contacten leggen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 13 jan 2007 19:49

Oh, dus als ik zeg: 'zó, jij hebt een complete stoommachine in je longen man' oid, dan eh...? Anxious clown

Honey, dan zou ik je direct een joint aanbieden 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2007 19:52

Kijk eens aan, dat is al stukken beter dan een mep met een krokodillenleren handtasje! Het werkt dus! :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 13 jan 2007 20:00

Precies, en om een goede band op te bouwen gaan we die joint samen halen, want je gelooft toch zeker zelf niet dat ik er standaard mee op zak loop. 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 jan 2007 20:03

Waar ik huiverig voor ben m.b.t. contacten in wording, is om in een situatie te komen waarin je het gevoel hebt dat je dit en dat moet, en anders kwets je de andere persoon.
In het geval van een cassière bijvoorbeeld: dat, omdat we elkaar nogal zien en nadrukkelijk van elkaars bestaan af weten, ik altijd bij haar af zou moeten rekenen. Dat doe ik dus niet, want dan krijg ik het gevoel om in een kramp terecht te komen. Ik wissel dat een beetje af: de ene keer wel, de andere keer niet. Het risico om dan teleur te stellen neem ik liever voor lief, dan in die kramp terecht te komen. Want dat laatste wreekt zich gegarandeerd eens. Dat eerste zie ik dan toch als gunstiger, omdat die andere persoon daar eventueel wel aan kan wennen dat ik zo doe. (Kwestie van leren kennen dus.)
De ontmoeting met zo'n persoon op zichzelf staat me nog niet eens tegen, want ik zou er niet echt een probleem mee hebben als zo iemand op zo'n moment naar mij toe zou komen lopen. Het gaat mij hier meer om die onaangename kramp, waarvan ik kan verzekeren dat dat zeker niet bevorderlijk zal werken op mijn sociale functioneren.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2007 20:06

Betekent het feit dat je over dat soort dingen nadenkt niet dat er al ergens een soort kramp zit?

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 jan 2007 20:20

Aragorn schreef:Betekent het feit dat je over dat soort dingen nadenkt niet dat er al ergens een soort kramp zit?

'k Weet niet. Dat zij dan zo.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo bewust ben van veel dingen, en er in mijn gedachten bij stil sta. Misschien ben ik dan een beetje apart. Het zij dan zo.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2007 20:21

Het maakt mij verder niet uit, maar ik geloof niet dat ik er überhaupt over na zou denken welke kassa ik zou nemen.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 13 jan 2007 20:25

Aragorn schreef:Het maakt mij verder niet uit, maar ik geloof niet dat ik er überhaupt over na zou denken welke kassa ik zou nemen.

Ik normaal gesproken ook niet. Behalve dan: waar ben ik het snelste aan de beurt?
Maar in dit geval heb ik het over een bijzonder gevalletje, vandaar. (Daar weet Smurffie wel wat meer van. :) )

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 13 jan 2007 20:38

Boekenlezer schreef:
Aragorn schreef:Het maakt mij verder niet uit, maar ik geloof niet dat ik er überhaupt over na zou denken welke kassa ik zou nemen.

Ik normaal gesproken ook niet. Behalve dan: waar ben ik het snelste aan de beurt?
Maar in dit geval heb ik het over een bijzonder gevalletje, vandaar. (Daar weet Smurffie wel wat meer van. :) )

? 8-[

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2007 20:40

Ah, waar werkte jij ook alweer achter de kassa smurf? 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 13 jan 2007 20:44

Bij de HEMA destijds..ik denk niet dat Boekenlezer daar zijn nasi-speciaal vandaan haalt 8)

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 13 jan 2007 21:18

*volgt deze ontwikkeling met grote belangstelling * :mrgreen:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 jan 2007 21:19

Koop jij ook weleens bij de Hema dan?

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 13 jan 2007 21:20

Ik probeer zo weinig mogelijk in winkels te komen...ben bang van winkelwagens... :mrgreen:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.

Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 13 jan 2007 21:22

Alleen rookworsten,die zijn lekker pittig :lol:

Terug naar “Archief”