Katlheen schreef:Moet je ook niet onderwijsassistente zijn op een christelijke school, hoef je in ieder geval geen bijbelverhaaltjes meer te vertellen.
Whatever, ik kan gewoon niet presenteren, of het nu een bijbelverhaal is of iets anders

Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:Moet je ook niet onderwijsassistente zijn op een christelijke school, hoef je in ieder geval geen bijbelverhaaltjes meer te vertellen.
Lalage schreef:Smurffie schreef:Welja Lalage, je bezorgt me bijna een hartverzakking met je presenteren in het engels. oeps
Nou wees dan maar blij dat je mij niet bent, want ik heb dat al wel een aantal keren gedaan en zal er in de toekomst ook wel weer aan moeten geloven
Smurffie schreef:windekind schreef:Ik riep ook altijd dat ik niet vanaf de uitgeschreven tekst kon presenteren. Maar sinds ik het één keer met goed gevolg gedaan heb wil ik niet anders meer, en het gaat nu ook veel beter.
Over een halfuurtje heb ik de eerste presentatie in mijn leven met powerpoint -en ik weet helemaal niet hoe dat werkt. Hopelijk zit er iemand bij die voor me wil klikken, dan valt mij niets te verwijten.
Oeh, dat is ook een onderdeel van de secretaresse opleiding die ga volgen. *bibber*. Maar goed, wat je ook doet, er zijn altijd dingen die je niet liggen, dus dat zij zo.![]()
Die druppels hou ik even in mn achterhoofd![]()
Destijds ben ik gestopt met onderwijsassistente en zó gepland dat ik niet meer een bijbelverhaal hoefde te vertellen voor de klas. Ik sla echt dicht dan
LeChat schreef:Smurffie schreef:windekind schreef:Ik riep ook altijd dat ik niet vanaf de uitgeschreven tekst kon presenteren. Maar sinds ik het één keer met goed gevolg gedaan heb wil ik niet anders meer, en het gaat nu ook veel beter.
Over een halfuurtje heb ik de eerste presentatie in mijn leven met powerpoint -en ik weet helemaal niet hoe dat werkt. Hopelijk zit er iemand bij die voor me wil klikken, dan valt mij niets te verwijten.
Oeh, dat is ook een onderdeel van de secretaresse opleiding die ga volgen. *bibber*. Maar goed, wat je ook doet, er zijn altijd dingen die je niet liggen, dus dat zij zo.![]()
Die druppels hou ik even in mn achterhoofd![]()
Destijds ben ik gestopt met onderwijsassistente en zó gepland dat ik niet meer een bijbelverhaal hoefde te vertellen voor de klas. Ik sla echt dicht dan
Troost je, Powerpoint is zo moeilijk niet. Zeker niet als je eenmaal aan 't presenteren bent (zoals Winkekind), want dan is je PP-presentatie immers af en hoef je alleen maar op de spatiebalk te drukken.
Die druppels in je achterhoofd, daar moest ik wel ff om grinniken.
Het zijn net mensenRECI-TATIVO schreef:Je moest eens weten hoeveel beginnende predikanten en docenten kort voordat ze opmoeten nog even overgeven op de wc.
Smurffie schreef:Ach ja, ik vraag me ook af in hoeverre je dergelijke PP-presentaties ooit toepast. Het hangt er ook vanaf bij welk bedrijf je gaat werken enzo.Tenslotte doe je een opleiding om iets te leren, dus ik mag er eigenlijk helemaal niet over klagen dat ik het (nog) niet kan
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten