ik ben erg benieuwd wie het goed heeft gestemd...
 ik ben erg benieuwd wie het goed heeft gestemd...   Tblijft natuurlijk een kans van 50%, best groot
  Tblijft natuurlijk een kans van 50%, best groot  
Moderator: Moderafo's
 En ze laten je hier gelukkig max 15 dagen over tijd lopen dus het einde is echt wel in zicht! En tot nu toe mag ik echt niet klagen, heb bijna geen klachten gehad in de zwangerschap! Wachten duurt lang, maar ik kan nog wel gewoon alles, hoef niet plat te liggen ofzo. Dat lijkt me erger!
 En ze laten je hier gelukkig max 15 dagen over tijd lopen dus het einde is echt wel in zicht! En tot nu toe mag ik echt niet klagen, heb bijna geen klachten gehad in de zwangerschap! Wachten duurt lang, maar ik kan nog wel gewoon alles, hoef niet plat te liggen ofzo. Dat lijkt me erger! (59% voor een meisje en 40% voor een jongen, ben zeer benieuwd waar die andere 1% voor staat)
 (59% voor een meisje en 40% voor een jongen, ben zeer benieuwd waar die andere 1% voor staat)rosekapje schreef:de poll geeft trouwens op het moment 99%(59% voor een meisje en 40% voor een jongen, ben zeer benieuwd waar die andere 1% voor staat)
rosekapje schreef:de poll geeft trouwens op het moment 99%(59% voor een meisje en 40% voor een jongen, ben zeer benieuwd waar die andere 1% voor staat)
 mijn vrouw....ziet echt álles!!

)
 )columbus schreef:rosekapje schreef:de poll geeft trouwens op het moment 99%(59% voor een meisje en 40% voor een jongen, ben zeer benieuwd waar die andere 1% voor staat)

(en dat is soms best vervelend)

BJ schreef:columbus schreef:rosekapje schreef:de poll geeft trouwens op het moment 99%(59% voor een meisje en 40% voor een jongen, ben zeer benieuwd waar die andere 1% voor staat)

(en dat is soms best vervelend)
Heb je nog ondersteuning nodig? anders moet daar maar een topic voor worden geopend
Maar om op het probleem terug te komen, die ene % zijn mensen die nog twijfelen, ze klikken zonder op de stem knop te drukken steeds op de radio buttons
 maar hoe dan ook het blijft 99% in totaal (nog steeds).
  maar hoe dan ook het blijft 99% in totaal (nog steeds).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten