Ik zal mijn bruine hemd meenemen.rafaell schreef:T. Lindeman schreef:De NLP is dan rijkelijk vertegenwoordigd.
Idd, nemen jullie je vlaggen en vaandels ook mee om lekker in de maat mee te gaan paraderen?
Moderator: Moderafo's
Machiavelli schreef:Ik zal mijn bruine hemd meenemen.rafaell schreef:T. Lindeman schreef:De NLP is dan rijkelijk vertegenwoordigd.
Idd, nemen jullie je vlaggen en vaandels ook mee om lekker in de maat mee te gaan paraderen?
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Machiavelli schreef:Ik zal mijn bruine hemd meenemen.rafaell schreef:T. Lindeman schreef:De NLP is dan rijkelijk vertegenwoordigd.
Grote, zware, overdreven goed gepoetste laarzen erbij. Hoppa!
Race406 schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Machiavelli schreef:Ik zal mijn bruine hemd meenemen.rafaell schreef:T. Lindeman schreef:De NLP is dan rijkelijk vertegenwoordigd.
Neem dan ook je helm mee.....
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Race406 schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Machiavelli schreef:Ik zal mijn bruine hemd meenemen.rafaell schreef:T. Lindeman schreef:De NLP is dan rijkelijk vertegenwoordigd.
Neem dan ook je helm mee.....
Ja, plus in ons hoofd het Horst Wessel-lied. Zo, zo kan hij wel weer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten