Moderator: Moderafo's
Hippieblijhoofd schreef:Najah, het voorbeeld dat Marnix gebruikte is overduidelijk wel van te voren bedacht. Evenals zoveel van die 'grappige' openingszinnen. Als ik niet merk dat hij het van te voren bedacht heeft, of hij doet het niet om per se grappig over te komen, dan maakt het me niet uit hoor
Aragorn schreef:Je kunt natuurlijk ook een enorm clichématige openingszin gebruiken en zo het hele aanspreek-gebeuren relativeren. Dan ben je gelijk een Man Met Humor en die hebben bij vrouwen vaak een streepje voor, schijnt.
Aragorn schreef:Je kunt natuurlijk ook een enorm clichématige openingszin gebruiken en zo het hele aanspreek-gebeuren relativeren. Dan ben je gelijk een Man Met Humor en die hebben bij vrouwen vaak een streepje voor, schijnt.
Dreamster schreef:Aragorn schreef:Je kunt natuurlijk ook een enorm clichématige openingszin gebruiken en zo het hele aanspreek-gebeuren relativeren. Dan ben je gelijk een Man Met Humor en die hebben bij vrouwen vaak een streepje voor, schijnt.
Ik denk dat je dat bij mannen minder snel moet proberen...
Een beetje aandacht is voor de meeste vrouwen wel leuk, maar niet van die overdreven aandacht...
Dreamster schreef:Ik denk dat je dat bij mannen minder snel moet proberen...
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Je kunt natuurlijk ook een enorm clichématige openingszin gebruiken en zo het hele aanspreek-gebeuren relativeren. Dan ben je gelijk een Man Met Humor en die hebben bij vrouwen vaak een streepje voor, schijnt.
Zéker weten. Het was niet zn openingszin, maar toch al binnen 10 minuten, toen ik ergens heel hard om moest lachen, zei hij heel droog; ''Zó, je hebt een complete loodfabriek in je mond man.'' En Smurff was verkocht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten