Moderator: Moderafo's
leentje schreef:Ger Gem. Ds. Veenendaal heeft het beroep naar Zwijndrecht aangenomen!
Race406 schreef:leentje schreef:Ger Gem. Ds. Veenendaal heeft het beroep naar Zwijndrecht aangenomen!
Gefeliciteerd! Da's voor het eerst in lange tijd dat een predikant in de GG een beroep aanneemt.....![]()
![]()
blaarkop schreef:Race406 schreef:leentje schreef:Ger Gem. Ds. Veenendaal heeft het beroep naar Zwijndrecht aangenomen!
Gefeliciteerd! Da's voor het eerst in lange tijd dat een predikant in de GG een beroep aanneemt.....![]()
![]()
moet je toch beter dekrant lezen want Ds.D.W.Tuinier heeft enkele weken geleden het beroep naar Aagtekerke aangenomen!!!!!!
Zwijndrecht isoverigens wel een gemeente met een Chtr.Geref verleden net als Ds.J.Veenendaal
columbus schreef:leentje schreef:Ger Gem. Ds. Veenendaal heeft het beroep naar Zwijndrecht aangenomen!
Daar zijn ze in Rhenen vast niet blij mee denk ik.
MissF schreef:columbus schreef:leentje schreef:Ger Gem. Ds. Veenendaal heeft het beroep naar Zwijndrecht aangenomen!
Nee idd. Ik geloof dat veel mensen daar kerken omdat ze dominee Veenendaal erg graag horen.
Wie weet, stroomt onze kerk dan vol
aahaa schreef:MissF schreef:columbus schreef:leentje schreef:Ger Gem. Ds. Veenendaal heeft het beroep naar Zwijndrecht aangenomen!
Nee idd. Ik geloof dat veel mensen daar kerken omdat ze dominee Veenendaal erg graag horen.
Wie weet, stroomt onze kerk dan vol
betwijfel ik.
stap naar hv rhenen is wel wat groter. ik denk dat hhk achterberg er meer van zal gaan merken.
maar jullie kerk is al aardig vol (ten koste van onze kerk)
erikhavenaar schreef:geen idee dat doen ze elk jaarfreek schreef:erikhavenaar schreef:Ds Schultink heeft bedankt voor Terneuzen (net als altijd)
Waarom beroep je hem dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten