Wegwijs 2007: 20-24 februari .. Wie komen er?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 feb 2007 13:36

Denkertje21 schreef:Ik vind WEGWIJS zo ongelofelijk FOUT!

Het is de beurs (of noem het maar gewoon braderie) van de hebzucht, van het materialisme! Wat een graaizucht. Wat een reservaat. Dit is gewoon ergerlijk en vet zondig!

De huishoudbeurs, de Margriet fair, Kreadoe enz enz. zijn in principe allemaal hetzelfde. Dus waarom nou weer de WEGWIJS FOUT???

Ben bij allerlei beurzen geweest, maar de huishoudbeurs staat met top bovenaan wat hebberigheid aangaat. Je kon ergens een pakje boter krijgen en ik stond daar gewoon te kijken. Werd bijna onder de voet gelopen.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 09 feb 2007 14:55

Het is de beurs (of noem het maar gewoon braderie) van de hebzucht, van het materialisme! Wat een graaizucht. Wat een reservaat. Dit is gewoon ergerlijk en vet zondig!

Dag Denkertje,

Heb je weer eens zin om te prikkelen? Jammer dat het zo nep overkomt.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 09 feb 2007 15:15

Abdijbiertje om 1:00 schreef:

Dag Denkertje,

Heb je weer eens zin om te prikkelen? Jammer dat het zo nep overkomt.
't is zijn manier van aandacht trekken...sja.. :roll:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 feb 2007 17:59

*Annet* schreef:

De huishoudbeurs, de Margriet fair, Kreadoe enz enz. zijn in principe allemaal hetzelfde. Dus waarom nou weer de WEGWIJS FOUT???

Ben bij allerlei beurzen geweest, maar de huishoudbeurs staat met top bovenaan wat hebberigheid aangaat. Je kon ergens een pakje boter krijgen en ik stond daar gewoon te kijken. Werd bijna onder de voet gelopen.

of je nou een rok koopt op de wegwijsbeurs of in de stad whatever? ligt er aan wat je voorkeur heeft. Daarbij heeft de wegwijs vooral als functie naamsbekendheid te creeeren onder je achterban of doelgroep. Volgens mij wordt er echt nie zo heel veel winst gedraaid. En er staan heel veel stichtingen en verenigingen, ik bedoel je ziet geen rijen dure auto's pronken of de laatste hippe koelkasten (zover ik weet) er wordt gewoon gekocht en verkocht en daar is niks mis mee toch, dat is de economie en zo houden we Nederland een beetje draaiende.

Dat is heel wat anders dan hebzucht en materialisme. Het is hooguit wat bizar een beurs voor een bepaalde religieuze bevolkingsgroep. Maar inderdaad, waarom is dat gelijk belachelijk en een beurs voor autoliefhebbers, motorliefhebbers, huishoudingliefhebbers, paranormaliteitenliefhebbers, dierliefhebbers, sportliefhebbers etc etc niet?

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 09 feb 2007 18:33

Ben je er wel eens geweest?
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 09 feb 2007 19:17

Ja, ga er dan gewoon niet naar toe als je het FOUT vind!

Ik vind het altijd wel gezellig! Het heeft altijd wel wat!

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 09 feb 2007 19:38

Ik heb altijd een beetje een hekel aan het deel van de Refojeugd die op de Wegwijs rondloopt met een instelling van: kijk ons er lekker niet bijhoren, en dit dan zogenaamd moeten laten blijken door hun gedrag.
Auf Wiedersehen!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 feb 2007 21:03

T. Lindeman schreef:Ik heb altijd een beetje een hekel aan het deel van de Refojeugd die op de Wegwijs rondloopt met een instelling van: kijk ons er lekker niet bijhoren, en dit dan zogenaamd moeten laten blijken door hun gedrag.

Ha idd, dat is idd echt te sneu. En bovendien het bewijs dat je er op de eoa manier toch nog bijhoort, anders voel je niet de behoefte je er op die manier tegen af te zetten. 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 09 feb 2007 21:20

meschianza schreef: Het is hooguit wat bizar een beurs voor een bepaalde religieuze bevolkingsgroep. Maar inderdaad, waarom is dat gelijk belachelijk en een beurs voor autoliefhebbers, motorliefhebbers, huishoudingliefhebbers, paranormaliteitenliefhebbers, dierliefhebbers, sportliefhebbers etc etc niet?

Dat wilde ik net nog ter aanvulling posten!
Ben het helemaal met je eensch. ::))
ja, dat is mijn mening dan he.....

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 09 feb 2007 23:41

Aragorn schreef:
T. Lindeman schreef:Ik heb altijd een beetje een hekel aan het deel van de Refojeugd die op de Wegwijs rondloopt met een instelling van: kijk ons er lekker niet bijhoren, en dit dan zogenaamd moeten laten blijken door hun gedrag.

Ha idd, dat is idd echt te sneu. En bovendien het bewijs dat je er op de eoa manier toch nog bijhoort, anders voel je niet de behoefte je er op die manier tegen af te zetten. 8)

Precies! :wink:
Auf Wiedersehen!

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 10 feb 2007 11:24

staat rw dit jaar nog op de beurs?

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 10 feb 2007 11:28

jaja,,RW staat bij STH..(waar ergens die staat weet ik ook niet..)(áls ik het goed heb gehoord van omega..)
en ik ben d'r ook..(om folders uit te delen..)welke dag weet ik alleen nog niet,,iig niet de dinsdag.. :P
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 feb 2007 11:55

ik ben er wél de dinsdag 8)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 10 feb 2007 11:59

ik ben er misschien zaterdag, maar weet nog niet of ik ga folderen :wink:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 10 feb 2007 14:09

Folderen??(mag ik dan gratis naar binnen :?: 8) )

Ik denk dat ik dinsdag kom.

Terug naar “Archief”