CVS

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 20 jan 2007 16:40

Jep, daar raak je idd uitgeput van.. En dan na een week slaap ik meestal wel n dagje (bijv. op zaterdag).
Maar net zoals vannacht: Ik moest overgeven, en heb erna niet (veel) meer geslapen en nu lig ik niet lkkr in bed en moet ik wel eruit komen.. :?

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 21 jan 2007 02:08

Hoi GeeruQu,

ik ben een tijdje niet actief geweest op Refoweb (te moe, lol) maar zie nu toevallig je topic en ik dacht, laat ik even reageren.
Ik heb sinds mijn 12 ME, later is daar nog Fybromyalgie bijgekomen. Ik ben ondertussen 22 jaar en nog altijd erg ziek.
Ik zal hier niet mijn hele levensverhaal ophangen want anders heb je wel erg veel te lezen maar mocht je willen praten, PB me dan gerust :)

Ik wil je in elk geval veel sterkte en kracht wensen en hopelijk ook begrip van de mensen die om je geven en waar je mee te maken hebt, ik heb zelf in de jaren dat ik ziek ben helaas te vaak meegemaakt dat er geen enkel begrip voor is als je zegt "Ik ben zo moe" en dat je dan het antwoord krijgt "Ja, maar iedereen is weleens moe."
Dat soort mensen moet je boven staan en negeren, je zult hier om mee moeten leren gaan, hoe moeilijk het ook zal zijn en als er iets is waarmee ik je kan helpen dan doe ik dat graag. :)

Dit geldt natuurlijk ook voor andere ME-ers/Fybro-ers he ;)
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 21 jan 2007 10:30

Hee Leilah,
Idd, zulke antwoorden krijg ik ook altijd, zelfs van mn moeder af en toe: 'Ja, iedereen is moe.'
Dan denk ik wel ns: Nou, zullen we ruilen? Dan zul je zelf zo zeuren..
Er mee om gaan lijkt me een lange weg, maar het niet accepteren lijkt me veel moeilijker, dus leren we er mee om te gaan. Rust nemen als het nodig is, prioriteiten stellen e.d.
Als ik hulp nodig is, pb ik je wel ff.. ;) Maar opzich gaat t nu wel lkkr! :)

Margreet <><
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Margreet <>< » 22 jan 2007 19:41

Hay Geer. Irl spreek ik je natuurlijk vaak zat, en we MSN-en ook zowat altijd met elkaar, maar toch maar ff een reactietje op Refoweb. Blijf niet met vage-antwoorden-van-de-dokter zitten, maak gewoon zélf een afspraak hogerop.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 jan 2007 19:47

Leilah schreef:Ik heb sinds mijn 12 ME, later is daar nog Fybromyalgie bijgekomen. Ik ben ondertussen 22 jaar en nog altijd erg ziek.

Tjoh, er zitten hier toch nog lotgenoten :)

Terug naar “Archief”