dodo of dozo?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 feb 2007 16:08

australiafreak schreef:maar goed, dat is weeer negatief. Mijn moeder heeft zich wel vol op het bezoeken van ouderen gestort. Dat vindt ze dan ook helemaal geweldig! Dus dat is dan wel weer leuk!

M'n zus doet gewoon niets, de gemeente interesseert haar helemaal niet, iedereen moet wel klaar staan als ze dat nodig vindt, verder is het bij haar, jij hebt een baan, ik niet :)

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 12 feb 2007 17:18

Cisca schreef:
australiafreak schreef:maar goed, dat is weeer negatief. Mijn moeder heeft zich wel vol op het bezoeken van ouderen gestort. Dat vindt ze dan ook helemaal geweldig! Dus dat is dan wel weer leuk!

M'n zus doet gewoon niets, de gemeente interesseert haar helemaal niet, iedereen moet wel klaar staan als ze dat nodig vindt, verder is het bij haar, jij hebt een baan, ik niet :)

jaaa dat is ook een instelling idd, maar dat vond mijn moeder dan weer te ver gaan, ze ervaart wel dat ze door God naast haar man geplaatst is en aangezien hij zich geroepen voelt, wil ze er ook niet al te ver vanaf staan.
Dear Jesus, I have a problem, it's me...
Dear Child, I have the answer, it's Me!

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 12 feb 2007 19:30

Als domineesvrouw moet je toch juist achter het werk van je man staan lijkt me!
Ik ben zelf geen dodo maar wel een dochter van een ouderling. Vind ik niet altijd leuk. Maar goed er is gelukkig wel mee te leven.
Daarnaast is m'n broer aan de studie theologie begonnen, maar die is voorlopig nog geen ds!

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 12 feb 2007 19:43

Eefje schreef:Als domineesvrouw moet je toch juist achter het werk van je man staan lijkt me!
Ik ben zelf geen dodo maar wel een dochter van een ouderling. Vind ik niet altijd leuk. Maar goed er is gelukkig wel mee te leven.
Daarnaast is m'n broer aan de studie theologie begonnen, maar die is voorlopig nog geen ds!

ik denk idd dat je als domineesvrouw ook zeker achter het werk van je man moet staan, anders trekt je man het denk ik ook niet :roll:

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 12 feb 2007 19:45

Zou wel super zwaar zijn ja...

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 12 feb 2007 20:24

inderdaad kan hij zijn verhaal nooit lekker kwijt. Dat gaat gewoon niet samen, als je vrouw er niet achter zou staan

Cisca

Berichtdoor Cisca » 12 feb 2007 20:39

australiafreak schreef:inderdaad kan hij zijn verhaal nooit lekker kwijt. Dat gaat gewoon niet samen, als je vrouw er niet achter zou staan

Ach m'n zus wil best alles weten hoor, dat schijn interessant te zijn, en hij is arrogant genoeg, staat overal met z'n neus vooraan, zodat hij nog vrij gezien is ook, 't is maar goed, dat men niet weet hoe zij met z'n familie om gaat, of beter gezegd, niet om gaat :wink:

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 12 feb 2007 21:45

Cisca schreef:
australiafreak schreef:inderdaad kan hij zijn verhaal nooit lekker kwijt. Dat gaat gewoon niet samen, als je vrouw er niet achter zou staan

Ach m'n zus wil best alles weten hoor, dat schijn interessant te zijn, en hij is arrogant genoeg, staat overal met z'n neus vooraan, zodat hij nog vrij gezien is ook, 't is maar goed, dat men niet weet hoe zij met z'n familie om gaat, of beter gezegd, niet om gaat :wink:

haha klinkt alsof hij niet alleen dominee is maar ook graag zo gezien wil zijn?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 12 feb 2007 21:49

australiafreak schreef:
Cisca schreef:

Tja als je arrogant bent, en alles beter denkt te weten, trapt men daar wel eens in, maar ja maakt voor mij niet uit wat iemand is, maar hoe iemand is, dat is veel belangrijker :wink:

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 12 feb 2007 22:14

Cisca schreef:
australiafreak schreef:
Cisca schreef:

Tja als je arrogant bent, en alles beter denkt te weten, trapt men daar wel eens in, maar ja maakt voor mij niet uit wat iemand is, maar hoe iemand is, dat is veel belangrijker :wink:

amen! Dat zou een hoop problemen voorkomen, als iedereen zo dacht :wink:

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 13 feb 2007 19:42

Tja, zo kan het ook ja!
Maar het gaat zekerz om de binnenkant. Maar onze ds zegt altijd: dominee ben je ook van binnen, juist van binnen! tis niet alleen het zwarte pak :wink:

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 13 feb 2007 19:45

Eefje schreef:Tja, zo kan het ook ja!
Maar het gaat zekerz om de binnenkant. Maar onze ds zegt altijd: dominee ben je ook van binnen, juist van binnen! tis niet alleen het zwarte pak :wink:

dat is ook zeker waar denk ik. Die roeping moet toch van binnenuit komen en moet je met heel je hart amen op kunnen zeggen, anders hou je t ook niet vol volgens mij

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 13 feb 2007 19:53

lijkt me niet nee!
Dominee zijn kan trouwens wel een heel mooi beroep zijn maar soms ook super zwaar!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 feb 2007 21:21

Kben echt benieuwd wat de toekomst gaat brengen...... Kvind het geloof ik wel een uitdaging, samen aan een moeilijke missie beginnen 8)

australiafreak
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor australiafreak » 17 feb 2007 16:17

Acire schreef:Kben echt benieuwd wat de toekomst gaat brengen...... Kvind het geloof ik wel een uitdaging, samen aan een moeilijke missie beginnen 8)

that's the spirit!! :D

Terug naar “Archief”