games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 jan 2007 08:46

Johan81 schreef:
Marnix schreef:Hier zit die limit ingesteld in de configuratie... kan je zelf aanpassen. Ik heb ergens een map waar ik al over de 500 treinen en 700 vliegtuigen zit ;) Dus dat probleem is wel opgelost.

welk bestand moet ik dan veranderen :?: of waar kan je dat precies doen :?:

Via de moersleutel, Configure Patches, tabblad Vehicles. Daar staan Max trains, aircrafts etc per player.

Hm, de Macintosh-versie heb ik nu, maar je hebt originele bestanden nodig maar volgens mij heeft niemand die TTDL voor Mac OS X heeft :)

Maar de DOS-bestanden werken ook, heb ik gehoord. Wie kan me de volgende bestanden even toesturen:

*moderator verwijderd, aangezien het spel er vanuit gaat dat jezelf de origenele versie hebt is het niet nodig dat anderen bestanden opsturen*

[Edit]t is al gelukt :)[/edit]
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 30 jan 2007 22:36

Marnix schreef:
Johan81 schreef:
Marnix schreef:Hier zit die limit ingesteld in de configuratie... kan je zelf aanpassen. Ik heb ergens een map waar ik al over de 500 treinen en 700 vliegtuigen zit ;) Dus dat probleem is wel opgelost.

welk bestand moet ik dan veranderen :?: of waar kan je dat precies doen :?:

Via de moersleutel, Configure Patches, tabblad Vehicles. Daar staan Max trains, aircrafts etc per player.

ik heb inmiddels gevonden, nu nog de vraag, hoe roteer ik m'n landschap :?:
vroeger bij TT was dat gewoon enter dacht ik maar hier werkt dat helaas niet :(
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 jan 2007 22:41

ehm... ik wist niet dat dat kon... ben je niet in de war met Simcity ofzo? :P
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 30 jan 2007 23:28

Idd TT kon je niet roteren hoor. Het is een 2d spel. Je kunt wel ergens in het menu geloof ik de huizen en bomen doorzichtig maken zodat je achter een gebouwtje kunt kijken of je spoor goed licht.

Darkwolf
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Darkwolf » 20 feb 2007 15:19

Chris Sawyer die Transport Tycoon heeft gecreert heeft het als basis gebruikt voor rollercoaster tycoon serie daar kon je wel met [Enter] alles draaien Transport Tycoon niet nee... Ik was vroeger altijd trots op mijn officiele/niet-gepatchte 4 perrons stations waar gigantisch veel goederen vervoerd werden omdat ik een doorloop systeem van had gemaakt. Optie "Trains turn at station" uit zetten op "End of the line" en gebruikte dan ene kant als ingang met mooie wachtrij voor andere treinen en de ander als uitgang... Denk aan kassa systeem in de winkel zal eens een shot proberen te maken van zo'n station.

Afbeelding Afbeelding
Links valt te zien dat tegelijkertijd een trein in en uit een station kan rijden.
Rechts is een station wat meer dan 20 treinen aan kan.

Produktie duikt vaak omlaag als je goederen te langzaam weg transporteert of het lijkt zo als je treinen steeds sneller worden.

Tevens ik speel veel met mijn vrienden multiplayer-shooters, zelf ben ik altijd weg van een paar goede racers, leef de Need for Speed serie helemaal uit, en hou ook van strategie en kan dus niet wachten op Command&Conquer3 (Kane is weer terug) en hoop ook eens een Wii te bezitten...
De wiskundige Pythagoras (A²+B²=C²) zegt:

Om blijdschap te VERMENIGVULDIGEN moet je het DELEN...

Benjamin
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Benjamin » 10 mar 2007 20:36

Test Drive Unlimited.... pc..... ERG HEERSCH! :mrgreen:

Bevlogen
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Bevlogen » 16 mar 2007 00:39

Ben de laatste tijd weer helemaal lijp van Homeworld 2! Echt een gaaf spel, waar de tacktiek best moeilijk is. Daar hou ik eigenlijk niet zo van, want het moet allemaal simpel, maar in dit spel waardeer ik het wel :D

Alleen jammer dat mijn lappie maar 64mb shared videogeheugen heeft :(

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 16 mei 2007 10:12

Bevlogen schreef:Alleen jammer dat mijn lappie maar 64mb shared videogeheugen heeft :(

Mijn laptop heeft een Radeon Mobility X1600 met 128 MB DDR2, wat aangevuld wordt tot 512 MB met HyperMemory, maar zelfs die resultaten vallen me zwaar tegen........ ](*,)
dus binnenkort maar weer een andere laptop kopen.

Ik speel vooral Call of Duty United Offensive Multiplayer. Nog altijd de beste uit de hele serie!

Heeft iemand trouwens al die trailer van Call of Duty 4 gezien?
Ontzettend jammer dat het niet langer over de 2e wereldoorlog gaat. Ik denk zelf dat dit ze klanten gaat kosten (hope so :P)
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

gokker
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor gokker » 17 mei 2007 20:34

Welke games zijn goed? en speel ik?
Laten we beginnen met het beste RTS spel idd. RA2 met en zonder uitbreiding Yuri's revence.
Hiernaast speel ik ook andere RTS spellen, en als ik me verveel ook wel eens Delta force en dergelijke spellen.
Maar het spel wat ik het meeste speel en ook zeer aanbeveel (als je verslaaft wil worden) www.ogame.nl een heel leuk spel. Hoe ik het precies moet omschrijven weet ik niet. Maar het is een hartnekkige verslaving.

En waarschijnlijk binnenkort beginnen met C&C 4 Tiberium Wars.
Afbeelding

Gandalf
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Gandalf » 14 jun 2007 18:10

Ik speel op dit moment weinig spellen (kan mijn pc ook helaas niet meer aan).

Maar als ik wat beters heb zou ik wel de nieuwe C&C en Oblivion willen spelen. En wat ik helemaal wil hebben is metal gear solid 4. Maar die is nog niet uit.

Rule
Mineur
Mineur

Berichtdoor Rule » 14 jun 2007 19:07

Momenteel is Guitar Hero 2 het enige spel waar ik nog echt de tijd voor neem. Zit echt brilliant in elkaar, en het is gewoon leuk om een nummer op Expert mode te spelen. Kan niet wachten op deel 3.

gimpy
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor gimpy » 21 jun 2007 14:51

Openttd is ook bijna het enige spel wat ik af en toe speel. Ik ben er alleen nog niet zo heel goed in, zoals met meerdere treinen over hetzelfde spoor snap ik nog niet helemaal.

Leuke screenshots in dit topic!

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 03 jul 2007 21:59

[quote="Darkwolf"]Chris Sawyer die Transport Tycoon heeft gecreert heeft het als basis gebruikt voor rollercoaster tycoon serie daar kon je wel met [Enter] alles draaien Transport Tycoon niet nee... Ik was vroeger altijd trots op mijn officiele/niet-gepatchte 4 perrons stations waar gigantisch veel goederen vervoerd werden omdat ik een doorloop systeem van had gemaakt. Optie "Trains turn at station" uit zetten op "End of the line" en gebruikte dan ene kant als ingang met mooie wachtrij voor andere treinen en de ander als uitgang... Denk aan kassa systeem in de winkel zal eens een shot proberen te maken van zo'n station.

Kun je dat spel gewoon spelen met XP en Vista?
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Bevlogen
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Bevlogen » 03 jul 2007 23:22

Hoe het met Vista zit, weet ik niet. Voor XP heb je TTDpatch nodig:
http://www.ttdpatch.net/

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 04 jul 2007 07:36

ik speel alleen op mn pc C&C 3 Tiberium Wars en op internet Onlinesoccermanager en Knightfight op 2 Servers, meer Knights op RW?
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Terug naar “Archief”