Nieuw onderdeel Refoweb

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 27 jan 2007 00:05

en mocht het niet lukken dat plaatsen, zet dan de link hier maar neer dan kunnen wij ehm dr op mikken
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 07 feb 2007 14:17

Ik vind de hulp wat magertjes als ik eerlijk ben. Teleurstellend, als ik nog eerlijker ben.

Kom op, mensen. Met dit soort dingen help je ons en uiteindelijk ook je zelf nog. We zullen de inkomsten toch omhoog moeten krijgen (de linksite moet daarbij helpen) anders heeft dat gevolgen voor Refoweb. Dit is niet iets wat je er even voor 40 uur bij kunt doen. Gert en ik blijven er niet ons hele leven bij werken. Dat houdt een keer op.

Misschien moet ik het zo zeggen: laat je waardering voor Refoweb blijken uit het aantal links dat je post. ;-)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 feb 2007 14:20

Ik wil best interessante links posten, maar ik heb niet echt een idee waar je naar op zoek bent.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 feb 2007 14:21

henkie schreef:Ik vind de hulp wat magertjes als ik eerlijk ben. Teleurstellend, als ik nog eerlijker ben.

Kom op, mensen. Met dit soort dingen help je ons en uiteindelijk ook je zelf nog. We zullen de inkomsten toch omhoog moeten krijgen (de linksite moet daarbij helpen) anders heeft dat gevolgen voor Refoweb. Dit is niet iets wat je er even voor 40 uur bij kunt doen. Gert en ik blijven er niet ons hele leven bij werken. Dat houdt een keer op.

Misschien moet ik het zo zeggen: laat je waardering voor Refoweb blijken uit het aantal links dat je post. ;-)

Ik begrijp ganschelijk de bedoeling niet hoor, het spijt me zeer. wat voor links, hoe, wat, waar? :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 feb 2007 14:25

Ik vraag me overigens sowieso af of dit nu echt een geweldig geslaagd en populair onderdeel gaat vormen.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 feb 2007 14:33

Misschien een ideetje voor een nieuwsbrief ofzo? Dan word het bij een wat grotere groep onder de aandacht gebracht dan alleen de mensen die dit topic lezen.

André

Berichtdoor André » 07 feb 2007 14:36

Misschien is het een vreemde vraag, maar kun je niet bij de diaconie van de hier op het forum aanwezige kerkgenootschappen aankloppen?
Volgens mij zijn jullie wel in 'staat' om het nut van refoweb uit te leggen aan de diaconie, welk nut dit forum heeft in deze 'seculiere' wereld?
Verder zou je ook een kleine bijdrage in de kosten kunnen vragen aan de nu reeds 3 websites van de vragenpanel leden, al is het maar een bijdrage.
Even als voorbeeld de leden van de SGP kunnen 800.000 € opbrengen voor een christelijk geluid in de politiek, ik vind dat je RW ook een christelijk geluid zou mogen noemen..
En het houdt de jeugd die hier schrijft ook een beetje zinnig bezig, toch?
Succes!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 feb 2007 14:37

'k Heb even gekeken, je het er van mij 22 geplaatst, als ieder zo'n aantal voor z'n rekening neemt, kom je een heel eind met je 5172 geregistreerde gebruikers :mrgreen: :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 feb 2007 14:38

Als ik het goed begrijp wordt een link dus pas dan geplaatst als de betreffende instantie erachter daarvoor betaalt?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 07 feb 2007 14:39

Misschien heb je op je zolderkamer nog meer van die hebbedingetjes als klomp-ski's dan kun je een refowebveiling organiseren. Al die rijke studentjes hier.. :mrgreen:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 feb 2007 14:42

Aragorn schreef:Als ik het goed begrijp wordt een link dus pas dan geplaatst als de betreffende instantie erachter daarvoor betaalt?

Dat denk ik niet, dan zou je die eerst moeten benaderen :)

Valt het niet onder één of ander fonds, Anjerfonds bijvoorbeeld :lol:

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 feb 2007 14:52

Aragorn schreef:Als ik het goed begrijp wordt een link dus pas dan geplaatst als de betreffende instantie erachter daarvoor betaalt?
Nee, als je hoger wilt staan moet je betalen. Maar dan moeten er wel een flink zootje links in staan anders heb je daar niet veel aan natuurlijk.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 feb 2007 15:08

Ik moet dus links posten omdat Henk en Omega liever niet meer werken?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 feb 2007 15:09

Raaf, dat staat er niet, lees nu eerst even 8)

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 07 feb 2007 15:16

rafaell schreef:Ik moet dus links posten omdat Henk en Omega liever niet meer werken?
*geeft bril*
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Terug naar “Archief”