Wat zijn jouw favoriete tijdschriften?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Technico

Berichtdoor Technico » 20 jan 2007 23:00

TKF schreef:Maar inderdaad, mijn examens komen er aan. Op het moment sta er redelijk voor, maar voor juni zal ik dus niet actief kunnen zijn. :)

Vóór juni zijn columns schrijven ed. nog niet nodig. Dan zitten we wss nog volop in de ontwikkelfase. En mocht je redactiewerk willen gaan doen, dan is het misschien ook wel mogelijk om dat na juni op te pakken.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 20 jan 2007 23:06

Technico schreef:
TKF schreef:Maar inderdaad, mijn examens komen er aan. Op het moment sta er redelijk voor, maar voor juni zal ik dus niet actief kunnen zijn. :)

Vóór juni zijn columns schrijven ed. nog niet nodig. Dan zitten we wss nog volop in de ontwikkelfase. En mocht je redactiewerk willen gaan doen, dan is het misschien ook wel mogelijk om dat na juni op te pakken.

Ja inderdaad, reken maar dat er 3/4 jaar overheen kan gaan voor de zaak in de lucht is (maar dan is het ook grandioos, spetterend vernieuwend 8) )
DUs ruim de tijd voor jou om voor ons de politieke leiders van Nederland het vuur aan de schenen te leggen :wink:

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 20 jan 2007 23:10

Is ADAM de werknaam?
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 20 jan 2007 23:12

leclerc schreef:Is ADAM de werknaam?

jah een parodie op de Eva en dat we allemaal adamskinderen zijn iets met rode aarde en weet ik veel wat er nog meer was. Maar het is een tijdelijke naam hoor.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 20 jan 2007 23:13

Als je de foto van adam clayton die op de ongecensureerde versie van Achtung Baby staat gebruikt voor een cover dan is dat wel een hele mooie knipoog naar de Eva
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 jan 2007 23:28

leclerc schreef:Als je de foto van adam clayton die op de ongecensureerde versie van Achtung Baby staat gebruikt voor een cover dan is dat wel een hele mooie knipoog naar de Eva

:mrgreen: Dan weten de lezers ook gelijk wat ze kunnen verwachten: spiritualiteit, cultuur en provocatie.

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 20 jan 2007 23:31

Aragorn schreef:spiritualiteit, cultuur en provocatie.

Cool! 8)
Auf Wiedersehen!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 jan 2007 23:32

Haha, leuke foto's :mrgreen:

En geweldige ideeën! Als er nu net zoveel lezers zijn als mensen die er aan meewerken, dan kom je toch al een heel eind 8)

Mijn bijdragen moet je erbij denken vrees ik..hoewel ik Meschianza natuurlijk regelmatig van een pot thee kan voorzien als zij al fronsend en penneknauwend haar geniale ideeën opboert. 8)
Mesch, je secretaresse staat voor je klaar :mrgreen:

Heel veel succes ermee een ieder!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 21 jan 2007 11:43

meschianza schreef:Ik heb dat hele tijdschriftidee natuurlijk ook alleen doorgezet omdat ik me graag beweeg tussen creatief, langharig mannelijk schoon :mrgreen:

(ik moet nu echt even cola drinken, wat een geestelijke activiteiten weer op de zaterdagavond)

Pfoeh, ik ben niet de enige blijkbaar 8)

:D Ik word echt steeds enthousiaster over Adam :D

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 21 jan 2007 21:39

Hippieblijhoofd schreef:
meschianza schreef:Ik heb dat hele tijdschriftidee natuurlijk ook alleen doorgezet omdat ik me graag beweeg tussen creatief, langharig mannelijk schoon :mrgreen:

(ik moet nu echt even cola drinken, wat een geestelijke activiteiten weer op de zaterdagavond)

Pfoeh, ik ben niet de enige blijkbaar 8)

:D Ik word echt steeds enthousiaster over Adam :D

Nou, ik vind het ook zo enorm leuk dat vrijdagavond bleek dat we echt op bijna alle gebieden wel iemand vertegenwoordigd was met de nodige intresses, talenten, opleiding en ervaringen, en allemaal verschillende leeftijden en achtergronden maar wel allemaal op 1 lijn wat betreft het idee. ALleen dat is al heel leuk.

sela

Berichtdoor sela » 21 jan 2007 22:38

jippie.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jan 2007 09:51

Shoot, ik heb wat gemist. Maar gaaf dat jullie een vruchtbare bijeenkomst hebben gehad!

Ik ben uiteraard nog steeds beschikbaar voor (eind)redactionele taken. Afhankelijk van de beschikbare tijd zou ik ook in staat moeten zijn reportages, interviews, achtergrondverhalen en opiniërende stukken te schrijven. Althans, dat moet ik in het kader van m'n studie ook, dus voor Adam (goede vondst!) zou dat ook moeten lukken... 8)

Mesch, heb je al een soort van tijdpad waarop de vervolgstappen en eventueel de 'redactievergaderingen' staan ingepland?

[S]
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor [S] » 22 jan 2007 12:35

Othello schreef:...Mesch, heb je al een soort van tijdpad waarop de vervolgstappen en eventueel de 'redactievergaderingen' staan ingepland?

Ik kan deze vraag wel even voor Mesch beantwoorden, ik hoop dat ze dat niet erg vind :P
Nee deze zijn nog niet vastgelegd maar zullen spoedig volgen.
Afbeelding

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 22 jan 2007 12:52

Othello schreef:Shoot, ik heb wat gemist. Maar gaaf dat jullie een vruchtbare bijeenkomst hebben gehad!

Ik ben uiteraard nog steeds beschikbaar voor (eind)redactionele taken. Afhankelijk van de beschikbare tijd zou ik ook in staat moeten zijn reportages, interviews, achtergrondverhalen en opiniërende stukken te schrijven. Althans, dat moet ik in het kader van m'n studie ook, dus voor Adam (goede vondst!) zou dat ook moeten lukken... 8)

Mesch, heb je al een soort van tijdpad waarop de vervolgstappen en eventueel de 'redactievergaderingen' staan ingepland?

*Grijpt Othello bij zijn kraag en laat niet meer los.* We hebben een hoofdredactie gevormd met 6 mensen (nog best veel maar dat overlegd iig makkelijker dan met 10) die zes gaan binnenkort weer even bij elkaar komen, dan kijken we wat we nu precies in huis hebben en waar er nog redactiemensen nodig zijn. Er word dan ook een planning gemaakt zoals [s] al vermelde. Maar goede schrijvers die ook bij de grondlegging van dit idee aanwezig waren zijn zeker bijzonder welkom! Maar we weten nog niet precies waar en hoe.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jan 2007 12:54

*stamelt gesmoord*

Ahrg... OK. Wel, ik sta tot jullie beschikking.

Terug naar “Archief”