Geslachtsverandering

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jan 2007 22:28

Cisca schreef:
Aragorn schreef:Welja, in bijna elke discussie over homo's komt de verdachtmaking dat mensen die er niet zo enthousiast over zijn zelf weleens homo zouden kunnen zijn uiteindelijk aan de orde. Dat is natuurlijk volslagen kul, Cisca.

Niet zo enthousiast is wel erg lieflijk aangeduid, wat Boekenlezer betreft :|

So what, het is helemaal niet zo uitzonderlijk dat mensen moeite hebben om met homo's om te gaan en het blijft staan dat het nergens op slaat om dan te suggereren dat zo iemand zelf homo is.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 20 jan 2007 22:43

Aragorn schreef:
Cisca schreef:
Aragorn schreef:Welja, in bijna elke discussie over homo's komt de verdachtmaking dat mensen die er niet zo enthousiast over zijn zelf weleens homo zouden kunnen zijn uiteindelijk aan de orde. Dat is natuurlijk volslagen kul, Cisca.

Niet zo enthousiast is wel erg lieflijk aangeduid, wat Boekenlezer betreft :|

So what, het is helemaal niet zo uitzonderlijk dat mensen moeite hebben om met homo's om te gaan en het blijft staan dat het nergens op slaat om dan te suggereren dat zo iemand zelf homo is.

Ho ho, zou kunnen zijn, daarbij, ik heb helemaal niets tegen homo's voor mij heeft dat geen nare bijklank, zou wel verschil maken als iemand dat postte die altijd aan kwam zetten met teksten en veroordelingen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jan 2007 22:45

Dat is waar, maar je suggereert er wel mee dat iemand in feite via een omweg z'n eigen frustraties aan het botvieren is ipv een min of meer integere mening heeft. En als dat ook al niet het geval is, waarom zeg je het dan?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 20 jan 2007 23:12

Aragorn schreef:Dat is waar, maar je suggereert er wel mee dat iemand in feite via een omweg z'n eigen frustraties aan het botvieren is ipv een min of meer integere mening heeft. En als dat ook al niet het geval is, waarom zeg je het dan?

Omdat ik het jammer vind dat er steeds zo verachtelijk wordt gedaan tegen bepaalde mensen, die heel waardevol kunnen zijn, zoals ik meerdere malen ondervonden heb, dat is kwetsend, doet mij net zo goed zeer, als je iemand raakt, waar ik op een bepaalde manier van hou, raak je mij ook.
't Zou dus kunnen zijn dat men zo'n houding als masker gebruikt, in dat geval zou ik het kunnen begrijpen.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 21 jan 2007 16:17

Boekenlezer schreef:Omdat ik niet zou weten wat ik er aan zou kunnen doen, is het iets waar ik me niet mee bezig houd. En dat gaat ook goed. Is wel zo rustig.

Je kunt proberen die mensen in de eerste plaats te zien als mensen, en niet als homo's.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 21 jan 2007 16:20

Boekenlezer schreef:Nou is het 'probleem' dat ik helemaal niks tegen heb op negers. Wat je met mijn tekst gedaan hebt, is een modificatie maken, en wel zo, dat ik me er plotseling nauwelijks of niks meer bij kan voorstellen.
Bij een negerfobie denk ik aan bijvoorbeeld de Ku Klux Klan, en de lynchpartijen die zij hielden.

Vreemd dat je je bij het ene niks kan voorstellen en bij het andere wel.
En je ziet blijkbaar verschil tussen discriminatie van homo's en negers? Het ene kan niet, en het andere wel? Ook homo's hebben te vrezen voor KKK-achtige praktijken, (wat in Brokeback Mountain trouwens ook gebeurd).

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 21 jan 2007 16:52

Boekenlezer schreef:Want ook al zullen zeker niet alle homomannen voor me vallen, er is toch altijd een 'je weet maar nooit'-factor, en dat blijf ik een enge gedachte vinden. Natuurlijk is mijn positie dan gelijk helder, maar toch... je vangt toch iets op van de verkeerde kant die jou dan op een bepaalde manier ziet. En dat is gewoon niet fijn.

En de vrouwen op je werk? Ben je daar ook bang van? 'Je weet maar nooit'... 8-[

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 21 jan 2007 16:58

marina87 schreef:
Boekenlezer schreef:Want ook al zullen zeker niet alle homomannen voor me vallen, er is toch altijd een 'je weet maar nooit'-factor, en dat blijf ik een enge gedachte vinden. Natuurlijk is mijn positie dan gelijk helder, maar toch... je vangt toch iets op van de verkeerde kant die jou dan op een bepaalde manier ziet. En dat is gewoon niet fijn.

En de vrouwen op je werk? Ben je daar ook bang van? 'Je weet maar nooit'... 8-[
Als die allemaal lesbisch zijn heb je daar natuurlijk geen last van 8)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 21 jan 2007 17:04

Ja maar dat zijn afwijkende wezens, dus die zijn ook eng. :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 jan 2007 17:55

Idd, lesbische vrouwen zijn pas eng! :shock: Die hebben geen mannen nodig dus daar heb je als man geen grip op.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 21 jan 2007 22:21

Aragorn schreef:Idd, lesbische vrouwen zijn pas eng! :shock: Die hebben geen mannen nodig dus daar heb je als man geen grip op.

en ze zien er nooit zo uit als in die films

Roodkapje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Roodkapje » 22 jan 2007 01:34

Aragorn schreef:Idd, lesbische vrouwen zijn pas eng! :shock: Die hebben geen mannen nodig dus daar heb je als man geen grip op.

Ik wil wel langskomen in het kader van systematische desensivitatie. :clown:

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 22 jan 2007 01:36

Roodkapje schreef:Ik wil wel langskomen in het kader van systematische desensivitatie. :clown:

Maar jij bent helemaal niet lesbisch, eeh toch :?db
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 22 jan 2007 01:37

MrSokkie schreef:

en ze zien er nooit zo uit als in die films

:mrgreen:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Roodkapje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Roodkapje » 22 jan 2007 01:39

Harm-J schreef:
Roodkapje schreef:Ik wil wel langskomen in het kader van systematische desensivitatie. :clown:

Maar jij bent helemaal niet lesbisch, eeh toch :?db

Niet helemaal, maar dat zou ook flooding geweest zijn. Je moet voorzichtig beginnen... Mijn vrienden (allemaal van het merk man) hebben aardig wat grip op me :mrgreen: Ik heb ze inderdaad alleen niet nodig ofzo ;)

Dus als zij niet in paniek wegvluchten naar hun vriendin, dan kan Aragorn ook wel leren dat de anders geaarde medemens heus niet eng is.

Hoewel ik standaard potten met stiekeltjeshaar en tuinbroek ook mijd. Die vind ik een beetje sneu.

Terug naar “Archief”