Dank voor de complimenten. Het is zo leuk: ze is echt nooit verkouden. Ze had toen zomaar paar keer geniest en zo'n heerlijke bel geproduceerd.
En die ogen krijg ik altijd veel reacties op. Het valt mij nooit zo erg op tot ik pas een foto van haar kreeg waarop ze weer heel doordringend keek. Zo, echt blauw dacht ik toen. En ze heeft ook hele lange wimpers, heeft vast geen mascara nodig, later als ze groot is.
Volgende week wordt ze 1! Ik wil haar oorbellen geven maar mijn man vind haar daar veel te klein voor..........
*Annet* schreef:Volgende week wordt ze 1! Ik wil haar oorbellen geven maar mijn man vind haar daar veel te klein voor..........
Leuk juist!! Als het een meisje is krijgt het ook vroeg oorbellen, ik denk ook wel dat het kan hoor! als ze nu 5 maanden zijn vind ik het een beetje vroeg, maar 1 jaar.... Succes met je man ompraten
Met Timo gaat het goed , hij is alleen al een paar weken verkouden maar ja wat wil je met dit weer Hij is alweer 10 maanden het gaat zo ontzettend hard!
Bijna baby af alweer....maar hij kan ook al weer wat meer Hij kruipt ( alhoewel... hij lijkt meer op een zeehondje want hij gaat op zijn buik de kamer door ) hij loopt in de box, trekt zich overal aan op en wil het liefste ook overal op klimmen
Vanmorgen mocht hij gratis op de foto bij een supermarkt.
Met lachen had hij geen moeite maar laat hij daar nou nooit zo'n moeite mee hebben