Moderator: Moderafo's

Dat werkt dan weer niet is mijn ervaring. Meestal tikt er dan een énorm grote biologische klok in de vrouw, zo'n 1 van, áls je nog graag een kindje wil, moet het nú gebeuren.meschianza schreef:Hm, wie weet als ik 35 ben en toch wel aan vastigheid toe ben, alle leuke christelijk mannen in mn omgeving bezet zijn, dat ik dan nog eens dankbaar gebruik maak van een datingsite.

flower86 schreef:Ik ken echt niemand die afspreekt direct via een contactsite en er dan achterkomt dat diegene 20 kilo meer weegt dan aangegeven.

Boekenlezer schreef:flower86 schreef:Ik ken echt niemand die afspreekt direct via een contactsite en er dan achterkomt dat diegene 20 kilo meer weegt dan aangegeven.
Dan zou je ook een weegschaal mee moeten nemen bij je eerste afspraak, en dat is ook weer zo wat.
Nou, dat wordt dan eerder zware liefdeSmurffie schreef:CGK<3 schreef:Waarom?In het echt kijk ik eerlijk gezegd ook niet naar vrouwen van boven de 80 kilo.
80 of 55 kilo, whatever, het weegt geen van beiden op tegen ware liefde.
*Hoort verschrikt zichzelf blaten*

Debor@ schreef:Nou, dat wordt dan eerder zware liefdeSmurffie schreef:CGK<3 schreef:Waarom?In het echt kijk ik eerlijk gezegd ook niet naar vrouwen van boven de 80 kilo.
*blaat ook*
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Debor@ schreef:Nou, dat wordt dan eerder zware liefdeSmurffie schreef:CGK<3 schreef:Waarom?In het echt kijk ik eerlijk gezegd ook niet naar vrouwen van boven de 80 kilo.
*blaat ook*
Wat is er nu weer mis met personen boven de 80 kilo? En boven de 90?
?????????????????
Met andere woorden: stil maar, maak je geen zorgen, 't gaat vanzelf over, zoet maar, ja het is goed...Smurffie schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Debor@ schreef:Nou, dat wordt dan eerder zware liefdeSmurffie schreef:CGK<3 schreef:Waarom?In het echt kijk ik eerlijk gezegd ook niet naar vrouwen van boven de 80 kilo.
*blaat ook*
?????????????????
Het ging over vrouwen liefje. Bovendien was dit voornamelijk iets tússen vrouwen ook..

Debor@ schreef:Met andere woorden: stil maar, maak je geen zorgen, 't gaat vanzelf over, zoet maar, ja het is goed...Smurffie schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Debor@ schreef:Nou, dat wordt dan eerder zware liefdeSmurffie schreef:CGK<3 schreef:Waarom?In het echt kijk ik eerlijk gezegd ook niet naar vrouwen van boven de 80 kilo.
*blaat ook*
?????????????????
Het ging over vrouwen liefje. Bovendien was dit voornamelijk iets tússen vrouwen ook..
Om niet geheel offtopic te gaan, tuurlijk is daar niks mis mee. Maar de een vindt dat nu eenmaal minder aantrekkelijk dan de ander. Ikzelf zie eerlijk gezegd ook liever een slanke man dan zo'n dikke wandelende hansworst. Maar ja, dat blijft een kwestie van smaak
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 99 gasten