Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 jan 2007 23:11

Lisette.V schreef:Hoezo 8 weken?
En hoe doe jij het?
Gewoon door minder te eten of zit je op een een of andere cursus

Ik ben nu met het eerste boek van Sonja Bakker bezig. Dit is een programma van 8 weken, waarin duidelijk staat geschreven wat je wanneer moet eten. Als die 8 weken om zijn wil ik eerst kijken hoeveel ik ben afgevallen. Daarna wil ik graag nog het tweede boek erachteraan doen (12 weken). En daarna het patroon van Sonja vol zien te houden (variatie in eten en 3 tussendoortjes op een dag).
Afbeelding

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 jan 2007 09:04

Okeej, dat heb ik ook geprobeerd maar ik werd het zo zat dat zij opschreef wat je moet eten.
Ik heb het dus niet lang volgehouden.
:?
Ik doe het nu volgens de weigh watchers methode.
Vind ik veel beter werken.
Je valt er misschien wel iets minder snel mee af, maar ik vind wel dat het beter vol te houden is. Op langer temijn.
En Sonja Bakker houd er geen rekening mee of je heel de dag zwaar lichamenlijk werk vericht, of dat je heel de dag achter de computer zit.
Iedereen mag evenveel.
En bij de weigh watchers word er helemaal op jou afgestemd hoeveel points je mag 1 point= 55 cal. Ze kijken naar je lengte,gewicht, leeftijd man/vrouw en hoeveel je beweegt.
Maarja zo zie je maar weer ieder z''n eigen dieet he :wink:

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 27 jan 2007 10:05

heej allemaal..

Ik doe ook de waight watchers en ik ben nu in het totaal in drie en halve week 6,5 kilo kwijt.. ik ben egt super blij dat het zo goed gaat!!! En met de points kan je ook gwoon tussendoortjes nemen.. Ik vind het egt een super dieet!!
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 jan 2007 11:39

Lisette.V schreef:Okeej, dat heb ik ook geprobeerd maar ik werd het zo zat dat zij opschreef wat je moet eten.

Ik vind het juist prettig, dat het opgeschreven staat, want daar hou ik me tenminste aan... 8)

Ik doe het nu volgens de weigh watchers methode.
Vind ik veel beter werken.
Je valt er misschien wel iets minder snel mee af, maar ik vind wel dat het beter vol te houden is. Op langer temijn.
En Sonja Bakker houd er geen rekening mee of je heel de dag zwaar lichamenlijk werk vericht, of dat je heel de dag achter de computer zit.
Iedereen mag evenveel.
En bij de weigh watchers word er helemaal op jou afgestemd hoeveel points je mag 1 point= 55 cal. Ze kijken naar je lengte,gewicht, leeftijd man/vrouw en hoeveel je beweegt.
Maarja zo zie je maar weer ieder z''n eigen dieet he :wink:

Inderdaad. :wink: Misschien zeg ik over 5 weken ook wel: "Ik kap er mee en zoek wat anders."
Afbeelding

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 jan 2007 11:40

maja schreef:heej allemaal..

Ik doe ook de waight watchers en ik ben nu in het totaal in drie en halve week 6,5 kilo kwijt.. ik ben egt super blij dat het zo goed gaat!!! En met de points kan je ook gwoon tussendoortjes nemen.. Ik vind het egt een super dieet!!

Dat is mooi! :)

Ik ben nu ruim 3 kilo kwijt. :)
Afbeelding

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 jan 2007 14:42

maja schreef:heej allemaal..

Het is ideaal he :wink:

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 jan 2007 14:43

Daphne schreef:
Lisette.V schreef:Okeej, dat heb ik ook geprobeerd maar ik werd het zo zat dat zij opschreef wat je moet eten.

Ik vind het juist prettig, dat het opgeschreven staat, want daar hou ik me tenminste aan... 8)

Ja dat kan maar als je er helemaal geen trek in heb moet je het toch nemen anders klopt de verhouding niet meer

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 jan 2007 14:45

Lisette.V schreef:Ja dat kan maar als je er helemaal geen trek in heb moet je het toch nemen anders klopt de verhouding niet meer

Ik heb denk ik het geluk dat ik gewoon alles lust. :)
Afbeelding

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 jan 2007 19:07

Daphne schreef:
Lisette.V schreef:Ja dat kan maar als je er helemaal geen trek in heb moet je het toch nemen anders klopt de verhouding niet meer

Ik heb denk ik het geluk dat ik gewoon alles lust. :)

Haha ja dat zal dan wel :D :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 jan 2007 19:54

Persoonlijk vind ik het erg moeilijk om me ertoe te zetten normaal te eten. Niet per definitie lijnen, maar gewoon gezond eten. :roll: Ik hield het pas 4 dagen vol, en het voelde best goed, lichamelijk ook. (Geen opgeblazen gevoel, een normale spijsvertering, etc.) Helaas viel ik weer in mn oude eetpatroon..jammer hoor.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 jan 2007 20:34

Wat doe je normaal gesproken fout dan, qua eten?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 27 jan 2007 23:55

Aragorn schreef:Wat doe je normaal gesproken fout dan, qua eten?

Hm, ik at eigenlijk nooit 's morgens. Soms een koek oid, maar goed ontbijten is goed voor de spijsvertering. Verder redelijk veel snoepen tussendoor. Amyway..ik begin tegenwoordig met drinkontbijt (geen biertje overigens 8) ) en een plak ontbijtkoek, of een eierkoek. Alleen dat snoepen hé :|

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 29 jan 2007 09:47

Met mij gaat het eindelijk een keertje de goede kant op. :D
Want meestal heb ik het met 1 week wel weer gezien.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 29 jan 2007 10:50

Ja, dat is bij mij ook zo...
Vandaag wordt een streng dagje... Ik mag als tussendoortjes nu alleen fruit, geen liga of ontbijtkoek of zo en moest vanmorgen beginnen met een beschuitje. Maar goed, we houden vol...! 8)
Afbeelding

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 29 jan 2007 10:59

Lieve mensen, ik heb bewondering voor jullie!!!

Hou vol!!!

Terug naar “Archief”