Nieuw onderdeel Refoweb

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 07 feb 2007 15:33

Ik moet dus links posten omdat Henk en Omega liever niet meer werken?

Misschien dat je iets terug kunt doen voor het feit dat Henk en ik samen 14 uur per dag in Refoweb steken en dat bovendien geheel gratis doen, om zo jou de mogelijkheid te bieden hier iedere dag een lading mest over ons heen te kunnen storten. []:)

Misschien is het een vreemde vraag, maar kun je niet bij de diaconie van de hier op het forum aanwezige kerkgenootschappen aankloppen?

Dat hebben we in het verleden gedaan. Daar hebben een handvol diaconiën op gereageerd. Genoeg om samen 1 dag van te leven ;-) Vandaar dat we het geld -zoals gebruikelijk- gewoon in Refoweb hebben gestopt.
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 07 feb 2007 15:42

Misschien een stomme optie, maar bij bijv Schoolbank.nl betaal je €1,= per maand om lid te zijn. Speciaal lid dan. Is dat dan geen optie? Voor niets gaat de zon op zou ik zo zeggen. En 1 euro per maand dat kan ik nog net missen 8)

Met 5172 geregistreerde gebruikers.. Heeft ieder ruim 2500 euro, nou daarvoor zou ik mn bed wel uit komen :mrgreen:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 feb 2007 15:50

jamillah schreef:Misschien een stomme optie, maar bij bijv Schoolbank.nl betaal je €1,= per maand om lid te zijn. Speciaal lid dan. Is dat dan geen optie? Voor niets gaat de zon op zou ik zo zeggen. En 1 euro per maand dat kan ik nog net missen 8)

Met 5172 geregistreerde gebruikers.. Heeft ieder ruim 2500 euro, nou daarvoor zou ik mn bed wel uit komen :mrgreen:

Goed idee, is 12 euro per jaar maal 5172 wordt 62.064 euro op jaarbasis, degene die niet betaald wordt van gebruikerslijst geschrapt 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 feb 2007 15:54

Dan krijg je weinig nieuwe gebruikers meer en ik verwacht ook dat je misschien 500 gebruikers over zult houden. Ik heb namelijk helemaal geen zin om te gaan betalen. Verder is er natuurlijk helemaal niemand die mensen ooit verplicht heeft veel tijd in deze site te gaan stoppen, verder vraag ik me af of er daadwerkelijk 98 uur per week door Henkie en Omega in de site gestopt wordt. Overigens vraag ik me af waar Omega die mest vandaan haalt, verder zou je toch wat meer haar bij hem verwachten als ik elke dag vruchtbare mest uit zou storten.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 feb 2007 16:04

Sorry Raaf, je bent nu erg onredelijk, en onhebbelijk, niet echt netjes :|

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 feb 2007 16:13

Realistisch :wink: Er wordt gedaan alsof wij wel bijna verplicht links moeten gaan leveren maar blijkbaar is er bij de gebruikers weinig tot geen behoefte aan zo'n site. We hebben immers google al als we iets nodig hebben.

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 07 feb 2007 16:28

Overigens vraag ik me af waar Omega die mest vandaan haalt, verder zou je toch wat meer haar bij hem verwachten als ik elke dag vruchtbare mest uit zou storten.

Inderdaad. We moeten dus concluderen dat jouw mest blijkbaar weinig vruchtbaar is. 8)

verder vraag ik me af of er daadwerkelijk 98 uur per week door Henkie en Omega in de site gestopt wordt.

We werken niet op zondag, dus die uren mag je er af trekken.

En wees gerust. Refoweb blijft gratis.
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 07 feb 2007 16:29

Raafje, als je iets niet wilt snappen, dan kun je je er beter gewoon helemaal niet tegenaan bemoeien... 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 feb 2007 16:33

Ik snap prima dat Henkie en Omega het prettig zouden vinden als ze ook financieel wat over zouden houden aan Refoweb, er zit immers veel tijd in. Geen enkel probleem ook. Alleen wordt er nu net gedaan alsof het vreemd is dat er geen links geleverd worden. Ik zie het zelf eerder als een signaal dat er blijkbaar geen behoefte aan het nieuwe onderdeel is.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 07 feb 2007 16:45

Je snapt het dus niet. Henkie en Omega houden niets over aan Refoweb en willen dat waarschijnlijk ook helemaal niet. Wat ze wel willen, is een bescheiden bijdrage van anderen zodat ze Refoweb niet langer grotendeels uit eigen zak hoeven te financieren. Dat is niet zo vreemd, toch?

Een pagina met linkjes, het liefst linkjes waarvoor bedrijven of instellingen wat willen betalen, zou daarom een welkome geldstroom zijn. Zo moeilijk is dat toch niet? En is het voorts zo moeilijk om een paar links van christelijke websites aan te dragen, zodat die pagina snel gevuld wordt? Dacht het niet.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 feb 2007 16:46

Dat jij het niet wilt zegt niet dat de rest het ook niet wil he :wink:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 feb 2007 16:48

O op die manier, ja de bedoeling is mij nu prima duidelijk :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 feb 2007 18:09

Othello schreef:Een pagina met linkjes, het liefst linkjes waarvoor bedrijven of instellingen wat willen betalen, zou daarom een welkome geldstroom zijn. Zo moeilijk is dat toch niet? En is het voorts zo moeilijk om een paar links van christelijke websites aan te dragen, zodat die pagina snel gevuld wordt? Dacht het niet.

Maar ik begrijp nog steeds niet op welke manier men daar dan geldt mee gaat verdienen. Advertenties op de link-pagina? De eigenaars van de link benaderen voor een hogere positie?

Overigens denk ik dat rafaell wel gelijk heeft wbt de vraag naar zo'n pagina. We hebben immers Google.

Maar om toch een kleine bijdrage te leveren: hier moeten toch genoeg links te vinden zijn die gerelateerd zijn aan de HHK. :wink:

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 feb 2007 18:16

Raphael, in mijn goede dagen las ik nog wel eens een boek. De Uitvreter van Nescio was er zo eentje. Jij bent zo'n uitvreter.

Je geeft weinig tot niets, eist veel en klaagt indien mogelijk nog meer. Bijvoorbeeld als er een advertentie in je gezichtsveld staat die er voor zorgt dat jij hier gratis kan surfen. Ik erger me daar kapot aan. Als deze site uit Raphaeltjes zou bestaan, zou ik er morgen mee stoppen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 feb 2007 18:26

Wat geeft hij niet, wat veel anderen wel geven dan?

Wees anders eens blij dat je feedback krijgt ofzo, daar kun je misschien nog wat mee. Aangezien ik nog wel in mijn goede dagen verkeer en boeken lees kan ik je wijzen op Exit, Voice & Loyalty van Hirschman. Voice (feedback) is uitermate nuttig voor iedere zichzelfrespecterende organisatie die open staat voor verbetering.

Terug naar “Archief”