Zwanger

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

wat krijgen lammetje en vlieger?

meisje
43
65%
jongen
23
35%

Totaal aantal stemmen: 66

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 feb 2007 11:53

liefje schreef:ik heb ook geen kwaaltjes meer, alhoewel wordt mijn energie nu wel weer minder dacht even dat ik de hele wereld aan kon, maarja heb nu ook een griepje zal daar wel door komen.

Dan is het dubbel op ja! Beterschap, ik hoop dat je snel weer dat gevoel terug hebt!

Gisteravond dus wel gekeken of ze kon strippen, maar ze zei dat het erg pijnlijk zou worden. Heeft het dus niet gedaan (gelukkig) want ze vond het er 'erg netjes uitzien' en verwachtte echt niet dat ik nog eens 10 dagen zou moeten lopen... Ze denkt zelf dat het dit weekend, of maandag wel komt, anders komt ze dinsdag wel strippen en moet ik daarna voor een CTG. Maar we hopen natuurlijk dat het niet nodig zal zijn :wink:
En ze vond ook dat de harde buiken 'mooi voorwerk' deden dus nu hoop ik maar dat het straks geen 36 uur duurt :D

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 02 feb 2007 12:10

We duimen vandaag weer voor je.. :wink:

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 02 feb 2007 12:11

Sterkte joh, hopen dat het nu snel komt. Lijkt me niks om zo lang te moeten wachten.

Enne..als je bevallen ben kom ik wel even een kaart dor de bus gooien :wink: .

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 feb 2007 12:29

Je mag ook wel aanbellen hoor :lol:

Ik ga lekker aan de slag in huis, nog even van mn nesteldrang genieten :P

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 02 feb 2007 12:38

Ha ik dacht altijd dat dat een fabel was, nesteldrang. Totdat ik mijn vriendin een paar weken geleden bezig zag ;)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 02 feb 2007 12:54

Ah succes Lammetje! Lijkt me geen lekker vooruitzicht, dat strippen. Hopen dat dat niet nodig is....
Zie je tegen de bevalling op?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 feb 2007 14:06

Echt tegen de bevalling opzien doe ik niet, maar ik denk wel dat ik een moment ga krijgen (of meerdere) dat ik zeg: laat dat kind maar lekker zitten, we wachten nog wel een jaartje :mrgreen:
En wat er allemaal mis kan gaan, daar denk ik nu even niet over na....

Krijg nu wel steeds meer reacties van vrienden/familie: is het er al? Is het al begonnen? moet je tonic drinken!! Of anananshart :wink: Een eventuele volgende keer zeg ik wel dat ik 2 weken later ben uitgerekend dan de 'officieële' datum :mrgreen:

sela

Berichtdoor sela » 02 feb 2007 14:22

lammetje schreef:Gisteravond dus wel gekeken of ze kon strippen, maar ze zei dat het erg pijnlijk zou worden. Heeft het dus niet gedaan (gelukkig) want ze vond het er 'erg netjes uitzien' en verwachtte echt niet dat ik nog eens 10 dagen zou moeten lopen... Ze denkt zelf dat het dit weekend, of maandag wel komt, anders komt ze dinsdag wel strippen en moet ik daarna voor een CTG. Maar we hopen natuurlijk dat het niet nodig zal zijn :wink:
En ze vond ook dat de harde buiken 'mooi voorwerk' deden dus nu hoop ik maar dat het straks geen 36 uur duurt :D

whoe.. nog steeds afwachten dus.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 feb 2007 14:46

lammetje schreef:Een eventuele volgende keer zeg ik wel dat ik 2 weken later ben uitgerekend dan de 'officieële' datum :mrgreen:

Goed idee, deed ik ook! Of beetje vaag houden. Eind september, kan ook wel begin oktober worden. (dit jaar niet hoor!)
ja, dat is mijn mening dan he.....

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 feb 2007 15:26

spannend! :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 feb 2007 13:44

lammetje schreef:Echt tegen de bevalling opzien doe ik niet, maar ik denk wel dat ik een moment ga krijgen (of meerdere) dat ik zeg: laat dat kind maar lekker zitten, we wachten nog wel een jaartje :mrgreen:
En wat er allemaal mis kan gaan, daar denk ik nu even niet over na....

Krijg nu wel steeds meer reacties van vrienden/familie: is het er al? Is het al begonnen? moet je tonic drinken!! Of anananshart :wink: Een eventuele volgende keer zeg ik wel dat ik 2 weken later ben uitgerekend dan de 'officieële' datum :mrgreen:

En nu..? :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 03 feb 2007 18:10

Pff nog steeds geen baby :P Dus afwachten tot na het weekend, kom morgen niet online. Maandag hoop ik een mooi bevallingsverslagje te kunnen typen, maar of die hoop ook werkelijkheid wordt... :?:

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 03 feb 2007 19:36

Laten we het hopen :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 03 feb 2007 19:43

We zullen met spanning naar je posting van maandag uit kijken ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 03 feb 2007 20:13

nou, inderdaad!
Succes! ;)

Terug naar “Archief”