Moderator: Moderafo's
tinos schreef:Aanleg hebben voor veel geld daarentegen weer wel
Ik hoop dat zij veel geld gaat verdienen dan kan ik me gewoon blijven richten op het verbeteren van de wereld.
Hippieblijhoofd schreef:tinos schreef:Aanleg hebben voor veel geld daarentegen weer wel
Ik hoop dat zij veel geld gaat verdienen dan kan ik me gewoon blijven richten op het verbeteren van de wereld.
Dat wil ik andersom
Of ik wil dat we allebei weinig geld verdienen, want als je rijk bent loop je meer risico om snob te worden (of dat je geliefde een snob word)..
tinos schreef:Hippieblijhoofd schreef:tinos schreef:Aanleg hebben voor veel geld daarentegen weer wel
Dat wil ik andersom
Of ik wil dat we allebei weinig geld verdienen, want als je rijk bent loop je meer risico om snob te worden (of dat je geliefde een snob word)..
Allebei arm is opzich ook wel prima inderdaad. Wat moet je met zilver en goud?
tinos schreef:Hippieblijhoofd schreef:tinos schreef:Aanleg hebben voor veel geld daarentegen weer wel
Dat wil ik andersom
Allebei arm is opzich ook wel prima inderdaad. Wat moet je met zilver en goud?
Hippieblijhoofd schreef:tinos schreef:Zo is het.
@ hippie: Hoe kom je bij een fluwelen pak?
dat heerscht gewoon, lang haar en een fluwelen pak
najah, ik zag net een foto van iemand in een pak van fluweel en toen realiseerde ik me dat ik dat al heel lang super mooi vind
Hippieblijhoofd schreef:In dit geval aan het pak. Maar op een eerdere foto die ik zag, en toen mijn liefde voor fluwelen pakken begon, lag het aan de persoon
Lalage schreef:Het leuke is dat lang haar nog wel kan komen. Toen ik Borkdude leerde kennen, was zijn haar nog kort. Inmiddels is zijn haar langer dan het mijne (als je de krullen uitrekt).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten