Moderator: Moderafo's
leclerc schreef:ach toe! Deze vader van drie kinderen is daar echt niet meer dan 20 minuten aan kwijt.
Aragorn schreef:leclerc schreef:ach toe! Deze vader van drie kinderen is daar echt niet meer dan 20 minuten aan kwijt.
Ha, mijn vader deed het vroeger vaak op zaterdag. Dat duurde dan wel wat langer dan 20 minuten (een paar uur oid), maar dan moesten wij natuurlijk ook helpen met appels schillen en en in stukjes snijden en de helft van het deeg opeten voor het de kans had om in de taartvorm te belanden.
topkok schreef:nouw, k heb er een verklaring voor dat ouders (moeders) (ouderwetse hea) niet kunnen koken. Je bent al vanaf je eerst jaar volgepropt met het eten van je moeder, hierdoor kende je niet anders, als je ergens anders ging eten was het niet lekker. Het eten van je moeder is dus een psyschise verhaal, het heeft iets veranderd in je hersenen, en daardoor denk jij dat alles wat van je moeder komt goed is omdat je niet beter weet. Ik vind dat mijn moeder echt niet kan koken, sorry voor haar!! blunders vertelk nog wel eeen keertje
Lalage schreef:Annet: dan laat je die telefoon toch 's lekker rinkelen
Mijn moeder kan goed koken, ze vindt het ook leuk om nieuwe recepten uit te proberen, net als ikdus dat doet ze ook regelmatig als ik kom eten... met als risico dat het ook weleens heel vies kan zijn, haha. Nouja dat komt niet vaak voor. De kruidkoek van mijn mama is trouwens beroemd, die is simpel te maken en erg lekker. Ze heeft er altijd wel eentje in de vriezer, dan haalt ze er af en toe een paar plakjes uit, als Borkdude komt bijvoorbeeld. Het enige wat mijn moeder soms lastig vindt, is steeds verzinnen wat ze gaat koken. Dus als ik kom mag ik ook vaak kiezen, de kans is groot dat ik dan een gehaktbal wil, want dat maak ik zelf nooit (ik kan het wel, maar heb vegetarier-man).
Je hebt toch in een standaard (naam kwijt) altijd een dessertlepel en een eetlepel zitten? De dessert is kleiner als de eet als ik het goed zeg... Maar dat zal niet de eerste keer zijn dat ik het omwissel*Annet* schreef:klinkt echt lekker!
*pakt pen en papier en schrijft recept over*
is vast beter als die elastische gummibal van Atlanta kruidcake
maar wij eten pap en soep van dezelfde eetlepel. ik knal er gewoon een zootje in, het zal vast wel goed komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten