Moderator: Moderafo's
Technico schreef: Waarom geen jaarlijkse dag waarop je extra aandacht besteed aan je relatie?
Harm-J schreef:Technico schreef: Waarom geen jaarlijkse dag waarop je extra aandacht besteed aan je relatie?
Omdat het niet van één dag afhankelijk zou moeten zijn. Het is dan geworden tot een
verplichting, de spontaniteit is er dan niet meer
Aragorn schreef:Dat is natuurlijk onzin, want niemand verplicht je iets te doen. Het vieren van je verjaardag is toch ook geen verplichting?
Harm-J schreef:Aragorn schreef:Dat is natuurlijk onzin, want niemand verplicht je iets te doen. Het vieren van je verjaardag is toch ook geen verplichting?
Ehm probeer jij dan eens is in een relatie valentijn over te slaan, als de wederhelft er wel
iets van verwacht.... kijken wat er dan gebeurt
Harm-J schreef:Aragorn schreef:Dat is natuurlijk onzin, want niemand verplicht je iets te doen. Het vieren van je verjaardag is toch ook geen verplichting?
Ehm probeer jij dan eens is in een relatie valentijn over te slaan, als de wederhelft er wel
iets van verwacht.... kijken wat er dan gebeurt
rosalie83 schreef:Wat boeit het? Ik weet dat ik woensdag iets krijg, of het nou een origineel cadeautje is of een bos tulpen, ik heb geen idee. Mijn liefie weet dat hij iets krijgt van mij. Maar reken maar dat we lol hebben erom. Lekker 's morgens op bed elkaar iets geven. Maar dat wil niet zeggen dat we elkaar verder nooit wat geven of wat dan ook. Gelukkig hangt het niet van die ene dag af.
Harm-J schreef:rosalie83 schreef:Wat boeit het? Ik weet dat ik woensdag iets krijg, of het nou een origineel cadeautje is of een bos tulpen, ik heb geen idee. Mijn liefie weet dat hij iets krijgt van mij. Maar reken maar dat we lol hebben erom. Lekker 's morgens op bed elkaar iets geven. Maar dat wil niet zeggen dat we elkaar verder nooit wat geven of wat dan ook. Gelukkig hangt het niet van die ene dag af.
Feitelijk onderschrijf jij nu mijn antwoord.!
Daar bij kan je een dag later voor het zelfde geld 2 bossen tulpen kopen.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 26 gasten