Zwanger

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

wat krijgen lammetje en vlieger?

meisje
43
65%
jongen
23
35%

Totaal aantal stemmen: 66

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 jan 2007 18:25

lammetje schreef:Dan hoop ik voor je dat het niet met 37 weken geboren wordt rosekapje :wink:

dan hebben we in principe nog drie dagen om te overleggen voordat papa de aangifte moet doen :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jan 2007 18:30

ze dacht dat ze balletjes zag.. maar wat daarbij hoort zag ze niet :mrgreen: dus het kon ook nog een meisje zijn.. dat de schaamlippen wat opgezwollen ofzo waren.. maar ze zag dan de streeepjes weer niet die je normaal moet zien :? :?

we gaan nu maar een afspraak maken voor een pretecho want ik wil het wel erg graag weten..

volgens Tobias oom krijgen we een jongetje en ik moet eerlijk zeggen dat hij het nog nooit fout heeft gehad.. dus we gaan vooralsnog van een jongetje uit

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 jan 2007 18:32

maar op echo's schijnt het (ook) vaker een jongetje te zijn dan het in werkelijkheid is toch? :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 jan 2007 18:35

rosekapje schreef:
lammetje schreef:Dan hoop ik voor je dat het niet met 37 weken geboren wordt rosekapje :wink:

dan hebben we in principe nog drie dagen om te overleggen voordat papa de aangifte moet doen :wink:

mijn ouders hadden alleen maar jongensnamen want ze dachten dat het een jongetje werd. Toen het geboren was, hadden ze nog geen meisjes naam. Dus de volgende dag toch eindelijk een naam. (het was dus uiteindelijk een meisje).

Veel mensen vroegen hoe het meisje zou heten, en daar konden ze toen nog geen antwoord op geven. :mrgreen:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 22 jan 2007 18:39

haha ik zou het echt niet willen weten van te voren 100% zekerheid is toch minimaal...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 jan 2007 18:42

er zijn wel 'gevallen' waar je het echt duidelijk op kan zien, bij mn broertje bijvoorbeeld zagen we een piemel met ballen, dat was overduidelijk :wink: Bij ons konden ze het ook niet zien, wel heeft ze een 'vermoeden' uitgesproken, maar wij gaan gewoon van 'blanco' uit want ik heb ook een vermoeden en dat is het tegenovergestelde als die van de echoverpleegkundige :mrgreen:

Maar het blijft dus nog even spannend TJ, wel leuk hoor een pretecho!!!

topkok

Berichtdoor topkok » 22 jan 2007 19:45

leuk hoor, denk je dat het een jongetjes is alles ingericht in het blaauw word het een meisje, dat lijkt mij nou humor!! of is dat iets voor kerels??

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 22 jan 2007 20:06

blauw voor een meisje is nog neit zo erg... roze voor een jongen vind ik erger :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 jan 2007 21:47

trijntjejohanna schreef:blauw voor een meisje is nog neit zo erg... roze voor een jongen vind ik erger :mrgreen:

ken zat kerels met een rose overhemd, mijne heeft er zelfs twee, Christiaan heeft een shirt met daarop een rose cadilac 8)

maar idd een rose kamer voor een jongen gaat me dan wel weer net iets te ver. paars trouwens ook.

iemand trouwens enig idee wat ik kan doen tegen zuurbranden? (aub geen rennies)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 jan 2007 21:54

beschuit eten, werkte bij mij prima! Maar ik had er weinig last van eerlijk gezegd, alleen 's avonds in bed soms. En als het echt heel erg is kun je antagel vragen, smaakt naar tandenpasta (VIES) maar helpt ook prima!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 23 jan 2007 09:42

Tips:

· Gebruik kleine maaltijden en geef je maag zoveel mogelijk ruimte door rechtop te zitten

· Blijf na het eten een half uurtje rustig zitten

· Eet geen gekruid voedsel en drink geen koffie of frisdranken met koolzuur. Soms helpt een slokje melk of lepel vla tegen het branderige gevoel

· Eet niet te veel, te vet, te warm of te koud

Mocht dit niet voldoende helpen kan je bij de apotheek een drankje tegen maagzuur halen bijvoorbeeld antagel of regla ph. Ook mag je rennies gebruiken.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jan 2007 08:26

hoe is het met lammetje??

ik ben gister naar de huisarts geweest... heb nl al ene tijdje last van mn rechter elleboog, pols en schouder... en dan met name snachts (waardoor ik dus slecht slaap).. volgens de ha is het vocht.. en kan er weinig aan gedaan worden.. ik mag zo nodig paracetamol nemen..

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 24 jan 2007 09:29

heej tj is maartje veranderd in maarten???

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 24 jan 2007 09:45

trijntjejohanna schreef:hoe is het met lammetje??

dat vroeg ik me ook al af... ze is gister niet online geweest he?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 24 jan 2007 09:59

liefje schreef:heej tj is maartje veranderd in maarten???

haha ja... ik ga eerlijk gezegd uit van een jongetje, (zaterdag hebben we een herkansing.. mochten we het dan nog niet zien, dna mogen we gratis nog een keer komen).. omdat tobias oom dat gezegd heeft.. en die heeft het nog nooit verkeerd gehad!! bij milan had ie het ook goed! en ik dacht ook balletjes te zien op de echo.. maar we zullen zaterdag zien :mrgreen:

Terug naar “Archief”