Othello schreef:Het bewijs voor die ambities rijkt momenteel nog niet veel verder dan de retoriek van Ahmedinedjad. En we hebben bij Saddam Hoessein gezien wat retoriek waard is.
Hussein had ook de plannen, en ik ben bang dat Iran iets vergevorderde plannen heeft en iets minder rationeel is dan Hussein.
Othello schreef:Ah, Godwin's Law kende ik nog niet. Interessant heur. Mocht je de vergelijking met Goebels niet op prijs stellen, dat neemt nog steeds niet weg dat Bush en consorten er met hun 'axis-of-evil' verhaaltjes blijkbaar uitstekend in slagen om mensen het hoofd op hol te brengen...
Aha, bedankt voor de diagnose.
Othello schreef:En waarom zou Israël er wel een omvangrijk arsenaal aan kernwapens op na mogen houden, en bijv. Iran niet? Omdat het een bedreigde staat is? De VS bedreigen voortdurend het complete Midden-Oosten...
Israël is geen bedreiging voor ons land, evenmin als de VS dat zijn, of welk willekeurig westers land met kernwapens. Ik beschouw Ahmedinedjad (Wat een rotnaam trouwens) wel als een bedreiging.