freek schreef:freek schreef:erikhavenaar schreef:Ds Schultink heeft bedankt voor Terneuzen (net als altijd)
Waarom beroep je hem dan?
Er is toch wel iets meer keus (ik dacht 4 ofzo).
Ja, maar die komen ook niet...

Moderator: Moderafo's
freek schreef:freek schreef:erikhavenaar schreef:Ds Schultink heeft bedankt voor Terneuzen (net als altijd)
Waarom beroep je hem dan?
Er is toch wel iets meer keus (ik dacht 4 ofzo).
TKF schreef:De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)
blaarkop schreef:TKF schreef:De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)
idd 18 jaar en de kerk zit nog steeds afgeladen vol met stoelen en ik weet niet wat nog erbij.Zelfs op nieuwjaarsmorgen tot grote vreugde van Ds.op"t Hof(komt uit de kerkbode)
freek schreef:blaarkop schreef:TKF schreef:De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)
idd 18 jaar en de kerk zit nog steeds afgeladen vol met stoelen en ik weet niet wat nog erbij.Zelfs op nieuwjaarsmorgen tot grote vreugde van Ds.op"t Hof(komt uit de kerkbode)
Ze willen eigenlijk weer verbouwen, maar zolang de onzekerheid mbt de gebouwen er nog is, wachten ze daar mee.
blaarkop schreef:TKF schreef:De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)
Abdijbiertje om 1:00 schreef:blaarkop schreef:TKF schreef:De professor doctor van de HHK (op 't Hof) heeft een beroep naar Urk ontvangen. Ik zou overigens niet weten hoe lang hij inmiddels al niet in Nederhemert staat. (Bij ons komt hij overigens nooit meer)
Is dat de broer van die leraar Duits op het Van Lodenstein? Heb hem volgens mij 1x gehoord in Middelharnis toen we daar op vakantie waren. Heb nog nooit zo'n donderpreek gehoord.... Excuseer, ik kon er niet vrolijk van worden.
blaarkop schreef:marina87 schreef:Dominee P. Molenaar uit Scherpenzeel (PKN) heeft een beroep gekregen uit Barneveld. De 23ste moet hij een beslissing nemen. (Ik hoop stiekem dat hij bij ons blijft.)
ook na 15 jaar Scherpenzeel ??????????
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten