meschianza schreef:Jaja een mooie man kan ik best waarderen maar dat vind ik heel anders dan dat ik mezelf opeens in de etalage zie staan:
Hallo, ik ben een vrijgezelle vrouw met maatje S en rood haar en 2 meter lang, ik houd van cavia's en rugbybal en ik zoek een man voor een relatie.
(...)selecteerde ik hem iig niet als een wasmachine op lengte, gewicht en kleur.
Weetje, je 'leert' ook lezen op zulke sites, mensen die bijvoorbeeld niets over hun eigen karakter weten te vertellen sla ik sowieso over. Ik sla ook over 'voor een relatie' omdat ik naar vriendschappen op zoek ben. Telefoon/msn maatjes om eens inhoudelijk ergens over te praten, wel met humor natuurlijk.

En vrouwen die geen relatie/huwelijk achter de kiezen hebben zijn ook redelijk anders. (zijn ze niet 'minder' om ofzo) En het liefst iemand aan deze kant van het land, mocht je eens een kop koffie willen meeten dat je dan niet meteen een 'wereldreis' hoeft te maken. Maar misschien ben ik wel een uitzondering op dit soort sites merk ik wel eens.