Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Nu ik jou toch 'zie'... Ik ben een filmpje aan het uploaden. Wist niet dat je zo mooi kon zingen Gerdien...Gerdien B. schreef:hahah dat is een goeie L'etre!
als de foto;s maar te herkenbaar zijn, verder maakt kwaliteit niet heel erg vele uit voor mij iig
Klein stukje ja, niet helemaal. Is wel mooi hoor! Stuur het anders wel een keer via msn ofzoGerdien B. schreef:L'être extraterrestre schreef:Nu ik jou toch 'zie'... Ik ben een filmpje aan het uploaden. Wist niet dat je zo mooi kon zingen Gerdien...Gerdien B. schreef:hahah dat is een goeie L'etre!
als de foto;s maar te herkenbaar zijn, verder maakt kwaliteit niet heel erg vele uit voor mij iigheb jij gefilmd toen we het Jasna lied aan het zingen waren???
ik denk dat je die dan beter niet kan posten![]()
![]()
Smurffie schreef:phox schreef:Erwin schreef:
Omdat hij zo vreselijk is, quote ik hem maar een keer extra
Kom op, zoiets doe je toch niet!
Belachelijk ja, deze dames zijn er al niet blij mee dat die foto hier gepost wordt en vervolgens gaat iedereen hem zitten quoten. Tssk.
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Smurffie schreef:phox schreef:Erwin schreef:australiafreak schreef:Omega schreef:Nog meer sjiks.
echt omega, je blijft toch ook een etter ook he, van alle foto's die je van ons gemaakt hebt zet je de vreselijkste neer![]()
Maar goed ik vond het oook errrrug gezellig, heb alleeen heeel veel mensen niet gesprokenwanneer is de volgende?
Omdat hij zo vreselijk is, quote ik hem maar een keer extra
Kom op, zoiets doe je toch niet!
Belachelijk ja, deze dames zijn er al niet blij mee dat die foto hier gepost wordt en vervolgens gaat iedereen hem zitten quoten. Tssk.
Tssss.....quoten is wel zóóóó 2006
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten