De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 13 feb 2007 15:29

Gefeliciteerd Ronald en Alphen! Gods zegen toegebeden!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 feb 2007 16:56

Gefeliciteerd Ronald en Alphen met jullie zoon Gerjan!

Ben ook wel benieuwd naar de foto :wink: .......
hopelijk komt die nog..... :D
Wat de toekomst brengen moge........

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 13 feb 2007 19:05

ronald1980 schreef:Hallo,

Wij Ronald en Gery zijn niet heel erg actief meer op Refoweb maar aangezien we elkaar via Refoweb hebben ontmoet moesten we toch een foto van onze zoon Gerjan plaatsen vonden we. Gerjan is geboren op 08 februari.

Op refoweb waren we bekend onder de namen Alphen20 en Ronald1980.

Ronald en Gery, van harte gefeliciteerd met jullie zoon 8>)

J :8> R
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 15 feb 2007 12:52

Gefeliciteerd Ronald en Gery!!! Geniet ervan!

Zo, mn eerste echte bericht in refowebbaby's over onze refowebbaby :wink:
Met Sarah gaat het prima, ze weegt nu 4020 gram, dus is lekker aangekomen!! Ze doet her prima, borstvoeding gaat goed alleen heeft ze veel last van krampjes. Gelukkig huilt ze hier niet echt erg om, maar je merkt het wel aan dr houding.

Met mij gaat het langzaam ook weer wat beter, de knip was gaan ontsteken waardoor ik nog steeds niet normaal kan zitten. Gelukkig is het nu aan het genezen, maar moet het nog allemaal netjes helen.... maar dat komt ook wel goed!

Ik heb hierdoor wel extra uren kraamzorg gehad, dus vanmorgen en morgenochtend komt er nog iemand even bijspringen, maar nu ben ik dus voor het eerst lekker helemaal alleen met Sarah :D
Morgen de intake van het consultatiebureau... ben benieuwd wanneer ze voor de gehoortest moet.

Rooss
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rooss » 15 feb 2007 12:57

Gefeliciteerd Lammetje met jullie prachtige dochter :D, echt een plaatje om te zien. Ik ben een meelezer en wilde jullie toch even feliciteren. Ik heb zelf een zoontje van oktober 2005, dus weet wat het is om zo'n wonderlijk bezit te hebben. :8>

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 15 feb 2007 13:42

Lammetje, fijn dat alles goed gaat met Sarah. Wat vervelend dat de knip is gaan ontsteken hoop dat je er snel geen last meer van mag hebben. Wel prettig dat je wat extra uren hebt gekregen. Geniet van je mooie dochter.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

sela

Berichtdoor sela » 15 feb 2007 13:47

rosekapje schreef:Lammetje, fijn dat alles goed gaat met Sarah. Wat vervelend dat de knip is gaan ontsteken hoop dat je er snel geen last meer van mag hebben. Wel prettig dat je wat extra uren hebt gekregen. Geniet van je mooie dochter.

evenzo.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 feb 2007 21:06

Echt gaaf zeg!

Wat ik me af vraag, hoe weet je als moeder ineens hoe je voor dat kind moet zorgen? Ik bedoel, als ik een baby in een kinderwagen zie als het superkoud is denk ik weleens: bevriest dat hoofd nou niet?
Waar haal je al die kennis over je kind vandaan?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 15 feb 2007 21:31

moederinstinct 8)
verder krijg je heel veel info van de kraamverzorgster en op het consultatiebureau
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

sela

Berichtdoor sela » 15 feb 2007 21:46

en wat te denken van zussen en moeders en dergelijken..

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 15 feb 2007 22:05

en huisartsen, en foldertjes die ze je meegeven op het consultatiebureau etc.
pobody's nerfect

sela

Berichtdoor sela » 15 feb 2007 22:46

Jo'tje schreef:en huisartsen, en foldertjes die ze je meegeven op het consultatiebureau etc.

het is echt ongelooflijk wat een circus we opgang komt als je een baby hebt. maar ook wel fijn. het helpt je dingen aan te zien komen. ook leuke dingen, maar ook ehh.. zoiets als krampjes en huilen 's avonds de eerste paar weken enzo.

en verder, smurffie zei iets over iets wat reeds op je harde schijf staat. en zo is het maar net. als je een kindje hebt, boort dat allerlei functies aan die je onvermoed in je had. het gaat bijna vanzelf..

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 feb 2007 08:47

Bij ons doen ze de gehoortest gelijk met de hielprik. Er ging een snoertje in de oortjes wat signalen afgaf. Het kastje registreerde een en ander en dan weet je gelijk of het goed is.

Bij de oudste twee gebeurde dat toen ze 9 maanden oud waren.
ja, dat is mijn mening dan he.....

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 16 feb 2007 15:06

rosekapje ik ben wel nieuwschierig naar een recente foto van jou kereltje, jij heb de verjaardags foto`s er ook niet opgezet of wel?

fijn dat het zo goed met je gaat lammetje en dochter

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 feb 2007 20:50

oh, bedankt voor de reacties.
Ik vrees echt dat ik nooit een geschikte moeder zal zijn... Maar goed, dat hoeft ook niet denk ik, geen ambities in die richting :)

Terug naar “Archief”