BJ schreef:Carlier.... volgens mij heeft die mij ooit gedoopt
grappig.....heb hem zelf niet gehoord dus kan verder ook niets nuttigs zeggen;-)
Moderator: Moderafo's
Race406 schreef:rosekapje schreef:Race406 schreef:rosekapje schreef:Ik hoorde dat van Henk-Jan laatst, ze hadden het over een student die ook regelmatig in Lattrop op de camping was voorgegaan, vandaar dat ik misschien dacht dat het HenkJan was, maar dan kan jij mij zeker wel vertellen welke student het dan wel is?
Ik had al wat positieve verhalen over ds. Van der Meulen gehoord naar aanleiding van gisteren.
Ja, maar om hem elke zondag te horen; dat weet ik zo net nog niet. Ik ben bang dat het dan al snel wordt zoals bij onze oud-predikant, ze zijn blij dat hij komt maar nog veel blijer dat hij gaat....
Wat die student betreft: Is dat niet Wouter Moolhuizen?
Nee, volgens mij is die nu wel zo ver dat hij mag preken als student zijnde, maar als je het zeker wil weten kan je altijd zijn oom en tante nog vragen.![]()
ik was trouwens 'onze' oud predikant niet zat hoor, maar ben wel blij dat ie ook deze kant op verhuisd is, zo kan ik hem nog eens horen. Zijn ze in Almelo al weer verder bezig met beroepingswerk?
Ze gaan weer verder. Maar dat duurt nog wel even. Ben wel benieuwd. Blijft niet zoveel over als we de lijst met beroepbare predikanten doornemen. Heb je nog tips? Hoe gaat het met EJ? Hij schijnt wel erg naar links te zijn geschoven in R'dam heb ik begrepen van mensen die hem de laatste keer in Almelo hebben gehoord.
rosekapje schreef:Race406 schreef:rosekapje schreef:Race406 schreef:rosekapje schreef:Ik hoorde dat van Henk-Jan laatst, ze hadden het over een student die ook regelmatig in Lattrop op de camping was voorgegaan, vandaar dat ik misschien dacht dat het HenkJan was, maar dan kan jij mij zeker wel vertellen welke student het dan wel is?
Ik had al wat positieve verhalen over ds. Van der Meulen gehoord naar aanleiding van gisteren.
Ja, maar om hem elke zondag te horen; dat weet ik zo net nog niet. Ik ben bang dat het dan al snel wordt zoals bij onze oud-predikant, ze zijn blij dat hij komt maar nog veel blijer dat hij gaat....
Wat die student betreft: Is dat niet Wouter Moolhuizen?
Nee, volgens mij is die nu wel zo ver dat hij mag preken als student zijnde, maar als je het zeker wil weten kan je altijd zijn oom en tante nog vragen.![]()
ik was trouwens 'onze' oud predikant niet zat hoor, maar ben wel blij dat ie ook deze kant op verhuisd is, zo kan ik hem nog eens horen. Zijn ze in Almelo al weer verder bezig met beroepingswerk?
Ze gaan weer verder. Maar dat duurt nog wel even. Ben wel benieuwd. Blijft niet zoveel over als we de lijst met beroepbare predikanten doornemen. Heb je nog tips? Hoe gaat het met EJ? Hij schijnt wel erg naar links te zijn geschoven in R'dam heb ik begrepen van mensen die hem de laatste keer in Almelo hebben gehoord.
Wij hebben Ej hier ook wel eens gehad, maar ik vond hem nog net zo EJ als eerst zeg maar. Hij had toen een hele fijne preek en daar was (bijna) iedereen het over eens.
Wat betreft tips, ik dacht dat jullie ds. Wagenaar ook nog wouden beroepen? Die heeft op het moment niks lopen volgens mij.
Ds. Lof of die uit Hengelo, kan ff niet op zijn naam komen. Zolang jullie Nijdam maar niet beroepen vind ik alles best
mw schreef:vlgs mij neemt ds Wagenaar geen beroepen in overweging
Race406 schreef:mw schreef:vlgs mij neemt ds Wagenaar geen beroepen in overweging
Zou zo maar kunnen. Ze hebben vanuit onze kerk zovaak aan zijn hoofd gezeurd dat hij er waarschijnlijk flauw van is geworden...![]()
rosekapje schreef:Race, kheb er een tijdje over nagedacht en er is me een naam ingeschoten, Ds. Hakvoort uit Maarssen, kheb hem een aantal keren gehoord en ik kon goed naar hem luisteren.
ends van de Heuvel lijkt me ook wel wat voor ALmelo, maar volgens mij staat hij nog geen 4 jaar in Dordt.
Race406 schreef:rosekapje schreef:Race, kheb er een tijdje over nagedacht en er is me een naam ingeschoten, Ds. Hakvoort uit Maarssen, kheb hem een aantal keren gehoord en ik kon goed naar hem luisteren.
ends van de Heuvel lijkt me ook wel wat voor ALmelo, maar volgens mij staat hij nog geen 4 jaar in Dordt.
Van de Heuvel ken ik niet. Moet maar eens komen preken. Om een beroep uit te kunnen brengen moet een ds 3 jaar ergens staan dus...
Ds. Hakvoort? Ik heb hem verschillende keren gehoord, maar ook daar ben ik niet echt kapot van. Hoef echt geen "extreem-rechts" te hebben, maar iedere zondag naar Hakvoort luisteren is niet echt mijn ultieme droomwens...
Ik heb trouwens wel wat gedachten bij die naam, maar die zal ik hier maar niet neerzetten...![]()
![]()
rosekapje schreef:Race406 schreef:rosekapje schreef:Race, kheb er een tijdje over nagedacht en er is me een naam ingeschoten, Ds. Hakvoort uit Maarssen, kheb hem een aantal keren gehoord en ik kon goed naar hem luisteren.
Van de Heuvel ken ik niet. Moet maar eens komen preken. Om een beroep uit te kunnen brengen moet een ds 3 jaar ergens staan dus...
Ds. Hakvoort? Ik heb hem verschillende keren gehoord, maar ook daar ben ik niet echt kapot van. Hoef echt geen "extreem-rechts" te hebben, maar iedere zondag naar Hakvoort luisteren is niet echt mijn ultieme droomwens...
Ik heb trouwens wel wat gedachten bij die naam, maar die zal ik hier maar niet neerzetten...![]()
![]()
Moet jij ergens aan denken bij die naam? dat snap ik toch echt niet![]()
Oke nog 1 poging dan. Ds. Groen, of ds. vd Meijden (naar deze mag ikzelf altijd uitermate graag luisteren) en om wat in de 'zwaardere' hoek te komen misschien ds. vd Zwan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten