Wat zijn jouw favoriete tijdschriften?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 22 jan 2007 14:43

Is er ook een geestelijke hoek of blijft de adam van die lading verstoken? En wat is de doelgroep eigenlijk???
Laat je leiden door Hem!

sela

Berichtdoor sela » 22 jan 2007 14:52

misschien is die kunst [breed, ook vormgeving en architectuur] wel wat voor klaas?

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 22 jan 2007 14:55

Tijn schreef:Is er ook een geestelijke hoek of blijft de adam van die lading verstoken? En wat is de doelgroep eigenlijk???

Ja die lading is uiteraard ook aanwezig gezien ons als christelijke initiatiefnemenrs en ook de doelgroep hebben we uitgewerkt maar ik ga hier niet allemaal specifieke vragen beantwoorden. Dan moet je je opgeven voor de eventuele klankbord groep als je daarbij betrokken wilt blijven. Dus verder beantwoord ik vanaf nu alleen vragen van mensen die iets willen bijdragen en graag per pb want dit wordt erg chaotisch
Laatst gewijzigd door meschianza op 22 jan 2007 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Tijn
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 22 jan 2007 14:58

ik zou het niet erg vinden om af en toe wat bijbelstudies te schrijven hoor. Dus als jullie als klankbordgroep nog behoefte daaraan hebben laat het dan even weten...
Laat je leiden door Hem!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jan 2007 15:04

Wat is overigens de tijdsinvestering en de frequentie van het redactieberaad?
ik heb overigens ook een fulltime baan en ben ook nog fulltime vader van drie kinderen en pas werd ik genomineerd voor kerkeraadslid omdat ik het zo leuk deed met de jeugd :wink:
Maar ik vind het erg leuk om te schrijven, alleen kijken of er wat in te passen valt.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 22 jan 2007 15:10

meschianza schreef:Dus verder beantwoord ik vanaf nu alleen vragen van mensen die iets willen bijdragen en graag per pb want dit wordt erg chaotisch

(je kan je ook opgeven als medewerker ipv redactielid, dan doe je gewoon nu en dan een opdracht en hoef je neit naar redactievergaderingen te komen of mee te beslissen over inhoud e.d.)

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jan 2007 15:27

meschianza schreef:
Othello schreef:Wie gaat de eindredactie doen? Dat is tamelijk cruciaal, namelijk.

Jij :) 8)
Ik geloof dat Gerswin dat wilde doen, maar daar gaat echt veel tijd in zitten als eindverantwoordelijk moet je wel even steeds maar alles lezen.

OK. Ik wil dan bij deze de eindredactie op me nemen. Ik wil eerst even aanzien of dat te combineren is met het zélf schrijven van artikelen, maar als dat lukt doe ik dat er natuurlijk graag bij. 't Is alleen dat ik eindredactie zo verrekte belangrijk vind. Ik háát artikelen die vol staan met spelfouten en kromme zinnen...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 jan 2007 15:35

Je kunt het blad eventueel opvullen met pagina's voor lezers die willen reageren op actuele zaken. Of ingezonden gedichten (elke keer een ander thema) eveneens met foto's.
*Afhankelijk van de doelgroep; Een soort exclusieve uitgaansagenda (concerten met een christelijk sausje), tentoonstellingen, beurzen, festivals, etc. (Dan heb ik het dus niet over het havenfestival in Alblasserdam of de Wegwijsbeurs 8) )

Zomaar wat suggesties, al zijn die misschien allang een keer voorbij gekomen 8-[

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 jan 2007 15:36

Ik háát artikelen die vol staan met spelfouten en kromme zinnen...

Ik ook, alleen moet ik nog even bijschaven hoe het wèl moet. :mrgreen:

Edit: Bewerkt, ik vergat de punt. 8)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 22 jan 2007 15:57

Othello schreef: Ik wil dan bij deze de eindredactie op me nemen. Ik wil eerst even aanzien of dat te combineren is met het zélf schrijven van artikelen, maar als dat lukt doe ik dat er natuurlijk graag bij. 't Is alleen dat ik eindredactie zo verrekte belangrijk vind. Ik háát artikelen die vol staan met spelfouten en kromme zinnen...

Ik zal je aandragen! Maar ik geloof dat Gershwin dit misschien gaat doen
Laatst gewijzigd door meschianza op 22 jan 2007 18:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jan 2007 15:59

Prima! Ik heur het wel.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 22 jan 2007 15:59

Smurffie schreef:Je kunt het blad eventueel opvullen met pagina's voor lezers die willen reageren op actuele zaken. Of ingezonden gedichten (elke keer een ander thema) eveneens met foto's.
*Afhankelijk van de doelgroep; Een soort exclusieve uitgaansagenda (concerten met een christelijk sausje), tentoonstellingen, beurzen, festivals, etc. (Dan heb ik het dus niet over het havenfestival in Alblasserdam of de Wegwijsbeurs 8) )

Zomaar wat suggesties, al zijn die misschien allang een keer voorbij gekomen 8-[

leukleuk, en uitgaanreporter. Sturen we een camera mee naar iemands favouriete uitgaansgelegenheid.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 jan 2007 16:13

*songtekstenkwis.
*geschiedenis. (Misschien wat cliché, maar er zijn behoorlijk wat figuren uit de geschiedenis die (positief of negatief) invloed hebben gehad in het verleden.) Uit jezelf google je niet zo snel op Che Guevara bijv. maar zo pik je als lezer toch weer eens wat mee, wat acheraf misschien veel interessanter is dan je eigenlijk dacht.
*filmrecensies.

En als eenmaal alles op pootjes is gezet..wat te denken van een eigen website? Of is dat nog te hoog gegrepen?

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jan 2007 16:21

Een eigen website is vermoedelijk stukken mínder hoog gegrepen dan een eigen magazine... 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 jan 2007 16:23

Othello schreef:Een eigen website is vermoedelijk stukken mínder hoog gegrepen dan een eigen magazine... 8)

Hm..maar bovenop een eigen magazine nog een eigen website, bedoel ik. :P

Terug naar “Archief”