Moderator: Moderafo's
Spons schreef:eh even een serieuze vraag, ik weet niet of ik / wij het redden vrijdag .. maar alleen drinken is zo ... onaf..
wordt er serieus wat gedaan aan hapjes ? ik heb wel een idee wat helemaal niet veel geld hoeft te kosten ! want er is wel een verhoging vn het entree geld geweest maar je ziet er niks van terug
wat brie , andere kaasjes en toastjes, eiersalade (wil ik desnoods wel maken als ik zeker weet dat ik kom ) die je inkoopt bij de aldi of de lidl hoeft je helemaal de kop niet te kosten !
australiafreak schreef:Bertus87 schreef:Veenendaaldus.. 8 uur op De Klomp en je mag meerijden
ging jij dus niet meer met mij meerijden???
en verder ligt scherpenzeel redelijk bij mij in de buurt....dusss....
Ikkuh0310 schreef:australiafreak schreef:Bertus87 schreef:Veenendaaldus.. 8 uur op De Klomp en je mag meerijden
ging jij dus niet meer met mij meerijden???
en verder ligt scherpenzeel redelijk bij mij in de buurt....dusss....
je hoor me nog wel ff ask vry kan kryge..hor et morge ws dussj!khoop dak eindlyk ns n x kan..ben er nog nooit gweest
Dippie schreef:@Henkie en Omega: Het loopt waarschijnlijk niet storm met de aanmeldingen?Ik zou ook niet meer komen nu
Ik kreeg van de volgende personen een mail voor V.I.P.-plaatsen op de meeting. Zij komen in ieder geval (dus degenen die zich officieel via info@refoweb.nl hebben aangemeld)
(37)
Omega
Tijnoman
Gave_meid
Henkie
Annette
janneke
Daniel
Race406
HJD1980
Metty
Auke Hoekstra
Hippieblijhoofd
TKF
Technico
Zeckharyahu
Abdijbiertje om 1:00
Linde
Niels82
Dancer
nonno
T. Lindeman
Othello
EddyWally
Gerdien B.
Optimatus
Marina87
Maaike
Phox
Jip86
Smurffie
Rafaell
Bertus87
Lalage
Dippie
MW
Australiafreak
VODAAAAA (natuurlijk)
Spons schreef:mischien dat de hoge heren zich even serieus over deze vraag kunnen storten
Technico schreef:Spons schreef:mischien dat de hoge heren zich even serieus over deze vraag kunnen storten
Over dit onderwerp zijn wel meer discussies geweest geloof ik. Uitkomst was toen dat frituren binnen niet mocht ivm brandbeveiliging en er is toen niemand die zich opgeworpen heeft om iets anders te regelen (correct me if i'm wrong). Misschien moeten we niet zoveel op hoge heren afschuiven en zelf initiatief nemen (go mw!! (a)).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten