 mar 2007 20:43

Poesje schreef:Yeah! Ik ben 6,5 kilo kwijt. :) En dat in 5 weken. Yeah! :D

Alle lijnpogingen tot nu toe mislukten, omdat ik gewoon niet vol kon houden. En nu doe ik niets. Geen dieet of whatever, en nu val ik af.
Het verschil is..dat ik nu hard werk. *kuch* en dus meer beweeg. En ik merk dat ik minder snoep, nu ik op mezelf woon. Vreemd eigenlijk, ik had het tegenovergestelde verwacht. Afijn, dit voelt goehoed..!

Hee, ben je op jezelf gegaan? En zo dichtbij mij? Wat tof, wist k heel niet! Op kamers ofzo???

Goed dat je zoveel bent afgevalen, wat voor werk doe je nu??
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 03 mar 2007 20:56

MissF schreef:Hee, ben je op jezelf gegaan? En zo dichtbij mij? Wat tof, wist k heel niet! Op kamers ofzo???

Goed dat je zoveel bent afgevalen, wat voor werk doe je nu??

Jep! Ah ja, ik woon nu inderdaad dicht bij jou in de buurt. Leuk!
Hm, ik kan het een huisje noemen..al is het niet meer dan een eigen keuken, kamer, douche en toilet, enzo. :)
Ik werk nu als gezinshulp..eindelijk actief zijn. ;/
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Terug naar “Archief”