Werken in de zorg...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 24 jan 2007 08:50

Geen idee hoe ze het voor elkaar krijgen maar er is telkens weer wat mis hier.
Nu is vannacht de waterleiding gesprongen. Er zit een groot gat in de hoofd kraan en daardoor ook in de ketel. Ze hebben zo spoedig mogelijk de boel te repareren, maar het kan nog een aantal dagen gaan duren voor we weer warm water hebben.

Daar sta je dan met 8 gestrustureerde bewoners, die niet gewoon kunnen douchen, handen wassen, wc doortrekken, tandenpoetsen en belangrijkste: geen koffie kunnen zetten!

één klein voordeel: wij hebben het iets minder druk aangezien het 6 man douchen scheelt :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 jan 2007 11:19

óf extra druk omdat niemand kan douchen en uit zn dak gaat :?

Maar lekker gebouw, misschien aan renovatie toe?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 24 jan 2007 11:27

ja daar praten ze al jaaaaaaaaaaaren over en ze zijn net begonnen met de eerste dingen voor de nieuwbouw.

onder tussen doen we het met wat pakken water wat verstrekt wordt.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 24 jan 2007 12:48

succes ermee :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 26 jan 2007 23:03

Uit eindelijk is alles goed gekomen. 's Middags hadden we weer water. gelukkig hebben wij in het paviljoen een eigen ketel, dus binnen een half uur hadden we ook weer warm water.
Er zijn groepen die langer zonder warm water hebben gezeten, aangezien er een een grote ketel ook een gat was gekomen. Hoe het er nu precies voor staat heb ik echt geen idee van.

Volgende week komen ze de plafonds vervangen aangezien de brandweer de houte plafonds heeft afgekeurd. Dus ja... dan kunnen we onze lol weer op. Zo oud is het gebouw dus. Echt alles is zo ongeveer aan vervanging toe. Het jammere van deze investeringen is: over hooguit 5 jaar gaat het gebouw plat. Dan komt er nieuw bouw te staan.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 jan 2007 02:58

Gerdien B. schreef:Uit eindelijk is alles goed gekomen. 's Middags hadden we weer water. gelukkig hebben wij in het paviljoen een eigen ketel, dus binnen een half uur hadden we ook weer warm water.
Er zijn groepen die langer zonder warm water hebben gezeten, aangezien er een een grote ketel ook een gat was gekomen. Hoe het er nu precies voor staat heb ik echt geen idee van.

Volgende week komen ze de plafonds vervangen aangezien de brandweer de houte plafonds heeft afgekeurd. Dus ja... dan kunnen we onze lol weer op. Zo oud is het gebouw dus. Echt alles is zo ongeveer aan vervanging toe. Het jammere van deze investeringen is: over hooguit 5 jaar gaat het gebouw plat. Dan komt er nieuw bouw te staan.

als men nu alles gaat vervangen en over 5 jaar gaan nieuw bouwen ben je volgens mij ook duurder uit!??

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 jan 2007 12:18

ja, maar wat de brandweer opdraagt te doen, moet binnen kort termijn gerealiseerd worden. Tussen nu en de 5 jaar kan er brand uit breken en dan zijn zij verantwoordelijk omdat ze de voorschriften niet gevolgt hebben. Dan nog te zwijgen over de boetes die ze er voor kunnen krijgen zonder dat er echt iets gebeurd.

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 27 jan 2007 12:23

ah daar zijn ze bij ons ook zo heerlijk mee bezig :? Gordijnrails 15 cm verlagen ofzo omdat de rookmelders anders niets kunnen doen.
t Stomme was nog...de mensen die dat kwamen doen laten hun gereedschap open en bloot liggen, erg fijn op een gesloten afdeling met een aantal suicidale personen :|

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 jan 2007 12:29

:? inderdaad erg dom van ze.
je weet dan toch in wat voor instelling je werkt? Dan meot je daar ook erkening mee houden.

Zo heb je ook van die mensen die komen klussen op de groep (een bedrijf dat ingehuurd is, want eigen technische dienst is echt super hier in) en dan stormen ze zomaar de kamers van de bewoners op. Dat kan ook de meest gevaarlijke situaties opleveren.
Maar soms staan zij met knikkende knieën te kijken naar wat er allemaal gebeurd en dan loop je daar als meid (ook nog klein van stuk) de boel sussen, de agressie op te vangen e.d.

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 31 jan 2007 12:48

ik heb gistern gehoord dat ik ben aangenomen in het ziekenhuis in apeldoorn voor 32 uur. Op de afdeling short-stay en dagverpleging! ik kan daar 23 april beginnen. Ik heb er echt super veel zin in. Eerder was ik daar in het ziekenhuis ook al aangenomen als oproepkracht, met het idee dan heb ik toch iets als ik getrouwd ben. Maar dit is natuurlijk echt geweldig.
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 31 jan 2007 13:07

tof!!!

gefeliciteerd en heel veel succes!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 31 jan 2007 13:43

Inderdaad: super, gefeliciteerd!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 31 jan 2007 14:36

Leuk!! Gefeliciteerd!!!